|
hulp met samenstellen van een cd (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| arno |
| quote: | Originally posted by Flippe
Barthezz mischien?
Voor de rest is er al aardig veel genoemd ! |
nee, absoluut geen barthezz, die kent ie zelf ook wel denk ik.
tnx iig iedereen!! |
|
|
| Blik |
michael & Ricardo - View 2 the future
dit nummertje hoort er zeker op :p |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by arno
weet ik, weet ik, maar het is wel de tiesto mix, als je cygnus x download hoor je toch veel verschil, en op audiogalaxy staat ie ook als dj tiesto. |
Dat is toch echt de Moonman's Orange Juice Remix ,staat vaak onder Tiesto ,omdattie op Tiësto Live At Innercity staat |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Blik
michael & Ricardo - View 2 the future
dit nummertje hoort er zeker op :p |
Kontenlikker:D :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Kontenlikker:D :D |
:p valt best mee toch?
System F - Exhale heb ik niet gezien...... |
|
|
| arrows |
| Push - The Legacy, Energy 52 - Cafe Del Mar en William Orbit -Barbers Adagio For String (Ferry Corsten Remix) |
|
|
| mido |
Wat lees ik nou???
Gaat mijn kont gelikt worden??
Dan moet ik helaas voor jullie iets mededelen. Ik ben zo hetero als het maar kan.
Sorry jongens! whahahaha :):):):):):):):):) :D:D:D:D:D
En ik vind dat Cygnus X - Orange Theme erop moet!
Dat is toch wel meest roelerende house nummer die alles gernes overroelt! :) |
|
|
| ADK |
aria - dido (armin van buuren's universal religion remix)
perpetuous dreamer - sound of goodbye (avb rising star remix)
fire & ice - souvenir de chine
ADK |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by mido
En ik vind dat Cygnus X - Orange Theme erop moet!
Dat is toch wel meest roelerende house nummer die alles gernes overroelt! :) |
die had ik dus al op die eerste cd gezet en die vond ie dus zo bruut dat ie een hele cd wilde hebben met dat soort nummers |
|
|
| Flippe |
Nu heb je wel genoeg nummers denk ik zo..
moet je toch CD'tje mee vol krijgen! |
|
|
| Dj Alpha |
k heb nog een lekkere voor je:
hypetraxx - paranoid (dj scott project remix)
heerlijk gewoon :) |
|
|
| michiel |
ik heb ook wel eens zo'n "vriend" gehad
gewoon in zn sop gaar laten koken is het beste |
|
|
|
|