return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
פיגוע ליד מועדון הסטייג' בטיילת ת"א (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
ובדיוק באו לעשות כתבה בחדשות על מקומות שמורידים מאבטחים בגלל שהמצב בסדר
סעמק עם השרמוטות האלה צריך למחוק אותם בלי לרחם על אף אחד
sabi10
quote:
Originally posted by Shahar
זה מה שכפת לך שיבטלו תמסיבה או לא מה אתה רציני?
יש משפחות שבזמן שאתה במסיבה דואגים אם הבנים שלהם ימותו או ישארו בחיים על כיסא גלגלים



שמע כשמרקוס בא לארץ ומתפוצץ מחבל בכניסה למועדון קרוב 10 דקות לטיאלוי
זה לא דוגמא מי יודע מה למצב בארץ



המאבטחים של המועדון לא יכולים לעשות כלום
מה אתה רוצה שיעשו?
שיזהו מתוך הקהל מחבל?
איך?
לכולם יש מעילים וכולם לבושים חם
אח שלי למד הרבה מאד זמן לוחמה בטרור והוא הסביר לי שיש לו סיכוי גדול לזהות מחבל לפי כל מיני דברים שהוא למד והכשירו אותו אליהם
המאבטחים בארץ ל-א לומדים את הדברים האלה
ככה שהם לא יודעים לזהות מחבל מתוך קהל מלא!!!
בכל מקרה בטיאלוי במסיבות של נקסט תמיד יש ניידת בחוץ ככה שאולי זה מרתיע תמחבלים ואולי באמת זה יעזור למרות שגם אם הוא רואה שוטר מתקרב אליו הוא פשוט מתפוצץ וגומר תעניין


אז שהמאבטחים בארץ כן לומדים את זה...רק שאלו לא המאבטחים הפושטים שיש בכל המועדונים, באוטובוסים ובקניונים. אני מדבר על המאבטחים של רשות שדות התעופה, מאבטחי אישיים, מאבטחים של הנציגויות בחו'ל וכ'ו.
אני פשוט עוב דכרגע בראשות שדות התעופה במעבר גבול עם ירדן ליד בית שאן ואני מכיר את הנושא קצת מקרוב... גם אני יודע לזהות מחבלים ועוד כל מיני דברים אבל לא נרחיב על זה כרגע....בכל אופן מקווה שיהיה בסדר ולא נצטרך את המאבטחים.
Glenn-Holmes
שחר אולי תוותר על לפחות חלק מהפוסטים הרעילים שלך אוקיי.?
אתה שמח שלא הכניסו תערבי ההוא?

יופי תהיה רק בריא

יש אנשים ששמחים שהיתה שואה
Shahar
quote:
Originally posted by sabi10
אז שהמאבטחים בארץ כן לומדים את זה...רק שאלו לא המאבטחים הפושטים שיש בכל המועדונים, באוטובוסים ובקניונים. אני מדבר על המאבטחים של רשות שדות התעופה, מאבטחי אישיים, מאבטחים של הנציגויות בחו'ל וכ'ו.
אני פשוט עוב דכרגע בראשות שדות התעופה במעבר גבול עם ירדן ליד בית שאן ואני מכיר את הנושא קצת מקרוב... גם אני יודע לזהות מחבלים ועוד כל מיני דברים אבל לא נרחיב על זה כרגע....בכל אופן מקווה שיהיה בסדר ולא נצטרך את המאבטחים.


אני דיברתי על המאבטחים במועדונים
לא קשור עכשיו מה לומדים המאבטחים בשדה התעופה
וגם אני מכיר תנושא בקרוב
אח שלי ביחידה חשובה (מאד) בצבא ולמד לוחמה בטרור הרבה מאד זמן וזה דבר שמאבטח שבא בסה"כ למנוע בלאגן בכניסה למועדון לא לומד..

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר אולי תוותר על לפחות חלק מהפוסטים הרעילים שלך אוקיי.?
אתה שמח שלא הכניסו תערבי ההוא?

