return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
פיגוע ליד מועדון הסטייג' בטיילת ת"א
View this Thread in Original format
YO-I
חבר'ה, בטח אתם בדרך למרקוס שולץ, תשמרו על עצמכם, לפני כמה דקות התרחש פיגוע ליד מועדון הסטייג' בטייל ת"א, יש הרבה ניפגעים, מקווה שזה לא יעיב על הערב שלכם אצל מרקוס

אני בכל אופן לא יגיע עקב עבודה חדשה שלצערי אני חייב לעבוד כל שבת בעבודה הזאת

תהנו ותשמרו על עצמכם בתיקווה לבשורות טובות
Shahar
סעמק עד שהיה שקט מהשרמוטות האלה הם ממשיכים לעשות בלאגן
חייבים לעשות יותר מחסומים ולשים יותר אבטחה!!
מקווה ששאר היום יעבור בשקט
Shahar
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=246942

מעניין מי יבטל ראשון פרי או ג'וף

:whip: :whip: :whip:
-AP-
ביטלו בגלל הפיגוע גם סט של טראנס ב99 אסק... (על מה אני חושב כשמפוצצים לנו אנשים במדינה...)
כמה אפשר... כמה אפשר... אני מקווה שזה לא ישפיע על יותר מסט מסכן ברדיו. (כמו בואם לארץ של הדיג'ייז הגדולם)
אגב מרכוס, יש מצב משדרים את זה באיזשהו רדיו? כן.. אני מדמיין שזה חו"ל וזה אירוע גדול.
Shahar
המסיבה לא משודרת
ונראה לי שפרי או ג'וף יבטלו
KrazyDJs
יימח שמם וזכרם של המחבלים, שישרפו בגהנום
Huge-A
אוקי אני גם שמעתי על זה וממש ברגעים הראשונים שזה קרה מאיזה מישהו שפלט משהו באמצע הרחוב (כנראה אחד שהזעיקו לאירוע..):eyespop:
היה ממש רע לשמוע על זה ובכלל ימי הולדת של כולם וכולם דואגים וחוששים שיבטלו מסיבות בגלל זה .. מה שאומר שאסור לבטל כי זה רק יראה לערבים שאנחנו חלשים.. וזה אסור !!!..
אני מפה רוצה לשלוח רפואה שלמה לכל הפצועים ומי יתן וכל הערבים ימחקו אחד אחד הכי מהר שאפשר.. !!!

רק בשמחות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Scorchio
quote:
Originally posted by Shahar
המסיבה לא משודרת
ונראה לי שפרי או ג'וף יבטלו


לא פרי ולא ג'וף יבטלו אתה אל תכניס לנו שחורות לעיניים
שום דבר לא יעצור אותנו מלחגוג ולשמוח בייחוד לא ערבי מטומטם
skelz
זה הבעיה במועדונים
שאתה מחכה שעות בשביל להכנס
ובזמן הזה כשאתה נמצא בואחד קבוצה של אנשים
יכול לבוא איזה איזה שרמוטה
ולהתפוצץ..

כשלון אבטחתי של המועדונים בארץ? בהחלט
Sniper
quote:
Originally posted by skelz


כשלון אבטחתי של המועדונים בארץ? בהחלט


לא בהכרח... זה שהוא התפוצץ זה היה בכניסה למועדון, המועדון לא נפתח ולכן היה קהל גדול בחוץ, ולפי דברי המאבטחים במועדון הם לא הבחינו בשום דמות חשודה..

אתה לא יכול לדעת מאיפה זה יכול להגיע..

אין לך שליטה על זה.. מחבל מתאבד יכול בצורה כלשהי להכנס אפילו לבית ספר ולהתפוצץ בלי שאף אחד ישים לב בו.. לא משנה כמה ערני אפשר להיות אתה לא יכול לשלוט בזה..

Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
אוקי אני גם שמעתי על זה וממש ברגעים הראשונים שזה קרה מאיזה מישהו שפלט משהו באמצע הרחוב (כנראה אחד שהזעיקו לאירוע..):eyespop:
היה ממש רע לשמוע על זה ובכלל ימי הולדת של כולם וכולם דואגים וחוששים שיבטלו מסיבות בגלל זה .. מה שאומר שאסור לבטל כי זה רק יראה לערבים שאנחנו חלשים.. וזה אסור !!!..
אני מפה רוצה לשלוח רפואה שלמה לכל הפצועים ומי יתן וכל הערבים ימחקו אחד אחד הכי מהר שאפשר.. !!!

רק בשמחות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


זה מה שכפת לך שיבטלו תמסיבה או לא מה אתה רציני?
יש משפחות שבזמן שאתה במסיבה דואגים אם הבנים שלהם ימותו או ישארו בחיים על כיסא גלגלים

quote:
Originally posted by Scorchio
לא פרי ולא ג'וף יבטלו אתה אל תכניס לנו שחורות לעיניים
שום דבר לא יעצור אותנו מלחגוג ולשמוח בייחוד לא ערבי מטומטם


שמע כשמרקוס בא לארץ ומתפוצץ מחבל בכניסה למועדון קרוב 10 דקות לטיאלוי
זה לא דוגמא מי יודע מה למצב בארץ

quote:
Originally posted by skelz
זה הבעיה במועדונים
שאתה מחכה שעות בשביל להכנס
ובזמן הזה כשאתה נמצא בואחד קבוצה של אנשים
יכול לבוא איזה איזה שרמוטה
ולהתפוצץ..

כשלון אבטחתי של המועדונים בארץ? בהחלט


המאבטחים של המועדון לא יכולים לעשות כלום
מה אתה רוצה שיעשו?
שיזהו מתוך הקהל מחבל?
איך?
לכולם יש מעילים וכולם לבושים חם
אח שלי למד הרבה מאד זמן לוחמה בטרור והוא הסביר לי שיש לו סיכוי גדול לזהות מחבל לפי כל מיני דברים שהוא למד והכשירו אותו אליהם
המאבטחים בארץ ל-א לומדים את הדברים האלה
ככה שהם לא יודעים לזהות מחבל מתוך קהל מלא!!!
בכל מקרה בטיאלוי במסיבות של נקסט תמיד יש ניידת בחוץ ככה שאולי זה מרתיע תמחבלים ואולי באמת זה יעזור למרות שגם אם הוא רואה שוטר מתקרב אליו הוא פשוט מתפוצץ וגומר תעניין

קיצור איך אני שמח שלא הכניסו תערבי ההוא לארמין!!!
DjChook
quote:
Originally posted by Shahar

קיצור איך אני שמח שלא הכניסו תערבי ההוא לארמין!!!


חחח דביל !

בכל מקרה, מנקודת מבט שלי
אורן בן דוד שלי (למי שזוכר) מתקשר אלי ב 23:32
אומר לי שהיה פיגוע בטיילת, הוא בדיוק היה בדרך לשם, לא למועדון אבל לאיזור
ומהר ביררנו עם כל המשפחות שלנו שכולם בסדר
הקטע שבדיוק גם באתי לצאת לכיוון תל אביב לאיזה פאב
ובסוף כל החבר'ה באו אלי הביתה וראינו סרט

למרות שאחד החברים הסיע שנסע להרצליה, אבל אמרתי לו שאני לא יוצא בערבים של פיגועים.

קיצר ימח שמם... באמת חבל , דווקא עכשיו שהכל פתאום נראה שהולך להיות טוב באים ומוכיחים לנו שוב שאין להם אלוהים
שזה דיי מצחיק לאור העובדה ש"הם עושים את זה בשם האלוהים"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement