|
View 2 the future (Final Version) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Rudy |
Phatte platen man! Echt gewoon top! Had ik echt niet verwacht ofzo! Die view to the future heeft alleen een redelijk hoge BPM-gehalte :D:D:D!
Veel succes, maar moet wel gaan lukken denkik! |
|
|
| michiel |
in hun soort zijn het echt hele goede platen mido!!
trouwens, heet jij mido n.a.v. achmed "mido" hossam??
keep up the good work
en maar hopen dat hier op ta niet 1 of andere lul die plaat onder zijn naam gaat verspreiden!!
zal wel niet
later
michiel |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by michiel
o!!trouwens, heet jij mido n.a.v. achmed "mido" hossam??
|
Dat vroeg ik me ook al af, en heb het hem al gevragen
En dat is GELUKKIG :whip::toothless niet zo :D |
|
|
| Bellie |
Ik vind hem ook wel relaxed.Maar ik vind dat deuntje wat erin zit erg veel lijken op die melody van Binary Finary - 2001
Maar dat had ik al tegen hem gezegd.vinden jullie van niet dan?
GREETZ!! |
|
|
| Muppet |
hey mido,
Min ftp werkt totaal niet, programma kan niet inloggen enz. moet nog iets vinden om het te maken maar heb je en andere manier voor me om het te downen?????? Wil hem wel graag horen
Greetz Muppet |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Muppet
hey mido,
Min ftp werkt totaal niet, programma kan niet inloggen enz. moet nog iets vinden om het te maken maar heb je en andere manier voor me om het te downen?????? Wil hem wel graag horen
Greetz Muppet |
Je kan het eens proberen door de PASSIVE mode aan of uit te zetten.
Ander moet je het volgende wat tussen de pijltjes staat intikken: --==>> ftp://tranceaddict:[email protected] <<==--
Dan kun je de tracks gewoon COPY & PASTEN.
Dan zou het ook moeten lukken.
Good Luck!!! :):):) |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by mido
Je kan het eens proberen door de PASSIVE mode aan of uit te zetten.
Ander moet je het volgende wat tussen de pijltjes staat intikken: --==>> ftp://tranceaddict:[email protected] <<==--
Dan kun je de tracks gewoon COPY & PASTEN.
Dan zou het ook moeten lukken.
Good Luck!!! :):):) |
tnxxxxxxx!!!!!!!!!!! ben nu aan het binnenhalen
geef straks wel m'n mening
Greetz Muppet |
|
|
| TranceFool |
| Khad volgens mij mn mening al gegeven, maar dat was nie bij de final version. Nah iig, ik vinnem toppie serieues:). Heel professioneel, hopen dat piet en benno er ook zo over denken :) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Zeg Mido,
je zegt het toch wel even wanneer piet heeft gereageerd? Ben erg benieuwd! |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
Zeg Mido,
je zegt het toch wel even wanneer piet heeft gereageerd? Ben erg benieuwd! |
idd ja! laat het ons weten wanneer pietje heeft ge-reageerd! |
|
|
| mido |
Durven jullie nou echt te denken dat ik dit ongehoord laat?
Of het nou positief of negatief is!
Ik laat het jullie weten hoe dan ook! |
|
|
| LightForce |
Zo dan dit nummer van je zwaar relaxt MIDO, schaam me alleen kapot als fellow Terror aanhanger cq tranceaddict figuur aka NightWalk :)
hem nu pas heb geluisterd. Maar moet zeggen klinkt super!!
Die "View 2 The Future" doet me denken aan een nummer van synthesizer ik dacht tubic bells :) ik vind in iedergeval het nummer super origineel. En lekker snel ;)
Mijn complimenten! |
|
|
|
|