return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Vilken är Ferry Corsten's bästa produktion?
View this Thread in Original format
dj christian
Jag kanske inte har med alla så ni får ursäkta mig.
Smekbar
Punk är den bästa jag hört av de som är på listan, men tycker nog att "Holding on" är den absolut bästa låten han gjort...
Jeremy H
Varför nämner folk aldrig "System F - Elevate"????? :(
CJ InterCity
du borde låtit folk rösta på en låt för varje alias, för nu är det näst intill omöjligt :nervous: :nervous: som Ferry är ju helt klart Indigo bäst, även om de flesta säkert inte håller med mig :p men man kan helt enkelt inte undgå Moonman - Galaxia och inte heller Eon - Pocket Damage eller System F - *allt utom Cry* :o

men men, ska en favorit fram får det bli Indigo :)
dj christian
Jo håller med dig innercity men det går icke:(. Iaf så ångrar jag att jag inte hade med system f - underwater men iof är det en album låt släppt i japan så den kanske inte borde räknas ändå. Tänkte bara att man får rösta på de produktioner som han släppt som singlar.
CJ InterCity
quote:
Originally posted by dj christian
Jo håller med dig innercity men det går icke:(.

satjävlar! varför kallar folk mig för Innercity? :toothless LÄS NOGGRANNARE ROFL
ShyTrance
saknar system-f - solstice på listan :(
dj christian
jag ska lägga ditt namn på minnet nästa gång hehe
mr_fisken
jag gillar 'its time' :D

roliga trådar det här, fortsätt med dom
jofawe
out of blue

en odödlig låt!

Crash
Guyrella dådå?
dj christian
Som sagt under hans egna alias inte gouryella för det är sononymt med ferry och tiesto.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement