return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שאלה :]
View this Thread in Original format
Psycho-World
יש לי שאלה קטנה.
כל המסיבות שיש בטי אל וי ,למשל המסיבה שתהיה בעוד כשבועיים שפרי קורסטן בא אלייה מה הגילאים שבד"כ נותנים לאנשים להיכנס ?
Sniper
אם אני לא טועה אז
23+
או שזה
21+
MLTK
אממממ כעקרון זה אמור להיות 22+...........אבל בפועל.........
Psycho-World
פחחח...

איזה באסה זה
אני בן 17.
אין זה מעצבן שאי אפשר ללכת למסיבות עם המוזיקה שאני אוהב בגלל הגיל

ואם אנשים נכנסים זה רק בקומבינות עם אנשים שהם מכירים ולצערי אני לא מכיר
אנשים כאלה
טוב נחכה עוד 5 שנים :\
תכננתי ללכת למסיבה של פרי יותר נכון חשבתי אבל אם זה ככה אין מצבב.
תודה בכל מקרה על האינ]ורמציה :]
Shahar
quote:
Originally posted by Psycho-World
פחחח...

איזה באסה זה
אני בן 17.
אין זה מעצבן שאי אפשר ללכת למסיבות עם המוזיקה שאני אוהב בגלל הגיל

ואם אנשים נכנסים זה רק בקומבינות עם אנשים שהם מכירים ולצערי אני לא מכיר
אנשים כאלה
טוב נחכה עוד 5 שנים :\
תכננתי ללכת למסיבה של פרי יותר נכון חשבתי אבל אם זה ככה אין מצבב.
תודה בכל מקרה על האינ]ורמציה :]


אל תתבאס ככזה מהר
תביא תמונה שך נראה אותך
אם יש לך פוטנציאל להראות יותר מ 17 וואלה הכל פתוח
Psycho-World
תאמת הרבה אומרים לי תשמע מה הבעיה אתה ביכלל לא נראה כמו נער בן 17 וזה סבבה הקטע שמבקשים תעודות זהות ואז יראו שאני בן 17...
Shahar
quote:
Originally posted by Psycho-World
תאמת הרבה אומרים לי תשמע מה הבעיה אתה ביכלל לא נראה כמו נער בן 17 וזה סבבה הקטע שמבקשים תעודות זהות ואז יראו שאני בן 17...


שמע אני 18.5 ונכנס למסיבות אני נראה הרבה יותר מ 18.5
אם אתה נראה יותר מ 17 אז סיכוי יותר קטן שיבקשו ת"ז ביחוד אם אתה בא עם כמה מהפורום שיותר גדולים

קיצור תעלה תמונה ותמיד אפשר לנסות
-AP-
כן פרי אליל... ואין מצב שהוא עושה לנוער בישראל... :(
בכלל כל הדיג'ייז הגדולים אין מצב להיכנס בגילאים כאלה.. :\
Shahar
quote:
Originally posted by -AP-
כן פרי אליל... ואין מצב שהוא עושה לנוער בישראל... :(
בכלל כל הדיג'ייז הגדולים אין מצב להיכנס בגילאים כאלה.. :\


זה בגלל פוסטים כמו אחד הפוסטים שהיו פה מקודם על הדיסק של מאיה פחחחח
לצערנו הנוער מחשיב זוועה כזה כמוזיקה אלקטרונית ככה שהאנשים שמביאים את האנשים הגדולים חושבים שהנוער לא מספיק רציני כדי להביא לו את פרי
פתאום יבואו לפרי ילדים לעמדה יבקשו שישים עופר ניסים
למה צריך תפדיחות האלה
למה קהל כזה בכלל צריך ללכת למסיבות של פרי...
Psycho-World
טוב אני הסתכלתי במראה והבנתי שאין סיכוי חחחחחחחח

תכלס אני לא נראה כמו בן 17 אבל בטוח שלא כמו בן 18
אני גם נזכרתי עכשיו בקטע שהיה לי לפני כמה חושדים שהייתי במסיבה עם חברים ואני ניגשתי לבר לקחת וודקה תפוזים כי אמרתי לעצמי היא לא תחשוב שאני בן 17 אבל זה לא עבד היא אמרה תראה תעודת זהות:

-AP-
תראה אתה דיי צודק. אנשים לא מבדילים פה בין מזרחית להאוס, באים למסיבות טראנס מבקשים מהדיג'יי שישים יוסי שועה (אל תשאל אותי מי זה, ואם זה שם של אמן אמיתי זה פוקס גדול). אבל מה עם ה"ילדים" שבאמת אוהבים פרי ושומעים אותו מהגיל הרך? :(
FederalBI
אין מה לעשות צריך לחכות כמו גדולים לגיל המתאים ואז להכנס.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement