|
יומטוב 2005 - לא נפסיק לצחוק 3
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
וואלה חבל שבדיוק היום הפורום עשה בעיות
וואלה לא נפסיק לצחוק 3 יהיה בנזונה בטח כמו הקודמים ויותר!!
אבל אל שכחו שלכל זה יש מטרה
מי שיכול לתרום כל סכום לא משנה כמה..שיתרום!! זה למטרות קדושה ואנשים צריכים את הכסף הזה!!
אבא שלי תרם יותר מוקדם בשם החברה שלו והבנתי שהוא ביקש מהעובדים שלו לתרום כמה שיכולים.. וואלה בטח לא הרבה יראו תהודעה כי מאוחר אבל מי שרואה ויכול לתרום אפילו כמה שקלים זה עדיין כסף וזה מה שיעזור לילדים האלה!!!!
מקווה שיהיה פה עוד מישהו שיפתח תלב
חס וחלילה לא עלינו אבל יש דברים כאלה וצריך לעזור...
קיצור כל שקל יעזור!!
תהנו מלא נפסיק לצחוק!! |
|
|
| Huge-A |
תאמת שחר היה זוועה ..
לא משהו בכלל..
אין על הראשון !!!;) |
|
|
| KrazyDJs |
הלכתי לישון מוקדם ועכשיו אני חולה :(
למה אין שידורים חוזרים בבוקר?
בכל מקרה לקחו מלא נפסיק לצחוק את רוב המצחיקים באמת לפי מה שאמרו לי, ככה שלא שווה... |
|
|
| coby |
היה קורע !!
בלדר הזה הרג אותי מצחוק... פיל גומר חחחח
וגם שחר חסון אדם שרון ויוסי טרבלוס היו מלכים... וההוא שצחק על סאבלימינל חחח |
|
|
| MLTK |
| לא היה מצחיק בכלל............ |
|
|
| Shahar |
שנה שעברה היה יותר חזק אבל גם השנה היה טוב!!
כל הראשונים היו טובים כמו שקובי אמר
ההוא השמן שאמר פיל גומר לא הצחיק בכלל
ההוא שירד על סאבלימינל בטח לא יחיה יותר:D
כל מקרה מזה חשוב אם מצחיק העיקר לתרום! |
|
|
| Huge-A |
היה אחד שדיבר על הערסים שעושים אפטר פרטי ביום שישי בבית הכנסת חחחחחח
זה היה טוב ..
הכי קטע שהוא אומר שהם באים בסטלה ואומרים לחזן "תן בראש":stongue: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Huge-A
תאמת שחר היה זוועה ..
לא משהו בכלל..
אין על הראשון !!!;) |
+1 !!! :whip: |
|
|
| Shahar |
אבל צריך לתרום בלי קשר :whip:
זה לא שאתם באים להופעה שלהם ולא רוצים לשלם כי לא הצחיק!!
הכסף הולך לאנשים נזקקים לא לאייל קיציס!! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Shahar
אבל צריך לתרום בלי קשר :whip:
זה לא שאתם באים להופעה שלהם ולא רוצים לשלם כי לא הצחיק!!
הכסף הולך לאנשים נזקקים לא לאייל קיציס!! |
:whip: אף אחד לא מתווכח
דיברנו על זה שלא היה מצחיק בכלל זה הכל... |
|
|
| Shahar |
| בכל זאת מישו כן תרם פה?? |
|
|
|
|