return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
hulp met samenstellen van een cd (pg. 2)
View this Thread in Original format
arno
quote:
Originally posted by Flippe
Barthezz mischien?
Voor de rest is er al aardig veel genoemd !


nee, absoluut geen barthezz, die kent ie zelf ook wel denk ik.

tnx iig iedereen!!
Blik
michael & Ricardo - View 2 the future

dit nummertje hoort er zeker op :p
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by arno


weet ik, weet ik, maar het is wel de tiesto mix, als je cygnus x download hoor je toch veel verschil, en op audiogalaxy staat ie ook als dj tiesto.


Dat is toch echt de Moonman's Orange Juice Remix ,staat vaak onder Tiesto ,omdattie op Tiësto Live At Innercity staat
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Blik
michael & Ricardo - View 2 the future

dit nummertje hoort er zeker op :p


Kontenlikker:D :D
Blik
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE


Kontenlikker:D :D


:p valt best mee toch?

System F - Exhale heb ik niet gezien......
arrows
Push - The Legacy, Energy 52 - Cafe Del Mar en William Orbit -Barbers Adagio For String (Ferry Corsten Remix)
mido
Wat lees ik nou???

Gaat mijn kont gelikt worden??

Dan moet ik helaas voor jullie iets mededelen. Ik ben zo hetero als het maar kan.

Sorry jongens! whahahaha :):):):):):):):):) :D:D:D:D:D

En ik vind dat Cygnus X - Orange Theme erop moet!

Dat is toch wel meest roelerende house nummer die alles gernes overroelt! :)
ADK
aria - dido (armin van buuren's universal religion remix)
perpetuous dreamer - sound of goodbye (avb rising star remix)
fire & ice - souvenir de chine




ADK
arno
quote:
Originally posted by mido
En ik vind dat Cygnus X - Orange Theme erop moet!

Dat is toch wel meest roelerende house nummer die alles gernes overroelt! :)


die had ik dus al op die eerste cd gezet en die vond ie dus zo bruut dat ie een hele cd wilde hebben met dat soort nummers
Flippe
Nu heb je wel genoeg nummers denk ik zo..

moet je toch CD'tje mee vol krijgen!

Dj Alpha
k heb nog een lekkere voor je:

hypetraxx - paranoid (dj scott project remix)

heerlijk gewoon :)
michiel
ik heb ook wel eens zo'n "vriend" gehad
gewoon in zn sop gaar laten koken is het beste
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement