|
אכזבה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | שוב
כשמדובר בדיסק ממוקסס של
Andrew Bennett & Hammer
באמת אני מצפה למיקסוס טוב ובניה טובה ולחרוש עליו באוטו |
למה מהם אתה לא מצפה לדברים חדשים ?
| quote: | קיצר אני יכול להמשיך
אין לי פה טיפת אכזבה
והמצב לא היה שונה אם הייתי ליצ'ר (אני אוהב תמילה הזאת חח ) |
אני ליצ'ר ואין לי שום בעיה אם כך שקטעים נחרשים עוד לפני שהם יוצאים רשמית.
יש קטעים שהם בני אלמוות ובזה הם נמדדים ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני ליצ'ר ! |
יכול להיות שנפתח פורום ליצ'ים אנונימיים
אנחנו איתך מארק! |
|
|
| DjChook |
שחר מותק, דיסקים יוצאים בשביל מכירות
ואם כל הכבוד, הם לא פונים לקהל כמוך, שמכיר את השירים
אלא לקהל כמוני, שיסתכל מאחורה ולא יגיד "אהה זה ישן.. אהה זה שוחרר"
אני אישית כמעט ולא מכיר אף שיר, בתור צרכן אני אשמע את הדיסק.
אוהב - אקנה. לא אוהב - לא אקנה
כמו כן, מספיק שכל שיר פה, זה הפעם הראשונה שהוא יוצא ממוקסס באוסף
ואני כמעט בטוח שזה המצב, זה כבר מבחינת 90 אחוז מהעולם נחשב קטע חדש.
אז צא מהבועה שלך, ותפסיק לחשוב שהדיסק הזה הוא בשבילך
אהה כן, ולא רק אתה. כל מי שבדעה שלך |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר מותק, דיסקים יוצאים בשביל מכירות
ואם כל הכבוד, הם לא פונים לקהל כמוך, שמכיר את השירים
אלא לקהל כמוני, שיסתכל מאחורה ולא יגיד "אהה זה ישן.. אהה זה שוחרר"
אני אישית כמעט ולא מכיר אף שיר, בתור צרכן אני אשמע את הדיסק.
אוהב - אקנה. לא אוהב - לא אקנה
כמו כן, מספיק שכל שיר פה, זה הפעם הראשונה שהוא יוצא ממוקסס באוסף
ואני כמעט בטוח שזה המצב, זה כבר מבחינת 90 אחוז מהעולם נחשב קטע חדש.
אז צא מהבועה שלך, ותפסיק לחשוב שהדיסק הזה הוא בשבילך
אהה כן, ולא רק אתה. כל מי שבדעה שלך |
פעם בשבוע שבועיים בערך אני נזכר שהמוד שלנו הוא אדם שנון וחכם שמסתכל על הדברים מנקודת מבט אובייקטיבית ואמיתית
יישר כוח חן! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
למה מהם אתה לא מצפה לדברים חדשים ? |
תכלס לא
הם לא מקבלים קטעים חדשים בכמות ובקצב שארמין מקבל
אצלו זה מטורף
הוא צריך רק ללכת לתיבה ולמצוא מספיק קטעים קטעים טובים להרכיב איתם אוסף כפול חודשי שכולו יהיה קטעים שאף אחד עוד לא שמע והכיר..
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר מותק, דיסקים יוצאים בשביל מכירות
ואם כל הכבוד, הם לא פונים לקהל כמוך, שמכיר את השירים
אלא לקהל כמוני, שיסתכל מאחורה ולא יגיד "אהה זה ישן.. אהה זה שוחרר"
אני אישית כמעט ולא מכיר אף שיר, בתור צרכן אני אשמע את הדיסק.
אוהב - אקנה. לא אוהב - לא אקנה
כמו כן, מספיק שכל שיר פה, זה הפעם הראשונה שהוא יוצא ממוקסס באוסף
ואני כמעט בטוח שזה המצב, זה כבר מבחינת 90 אחוז מהעולם נחשב קטע חדש.
אז צא מהבועה שלך, ותפסיק לחשוב שהדיסק הזה הוא בשבילך
אהה כן, ולא רק אתה. כל מי שבדעה שלך |
לצערנו רוב הקהל של המוזיקה האלקטרונית בשנות ה 2000 הוא לא כמוך ולא כמו יגאל
הוא מתעדכן כמוני וכן קטעים שנחרשו נחשבים ישנים
מה אתם באים גם פה להגיד שאני מדבר שטויות או טועה?
made of sun
שוחרר באינטרנט מזמן ונוגן בלי קשר ע"י מלא דיג'יים ככה שהוא הספיק לצאת לי מכל החורים
כנ"ל
I found u, In the End (כמעט), Perfect Silence
ועוד כמה
מסכים איתכם שבמקרה של יגאל ושלך דיסק כזה זה באמת הפצצה אבל באמת שבימינו לצערי רוב הקהל של המוזיקה האלקטרונית מתעדכן מהאינטרנט ודיסק שרובו לא קטעים חדשים חדשים לא יפתח לנו תתחת..כן זה הביאוס בהפצה של קטעים באינטרנט לפני השיחרור שלהם.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
תכלס לא
הם לא מקבלים קטעים חדשים בכמות ובקצב שארמין מקבל
אצלו זה מטורף
הוא צריך רק ללכת לתיבה ולמצוא מספיק קטעים קטעים טובים להרכיב איתם אוסף כפול חודשי שכולו יהיה קטעים שאף אחד עוד לא שמע והכיר..
לצערנו רוב הקהל של המוזיקה האלקטרונית בשנות ה 2000 הוא לא כמוך ולא כמו יגאל
הוא מתעדכן כמוני וכן קטעים שנחרשו נחשבים ישנים
מה אתם באים גם פה להגיד שאני מדבר שטויות או טועה?
made of sun
שוחרר באינטרנט מזמן ונוגן בלי קשר ע"י מלא דיג'יים ככה שהוא הספיק לצאת לי מכל החורים
כנ"ל
I found u, In the End (כמעט), Perfect Silence
ועוד כמה
מסכים איתכם שבמקרה של יגאל ושלך דיסק כזה זה באמת הפצצה אבל באמת שבימינו לצערי רוב הקהל של המוזיקה האלקטרונית מתעדכן מהאינטרנט ודיסק שרובו לא קטעים חדשים חדשים לא יפתח לנו תתחת..כן זה הביאוס בהפצה של קטעים באינטרנט לפני השיחרור שלהם.. |
לא רציתי להגיד את זה אבל חובה להזכיר שזה שיא הצביעות לצפות מארמין לקטעים חדשים בלבד שעדיין בקושי הושמעו בדיסזק הכפול
וכל זאת מאנשים שגם אם כל הדיסק הכפול יהיה מדהים סביר להניח שמעטים מהם ויותר סביר אף אחד מהם לא תן אגורה על הדיסק הזה
אז מה אתם מצפים שהוא כאילו יחשוב רק על האנשים שממילא כל משהם יעשו זה לשבת על הכסא
וללחוץ על כמה כפתורים ולחכות שהלבום ירד למחשב?
לא!
הוא לא יחשוב על האנשים האלה
הוא חושב עליהם אולי כשהוא עושה את תוכנית הרדיו שלו
כשהוא מוציא דיסק הוא צריך לחשוב על מכירות
ואתם פאקין לא קהל היעד שלו
אז תצאו מהסרט של האכזבה
אתם רוצים דיסק כפול טוב?
תבחרו קטעים בעצמכם ותצרבו |
|
|
| KrazyDJs |
לדעתי הדיסק מאכזב לא בגלל שהקטעים ישנים, חדשים, באמצע כזה ואנאערף...
אלא פשוט שהדיסק הראשון הוא פשוט שעה של ASOT
הדיסק השני נראה בסדר לדעתי, בחלקו...אבל זה בגלל שאני לא הכי מתחבר גם לסיגנון הזה..
הרמיקס ל Oliver Lieb נראה טוב...
וגם החדש של Arksun [ Hidden Logic ]
ודרק האוול באלבום של ארמין ? יפה לו :)
בכל מקרה אני לא אשפוט סתם לפני שאני שומע את כל האלבום..
אבל אני לא מבין למה ארמין מתאמץ לעשות את האלבום הראשון..
הרי כל די ג'יי בימינו כמעט מנגן את הקטעים האלו...
וארמין מנגן אותם גם בתוכנית שלו..
ככה שבאמת שאני לא מוצא סיבה לשים את כולם שם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא רציתי להגיד את זה אבל חובה להזכיר שזה שיא הצביעות לצפות מארמין לקטעים חדשים בלבד שעדיין בקושי הושמעו בדיסזק הכפול
וכל זאת מאנשים שגם אם כל הדיסק הכפול יהיה מדהים סביר להניח שמעטים מהם ויותר סביר אף אחד מהם לא תן אגורה על הדיסק הזה
אז מה אתם מצפים שהוא כאילו יחשוב רק על האנשים שממילא כל משהם יעשו זה לשבת על הכסא
וללחוץ על כמה כפתורים ולחכות שהלבום ירד למחשב?
לא!
הוא לא יחשוב על האנשים האלה
הוא חושב עליהם אולי כשהוא עושה את תוכנית הרדיו שלו
כשהוא מוציא דיסק הוא צריך לחשוב על מכירות
ואתם פאקין לא קהל היעד שלו
אז תצאו מהסרט של האכזבה
אתם רוצים דיסק כפול טוב?
תבחרו קטעים בעצמכם ותצרבו |
אה ושארמין בא למסיבה ומנגן מלא קטעים שלא שמענו אף פעם זה בגלל שהוא יודע שבאים לשם רוב של אנשים שמורידים מהאינטרנט?
איזה שטויות
הוא עושה את זה כי זה פשוט יותר טוב בשבילו לנגן קטעים כאלה כי זה מרענן ומפתיע ומחדש לקהל זה הכל..