יופי תהיה רק בריא

יש אנשים ששמחים שהיתה שואה


שמע אתה רוצה לתמוך באנשים שרוצחים אותנו תתמוך אבל אל תגיד לי לא להתנגד לזה

כשסלקטור לא מכניס ערבי זה בין השאר כי הוא מצפה שילך מהמקום
וכן היום כשאני רואה ערבי בכניסה למסיבה אני יזוז מהמקום ואם צריך בכלל ילך.. מה לעשות זה המצב היום
להזכירך בדולפינריום אנשים דיברו עם המחבל שנראה להם חשוד אבל האמינו שהוא בנאדם רגיל שבא להופיע...אני מקווה מאד שהניידת שיש בכניסה לטיאלוי תעזור קצת
אבל בכל מקרה אני אסתכל ימינה שמאלה גם כשאני עומד בתור
לצערנו זה המצב

ומה זה הדוגמא עם השואה מה אתה רציני יעני?
בשואה נרצחו אנשים שלא עשו כלום!!!
סתם כי בן שרמוטה אחד (כן אני שמח שאני מתבטא ככה) החליט שיש גזע שצריך למחוק!!!!
לעומת הכעס שלנו כלפי הערבים שיש לו סיבה מוצדקת לזה!! מחר תפתח עיתון ותראה איזה סיבה יש לנו!!
אם בכל זאת אתה בעד מה שהם עושים מי אני שיגיד לך לא
תעודד אותם ותמשיך להגיד לאנשים לוותר על התגובות שלהם
רק שבסוף לא תהיה איזה מנהיג אירגון טרור בקצב הזה!!
markfeldman
שחר, כל מה שאנחנו מנסים לומר הוא שאתה מאוד כוללני.
princess cc
quote:
Originally posted by markfeldman
שחר, כל מה שאנחנו מנסים לומר הוא שאתה מאוד כוללני.


+1
princess cc
quote:
Originally posted by markfeldman
שחר, כל מה שאנחנו מנסים לומר הוא שאתה מאוד כוללני.


+1
FreaKaZoid
quote:
Originally posted by KrazyDJs
יימח שמם וזכרם של המחבלים, שישרפו בגהנום


+1
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
שחר, כל מה שאנחנו מנסים לומר הוא שאתה מאוד כוללני.


שמע
כשיבוא הבנאדם שיגיד לי שהוא יודע להבדיל איזה ערבי בא לעשות פיגוע ואיזה ערבי בא לרקוד אני יוריד בפניו תכובע

עד אז תאלץ להסכים איתי
markfeldman
quote:
שמע
כשיבוא הבנאדם שיגיד לי שהוא יודע להבדיל איזה ערבי בא לעשות פיגוע ואיזה ערבי בא לרקוד אני יוריד בפניו תכובע

עד אז תאלץ להסכים איתי


תחשוב על זה מהצד שלהם:

כשחייל צה"ל יתפוס אותי במחסום... בוא נקווה שהוא לא יהיה מג"בניק...

Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
תחשוב על זה מהצד שלהם:

כשחייל צה"ל יתפוס אותי במחסום... בוא נקווה שהוא לא יהיה מג"בניק...


נתחיל בזה שאני נ-ג-ד לוחמי מגב שיראו ערבי ויביאו לו מכות בלי סיבה
אבל חלאס תתחיל לפתוח תראש...רוב המקרים לא קורים סתם ככה
הערבים פותחים תפה..עושים בעיות

החיילים שלנו עושים מחסומים..יש ערבים שלא מסכימים להבדק..שעושים בעיות
זה מה שמקומם את המגבניקים ובצדק!!

אבל זה לא קשור אני לא מבר על מחסומים...
דיברנו על סלקציה במסיבה נכון?
כשעומד שומר שלא הוכשר לתפקיד
הוא לא יכול לדעת מי בא להתפוצץ ומי בא לרקוד! ככה שהוא מראש פוסל כל אחד בשביל שלא יקרו מקרים דומים!!

ושוב
יש קהל שיראה ערבי בקהל וישר ילך מהמקום בשביל לא להסתכן
וכן בימינו זה מסוכן!!
מה לעשות זה המציאות..

הסלקטור מעדיף שאותו ערבי יעלם מהקהל כמה שיותר מהר..
taltul
אני ימני [לא קיצוני] אבל שחר באמת כוללני... :)

וטוב שלא הכניסו את הערבי - נמאס לקחת סיכונים!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement