|
hulp met samenstellen van een cd
|
View this Thread in Original format
| arno |
Een vriend van mij wilde dat ik een cd voor hem brandde met allemaal nummers die hij dan had uitgezocht, gewoon uit de top 40 enzo, en hij vroeg of ik er ook nog een stuk of 2 coole trance nummers op kon zetten die hij nog niet kende. Dus ik heb push - universal nation en dj tiesto - the orange theme erop gezet omdat ik helemaal gek was van die nummers toen ik net van trance hield. Dus belt die gozer me gister avond op of ik geen hele cd wil maken met alleen maar dat soort nummers, maar het probleem is dat ik de laatste tijd helemaal niet meer naar dat soort nummers luister maar alleen nog maar naar progressive en techno. Dus wie heeft er suggesties om op die cd te zetten, eigenlijk gewoon van die typische uplifting nummertjes.
p.s. urban train komt er sowieso op en ik denk gouryella ook wel. |
|
|
| DJ_Massive |
zet iets van Rank 1 erop
dat 0wnt man :p :p |
|
|
| arno |
| ow ja, die was ik helemaal vergeten. dan zet ik airwave er wel bij ofzo. |
|
|
| After8 |
gouwe ouwe: Gouryella:D
tis maar een tip!
greetz |
|
|
| Boss |
-out of the blue
-into the night
-obscura
sowiets? |
|
|
| Yarnie |
Yahel - Voyage moet er dan ook zeker wel op. :D
Alibi - Eternity is ook wel phat nummer
en natuurlijk iio - rapture (Riva Remix) |
|
|
| Dj Alpha |
mario lopez - sounds of nature (plug & play remix)
tiesto remixen
system f
armin van buuren
yahel
airscape
rank 1
dumonde
members of mayday - 10 in 01 (PvD club rmx)
justin k & dj k mixx - northern lights
cosmic gate
marco v
potatoheads
silverblue
vincent de moor
nou hier moet je wel mee vooruit kunnen denk ik :) |
|
|
| M5 |
is al gezegd Airwave , maar dit zijn toch hun beste nummers vindt ik:
Airwave - Mysteries of Life
King of clubs - Revelation (airwave rmx)
Airwave - Innerspace
verder misschien nog:
Coast 2 Coast - Home
Fire & Ice - Souvenir de Chine
4 strings - Into the night
Cloud 69 - Sixty nine ways
Moogwai - Viola ( AvB rmx ) |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by arno
en dj tiesto - the orange theme erop gezet |
Da's dus Cygnus X - The Orange Theme :D
Echte adviezen voor nr's heb ik niet, ik zou zeggen, kijk de Magik en ITWT series eens door, staan genoeg van dat soort nummers op. |
|
|
| TranceFool |
Jah alles is al ongeveer genoemd wat ik wilde noemen.
Ik geef dan nog een tip, is te downen bij http://beam.to/futuretraxx , das Pedro Del Mar - Harder (Plug 'N Play mix), das echt zo'n gruwelijk mooi nummer!!:D, echt checken :). Is geen hardtrance al zou je dat aan de naam wel zeggen, echt een aanrader :D:D |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Da's dus Cygnus X - The Orange Theme :D
|
weet ik, weet ik, maar het is wel de tiesto mix, als je cygnus x download hoor je toch veel verschil, en op audiogalaxy staat ie ook als dj tiesto. |
|
|
| Flippe |
Barthezz mischien?
Voor de rest is er al aardig veel genoemd ! |
|
|
|
|