ככה שמה רע אם זה יהיה בדיסק?
הרי גם למי שלא מוריד מהאינטרנט...מלא קטעים שם נחרשים ע"י דיג'יים מכל העולם בהרבה מסיבות ולא צריך להשתמש באינטרנט בכלל בשביל שהקטעים האלה ייחרשו לי באוזן
ביחוד מי ששומע תוכניות רדיו וסטים ברדיו באינטרנט
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לדעתי הדיסק מאכזב לא בגלל שהקטעים ישנים, חדשים, באמצע כזה ואנאערף...
אלא פשוט שהדיסק הראשון הוא פשוט שעה של ASOT |
אחר כך יגידו שאנלא מקבל דעות של אחרים
פחח
אני פשוט שונא אנשים שקוטלים ככה סתם תוכנית שלמה שמן הסתם אין בה סגנון אחד או משהו
למרות שאני גם נגד לקטול\לזלזל בסגנון |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחר כך יגידו שאנלא מקבל דעות של אחרים
פחח
אני פשוט שונא אנשים שקוטלים ככה סתם תוכנית שלמה שמן הסתם אין בה סגנון אחד או משהו
למרות שאני גם נגד לקטול\לזלזל בסגנון |
אני לא קוטל תוכנית שלמה..
אני רק אומר שחבל שארמין לא משקיע יותר באלבום, ובוחר טראקים שאי אפשר לשמוע כל שבוע ברדיו שלו...
לא אמרתי שיש בתוכנית סיגנון אחיד, כי תאמין לי שמעתי מספיק תוכניות של ארמין, ולא קטלתי ולא זילזלי באף סיגנון עכשיו.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אני לא קוטל תוכנית שלמה..
אני רק אומר שחבל שארמין לא משקיע יותר באלבום, ובוחר טראקים שאי אפשר לשמוע כל שבוע ברדיו שלו...
לא אמרתי שיש בתוכנית סיגנון אחיד, כי תאמין לי שמעתי מספיק תוכניות של ארמין, ולא קטלתי ולא זילזלי באף סיגנון עכשיו.. |
אוקי זה כבר משהו אחר
כל מקרה קשה לו לבחור טראקים שאי אפשר לשמוע כל שבוע ברדיו שלו כי הוא פשוט מנגן כל טראק טוב שיש לו...
אבל אם אתה מתכוון ללבחור טראקים שהוא עדיין לא חרש
אז זה בעצם גם הכוונה שלי
כי כמה כבר אפשר לשמוע את
perfect silence \ made of sun
ועוד הרבה שיהיו בדיסק וכרגע אנלא זוכר כי הרשימה לא מול העיניים שלי |
|
|
| yaman |
והנה הטראקליסט של הדיסק של אדם וויט
Intro
2. Kuffdam & Plant - Summer Dream (Original Mix)
3. Second Sun – The Spell
4. DBA vs John B – Falling (The DBA Shimmer Mix)
5. Howard Jones- Just Look At You Now (The DBA Mix)
6. Mirco de Govia – Voller Sterne (Super8 Remix)
7. Young Parisians feat Ben Lost – Jump The Next Train (Kyau vs Albert Remix)
8. The Thrillseekers – Synaesthesia (Ferry Corsten remix)
9. Whiteroom feat Amy Cooper - Someday (Original Mix)
10. Kyau vs. Albert – Falling Anywhere (Rework)
11. Moogwai – Viola 2005 (Tek^Tonic Remix)
12. Nu NRG – Light Future
13. Primer – Everlast (Fire & Ice Remix)
14. Avanto – The Flute (Airbase Remix)
15. Adam White feat Martin Grech - Ballerina (Original Mix)
DISC 2
1. Starsign - Taurus (Instrumental Mix)
2. Art of Trance – Mongoose (Tek^Tonic Remix)
3. Airwave – Save Me (Whiteroom Remix)
4. EnMass – CQ (Seek You)
5. Filo & Peri feat. Fisher – Closer Now (Whiteroom Remix)
6. Mike Shiver & Elevation - Hurricane (Mike Shiver Mix)
7. Kyau vs. Albert - Made of Sun (KvA Hard Dub)
8. [P.E.G] – Chiba (Original Mix)
9. Graham Gold – Nitedive (Nitrox Mix)
10. Hemstock & Jennings – The Passion ( John O’Callaghan Mix)
11. Rusch & Murray – The Promise (Ronski Speed Mix)
12. Alt + F4 – Alt + F4
13. Nu NRG – End Kiss
14. Alex M.O.R.P.H – Unification (Original Mix)
15. Vince The Saint – Medusa (Seduction Mix)
16. Second Sun – Love Simulator
85% מהטראקליסט זה טראקים חרושים חושילנג |
|
|
| Rising |
מעניין הדיסק של ארמין..
אבל
בעעע מה-
derek howell
קשור?????
והדיסק של אדם וויט.... איכססססססססס
על הפנים!! |
|
|
|
|