|
Ferry_Corsten_-_ Live_at_Innercity_Amsterdam_(11.12.99).mpg
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| fy fan alltså!!!!!!!!!!!!!! handlar inte bara om corsten, utan alla djs är representerade... 40 minuter långt program, underbar musik hela tiden, HELVETE vad sugen jag blir! jag MÅSTE iväg på nåt sånt här alltså |
|
|
| robstar |
| Vart fick du ta på den, ja skulle vilja se den. :) |
|
|
| x-dream |
| Vart hitta du denna Reveal......Please let me know..... |
|
|
| reveal |
där jag alltid (nästan iaf) hittar grejor, direct connect
men jag skickar mer än gärna filmen till er alla, den är så skön :)
x, har du plats på din ftp? 427 meg
ni andra, har ni ftper eller? |
|
|
| x-dream |
| Ja det finns plats för 427 meg så det vore snällt om du kunde ladda upp den.... |
|
|
| Gaby |
| fan alltså... JAG MÅSTE LÄRA MIG DEN DELEN!!! Ohn köpa en ny disk... |
|
|
| reveal |
| vad är det för del du behöver lära dig? ftp eller? det är inte svårt :) dra hem cute-ftp. är ungefär som utforskaren fast med adress |
|
|
| robstar |
Va filen SÅ stor... Då laddar ja nog ner den själv så slipper du allt besvär.
Tack för tipset allfall. :)
:toothless |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
vad är det för del du behöver lära dig? ftp eller? det är inte svårt :) dra hem cute-ftp. är ungefär som utforskaren fast med adress |
Hela datorbiten är ett stort mysterium!!! :stongue: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
Hela datorbiten är ett stort mysterium!!! :stongue: |
hehe, då är det inte lätt :p |
|
|
| Gaby |
| typ...hellre erkänna det än låtsas fatta hur ni byter era filer...:p |
|
|
| reveal |
sant :)
men ftp är inte svårt, ge det en chans |
|
|
|
|