|
שאלה :]
|
View this Thread in Original format
| Psycho-World |
יש לי שאלה קטנה.
כל המסיבות שיש בטי אל וי ,למשל המסיבה שתהיה בעוד כשבועיים שפרי קורסטן בא אלייה מה הגילאים שבד"כ נותנים לאנשים להיכנס ? |
|
|
| Sniper |
אם אני לא טועה אז
23+
או שזה
21+ |
|
|
| MLTK |
| אממממ כעקרון זה אמור להיות 22+...........אבל בפועל......... |
|
|
| Psycho-World |
פחחח...
איזה באסה זה
אני בן 17.
אין זה מעצבן שאי אפשר ללכת למסיבות עם המוזיקה שאני אוהב בגלל הגיל
ואם אנשים נכנסים זה רק בקומבינות עם אנשים שהם מכירים ולצערי אני לא מכיר
אנשים כאלה
טוב נחכה עוד 5 שנים :\
תכננתי ללכת למסיבה של פרי יותר נכון חשבתי אבל אם זה ככה אין מצבב.
תודה בכל מקרה על האינ]ורמציה :] |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Psycho-World
פחחח...
איזה באסה זה
אני בן 17.
אין זה מעצבן שאי אפשר ללכת למסיבות עם המוזיקה שאני אוהב בגלל הגיל
ואם אנשים נכנסים זה רק בקומבינות עם אנשים שהם מכירים ולצערי אני לא מכיר
אנשים כאלה
טוב נחכה עוד 5 שנים :\
תכננתי ללכת למסיבה של פרי יותר נכון חשבתי אבל אם זה ככה אין מצבב.
תודה בכל מקרה על האינ]ורמציה :] |
אל תתבאס ככזה מהר
תביא תמונה שך נראה אותך
אם יש לך פוטנציאל להראות יותר מ 17 וואלה הכל פתוח |
|
|
| Psycho-World |
| תאמת הרבה אומרים לי תשמע מה הבעיה אתה ביכלל לא נראה כמו נער בן 17 וזה סבבה הקטע שמבקשים תעודות זהות ואז יראו שאני בן 17... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Psycho-World
תאמת הרבה אומרים לי תשמע מה הבעיה אתה ביכלל לא נראה כמו נער בן 17 וזה סבבה הקטע שמבקשים תעודות זהות ואז יראו שאני בן 17... |
שמע אני 18.5 ונכנס למסיבות אני נראה הרבה יותר מ 18.5
אם אתה נראה יותר מ 17 אז סיכוי יותר קטן שיבקשו ת"ז ביחוד אם אתה בא עם כמה מהפורום שיותר גדולים
קיצור תעלה תמונה ותמיד אפשר לנסות |
|
|
| -AP- |
כן פרי אליל... ואין מצב שהוא עושה לנוער בישראל... :(
בכלל כל הדיג'ייז הגדולים אין מצב להיכנס בגילאים כאלה.. :\ |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by -AP-
כן פרי אליל... ואין מצב שהוא עושה לנוער בישראל... :(
בכלל כל הדיג'ייז הגדולים אין מצב להיכנס בגילאים כאלה.. :\ |
זה בגלל פוסטים כמו אחד הפוסטים שהיו פה מקודם על הדיסק של מאיה פחחחח
לצערנו הנוער מחשיב זוועה כזה כמוזיקה אלקטרונית ככה שהאנשים שמביאים את האנשים הגדולים חושבים שהנוער לא מספיק רציני כדי להביא לו את פרי
פתאום יבואו לפרי ילדים לעמדה יבקשו שישים עופר ניסים
למה צריך תפדיחות האלה
למה קהל כזה בכלל צריך ללכת למסיבות של פרי... |
|
|
| Psycho-World |
טוב אני הסתכלתי במראה והבנתי שאין סיכוי חחחחחחחח
תכלס אני לא נראה כמו בן 17 אבל בטוח שלא כמו בן 18
אני גם נזכרתי עכשיו בקטע שהיה לי לפני כמה חושדים שהייתי במסיבה עם חברים ואני ניגשתי לבר לקחת וודקה תפוזים כי אמרתי לעצמי היא לא תחשוב שאני בן 17 אבל זה לא עבד היא אמרה תראה תעודת זהות: |
|
|
| -AP- |
| תראה אתה דיי צודק. אנשים לא מבדילים פה בין מזרחית להאוס, באים למסיבות טראנס מבקשים מהדיג'יי שישים יוסי שועה (אל תשאל אותי מי זה, ואם זה שם של אמן אמיתי זה פוקס גדול). אבל מה עם ה"ילדים" שבאמת אוהבים פרי ושומעים אותו מהגיל הרך? :( |
|
|
| FederalBI |
| אין מה לעשות צריך לחכות כמו גדולים לגיל המתאים ואז להכנס. |
|
|
|
|