|
יומטוב 2005 - לא נפסיק לצחוק 3 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| yaman |
שגיב פרידמן היה טוב... לא כמו שנה שעברה אבל עדיין נחמד
למרות שכולם היו דיי לא מוכרים היה דווקא דיי בסדר
היו כאלה לא מצחיקים בכלל והיום כאלה שופכים אחושילנג
הרג אותי בעיקר שחר חסון |
|
|
| princess cc |
וואי שחר חסון הרס אותי!
התגלגלתי פה מצחוק! איזה קורע הוא...
וגבעת חלפון היה חזק!
כוכב נולד עם אתה חמוד אתה;)
היו כמה חזקים!
:) |
|
|
| Shahar |
| אז אף אחד פה לא תרם אה... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
אז אף אחד פה לא תרם אה... |
אנחנו לא תרמנו..לא'דע כמה אבל תרמנו.. |
|
|
| m0sh |
באמת הראשון היה אדיר
והשני ממש סתם
את השלישי לא טרחתי לראות כמו שלא ראיתי פרק אחד מארץ נהדרת!
מיסחור מגעילללללללללל
פשוט חלש
מה קרה לקיציס ופרידמן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
באמת הראשון היה אדיר
והשני ממש סתם
את השלישי לא טרחתי לראות כמו שלא ראיתי פרק אחד מארץ נהדרת!
מיסחור מגעילללללללללל
פשוט חלש
מה קרה לקיציס ופרידמן |
תלא מבין
המטרה שם לא הייתה רק לקרוע תקהל וזהו
המטרה הייתה שאנשים ישבו מול הטלוויזיה וירימו תטלפון לתרום
כי מי שלא הסתכל בכלל בטוח לא תרם כי הוא שכח מזה או שלא ראה מספיק בשביל להבין שחייבים לתרום...
כל מקרה עזבו אם הצחיק או לא...הכוונה בגדול הייתה לגייס תרומות
באמת חבל שאסייג לא היה ונאור ציון ורועי לוי ואדיר מילר ואייל קיציס
לא יודע איפה כולם..אני בטוח שהם היו מסכימים לתרום 10 דקות של הופעה...לא יודע למה השנה נתנו במה לקומיקאים חדשים שהראו לנו איך פיל גומר ולא הצחיקו בגרוש |
|
|
| Dj-Lico |
לא נפסיק לצחוק לא היה רע בכלל השנה
שגיב פרידמן הביא הופעה לא רעה
ההוא שצחק על סאבלימינל היה לא רע
מי שהיה בהופעה אמר שאורבך הרג אנשים מצחוק
אני אישית חולה על בני ברוכים הפרסי החמוד חחח
הוא גם הצחיק אותי
אבל הכי הכי הכי קרע אותי זה ירון ברלד
ראיתי את שלו אולי 4 פעמים לפני זה
והפעם ממש עפתי מצחוק
יש לו אנרגיות לבחור
אני אישית לא תרמתי
אבא שלי אמר שהוא נתן תרומה יפה
הכי חשוב זה התרומות
סכום יפה יצא השנה
כבוד! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj-Lico
אני אישית לא תרמתי
אבא שלי אמר שהוא נתן תרומה יפה
הכי חשוב זה התרומות
סכום יפה יצא השנה
כבוד! |
סוףסוף מישו שהבין תנושא של הטרד!!
אם אבא שלך תרם זה כאילו שאתה תרמת אחי!! כל הכבוד קודם כל!

כולם פה מתלוננים לא היה מצחיק לא היה כמו פעם וכו..
וואלה אבא שלי לא ראה תסטנדאפיסטים בכלל ועדיין תרם כי זה המטרה של היום הזה!! נכון שהם רצו גם לצ'פר את מי שתרם ולתת מופע יפה אבל זה לא מה שצריך לגרום לכם להחליט אם לתרום או לא
מעריך אותך שתרמת תמשיך ככה אחי
תלמדו ממנו |
|
|
| DjChook |
שחר אתה חייב להפסיק להגיב
זה אשכרא הפך להיות אתה נגד הפורום
מישהו רושם משהו
ואתה מגיב לו
שיחה טיפוסית בטרד הזה:
א: היה לא רע
שחר: אבל למה לא תרמת
ב: היה יותר טוב משנה שעברה
שחר: למי אכפת, העיקר הכסף
ג: שגיב תעשה לי ילד
שחר: מה ילד, אמרו שלא היה מצחיק
ד: מסחור מסחור
שחר: העיקר התרומות
קיצר הבנת את הפואנטה שלי, זה מציק בעין.. וגם לא לענין להגיב על כל דבר.. הבינו אותך, חלאס.
עכשיו בקשר ליומטוב, אני סגרתי לילה, וראיתי פאקינג מתשע עד שתיים (Aזה הרבה טלויזיה חחח)
היו קטעים ממש טובים,
אורבך היה גדול !!! ההוא עם הפיל, אני לא יודע מה נסגר איתכם / איתם זה כבר שודר בביפ
שגיב גם היה סבבה,
אבל לקח את הערב ובגדול, אבי נוסבאום!!
"אחי ארגנתי לנו כמה קלמנטינות... אתה בא להכין טוסט?"
:stongue: |
|
|
| Shahar |
כן חן מה לעשות מעצבן אותי שפתחתי טרד בשביל מטרה חשובה שלי אישית לא תורמת כלום אבל יש אנשים שהיא תורמת להם הרבה
ובמקום להתמקד בה אנשים באים בטענות על ההופעה עצמה
בגלל זה התגובות שלי היו ככה
אם תרוצה אפשר לסגור \ למחוק תטרד כי נראה לי ההתרמה באתר נסגרה כבר אז זה לא רלוונטי בכל מקרה.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר, כמה תרמת ? |
אבא שלי תרם ואין לי מושג כמה
זה לא לפה גם..
ד"א מה הפואנטה בלדבר איתי באייסי ובמקביל לשאול אותי שאלות פה בפורום? מוזר הג'ובניקים של היום :rolleyes: |
|
|
|
|