|
Vilken är Ferry Corsten's bästa produktion?
|
View this Thread in Original format
| dj christian |
| Jag kanske inte har med alla så ni får ursäkta mig. |
|
|
| Smekbar |
| Punk är den bästa jag hört av de som är på listan, men tycker nog att "Holding on" är den absolut bästa låten han gjort... |
|
|
| Jeremy H |
| Varför nämner folk aldrig "System F - Elevate"????? :( |
|
|
| CJ InterCity |
du borde låtit folk rösta på en låt för varje alias, för nu är det näst intill omöjligt :nervous: :nervous: som Ferry är ju helt klart Indigo bäst, även om de flesta säkert inte håller med mig :p men man kan helt enkelt inte undgå Moonman - Galaxia och inte heller Eon - Pocket Damage eller System F - *allt utom Cry* :o
men men, ska en favorit fram får det bli Indigo :) |
|
|
| dj christian |
| Jo håller med dig innercity men det går icke:(. Iaf så ångrar jag att jag inte hade med system f - underwater men iof är det en album låt släppt i japan så den kanske inte borde räknas ändå. Tänkte bara att man får rösta på de produktioner som han släppt som singlar. |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by dj christian
Jo håller med dig innercity men det går icke:(. |
satjävlar! varför kallar folk mig för Innercity? :toothless LÄS NOGGRANNARE ROFL |
|
|
| ShyTrance |
| saknar system-f - solstice på listan :( |
|
|
| dj christian |
| jag ska lägga ditt namn på minnet nästa gång hehe |
|
|
| mr_fisken |
jag gillar 'its time' :D
roliga trådar det här, fortsätt med dom |
|
|
| jofawe |
out of blue
en odödlig låt! |
|
|
| dj christian |
| Som sagt under hans egna alias inte gouryella för det är sononymt med ferry och tiesto. |
|
|
|
|