|
View 2 the future (Final Version) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by mido
THX Man!
Ik heb alleen even een probleempje met het versturen van het mailtje richting piet. Ik mag van de mailserver waar ik op zit maar maximaal 5mb attachen. En om nou het MP3'tje intepakken over meerdere bestanden en dan in meerdere mailtjes naar hem te versturen zie ik ook niet echt zitten.
Zouden jullie denken dat hij hem van de FTP af wil halen????
Graag zie ik hierop jullie antwoord! :P |
Volgens mij is dat geen probleem voor Piet.
Op het Rank-1 forum heeft iemand een keer die nep Rank 1 nummers (Firewalk en van die andere ben ik de naam kwijt) aan hun gepasst. |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by moogwai
Volgens mij is dat geen probleem voor Piet.
Op het Rank-1 forum heeft iemand een keer die nep Rank 1 nummers (Firewalk en van die andere ben ik de naam kwijt) aan hun gepasst. |
Ik heb je advies opgevolgd!
Ik heb netjes een speciaal account voor hem aangemaakt op mijn FTP servertje.
En dan zie ik vervolgens vlak na het sturen van mijn mailtje dat hij al inlogd zit op mijn FTP servertje! Toch leuk om te zien: "User Piet just logged in."
whehe
Echt vet! :) |
|
|
| raoel |
He mido
Zeker wel een lekker nummer.
Echt heerlijk gewoon, als ie uitkomt wordt het dus echt wel een hit in de discotheken.
Maar ik kan dat nummer ook wel op mijn chello server zetten als je da wil tenminste.
Dan hoef je alleen maar de URL door te mailen, en hij kan um zo downen. |
|
|
| mido |
En wat ik nog even vergeten was.
Ik heb hem ook maar meteen even de link naar thread gegeven met alle reviews van jullie! Ik hoop dat hij daar naar kijkt!
En mocht dat zo zijn en hij zorgt ervoor dat hij hem uit gaat brengen.
Dan ben ik noodzakelijk gedwongen jullie allemaal te zoenen! whehe :)
Plus dat het een beetje reclame is voor dit forum! :D |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by raoel
He mido
Zeker wel een lekker nummer.
Echt heerlijk gewoon, als ie uitkomt wordt het dus echt wel een hit in de discotheken.
Maar ik kan dat nummer ook wel op mijn chello server zetten als je da wil tenminste.
Dan hoef je alleen maar de URL door te mailen, en hij kan um zo downen. |
Wacht daar ajb nog even mee.
Want dat ik hem uberhaupt hier al heb gepost doe ik normaal niet.
Ik wil hem namelijk nog niet teveel gaan verspreiden.
Maar ik hoop dat het aanbod nog even blijft gelden. Want ik kan niet alleen beslissen hierover.
Dat zal ik samen met Ricardo moeten doen.
Ik laat het je weten. |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by raoel
He mido
Zeker wel een lekker nummer.
Echt heerlijk gewoon, als ie uitkomt wordt het dus echt wel een hit in de discotheken.
Maar ik kan dat nummer ook wel op mijn chello server zetten als je da wil tenminste.
Dan hoef je alleen maar de URL door te mailen, en hij kan um zo downen. |
Mochten we besluiten om hem toch bij je te plaatsen.
Kun jij er dan ook voor zorgen dat wij weten hoevaak hij gedownload wordt?
Want dat vind ik toch wel handy om te weten. :D |
|
|
| raoel |
Ik ga um dan echt niet aan andere geven hoor
Ik zet um erop
Geef de URL aan jou
En jij stuurt die in de mail door aan piet.
En de URL ga ik niet aan vrienden geven, want anders verspreid ie zo snel, want die geven um ook weer door etc. etc.
Als alle TA's dat dus niet doen, dus het nummer doorsturen naar vrienden, want dan verpest je het misschien wel voor Mido.
Kan ook zijn dat piet um van jullie server aftrekt.
Maar omdat het vanaf maaandag weer zo langzaam gaat, zal het voor hem ook heel lang duren.
En die chello server is rete-snel. |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by mido
En mocht dat zo zijn en hij zorgt ervoor dat hij hem uit gaat brengen.
Dan ben ik noodzakelijk gedwongen jullie allemaal te zoenen! whehe :)
|
Das dan afgesproken   ;) |
|
|
| New Wave |
Hey Mido, heb net die lange versie gedowned ennuh, hij is PHAT, ik hoop dat het dit keer dik goed gaat!!
latox!
Komt er ook een special limited 'trance addict' edition voor ons :p ;) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik ga um dan echt niet aan andere geven hoor
Ik zet um erop
Geef de URL aan jou
En jij stuurt die in de mail door aan piet.
En de URL ga ik niet aan vrienden geven, want anders verspreid ie zo snel, want die geven um ook weer door etc. etc.
Als alle TA's dat dus niet doen, dus het nummer doorsturen naar vrienden, want dan verpest je het misschien wel voor Mido.
Kan ook zijn dat piet um van jullie server aftrekt.
Maar omdat het vanaf maaandag weer zo langzaam gaat, zal het voor hem ook heel lang duren.
En die chello server is rete-snel. |
Ok dank je wel.
En Piet die knijp ik niet qua snelheid! :) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hey Mido, heb net die lange versie gedowned ennuh, hij is PHAT, ik hoop dat het dit keer dik goed gaat!!
latox!
Komt er ook een special limited 'trance addict' edition voor ons :p ;) |
Wat zou jij daar graag in willen zien dan???? *heel groot vraagteken boven hoofd heb* :D:D |
|
|
| Partyhardy! |
| heee mido! echt 2 super vette nummers! echt lekker! mijn voorkeur gaat uit naar view 2 the future maar ook horizon is top!!! :D :) :cool: |
|
|
|
|