|
אכזבה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
יגאל אני יודע שזה לא מתאים לך אבל אני מסכים עם יאמאן!!
למה שאני הצרכן יקנה דיסק שרוב הקטעים שיש בו יצאו לי מכל חור? גם במסיבות וגם ברדיו?
כמה אפשר? |
|
|
| Glenn-Holmes |
http://www.tranceaddict.com/forums/...2&pagenumber=33
רק תזכורת קטנה שחר
כדי שתפסיק לטעון שארמין ניגן המון קטעים לא מוכרים וחדשים....
אתה פשוט מעוות את העובדות וזאת דרך שפלה לנסות להוכיח את צדקתך
אם אתה רוצה להתווכח תצמד לעובדות
ורק כדרך אגב הדיסק של אדם וויט שיאמאן הביא תטראקליסט די בינוני לטעמי...
לא משהו מיוחד מדי בהחלט לא אופציה לרכישה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
http://www.tranceaddict.com/forums/...2&pagenumber=33
רק תזכורת קטנה שחר
כדי שתפסיק לטעון שארמין ניגן המון קטעים לא מוכרים וחדשים....
אתה פשוט מעוות את העובדות וזאת דרך שפלה לנסות להוכיח את צדקתך
אם אתה רוצה להתווכח תצמד לעובדות
ורק כדרך אגב הדיסק של אדם וויט שיאמאן הביא תטראקליסט די בינוני לטעמי...
לא משהו מיוחד מדי בהחלט לא אופציה לרכישה |
תחזור דף או שתיים אחורה שם ותראה שציינו שהיו הרבה דברים לא מוכרים..
הטראקים!
ברשימה של מארק יש פחות מ 40 טראקים בערך..ובסט של 4.5 שעות נכנסים הרבה יותר מ 40 טראקים אז תעשה תחשבון לבד!
ובשביל שתהיה שמח ולא תתפס על קטנות
ארמין כל שבוע מנגן בתוכנית כמה טראקים חדשים...הוא יכול לקחת את ה 20 הכי טובים וחדשים מהתוכניות האחרונות שלו ולעשות דיסק
לארמין אין בעיה של חומר חדש
זה לא חוכמה לשים
mainstream
בדיסק בשביל שימשוך תעין!! חוכמה לשים דברים שלא הכרנו ודברים חדשים שירגשו ושכולנו נגיד פייי מאיפה זה צץ!! |
|
|
| yaman |
זה נראה אבל בן זונה!!
החדש של קיו ואלברט
01. Sonorous - Last Sunday (Positive Ways Mix)
02. Sebastian Sand & Ronski Speed - Sole Survivor (Sebastian Sand Mix)
03. Serge Devant - Always Have Tomorrow (Eelke Klein Mix)
04. Reflekt feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Seb Fontaine & Jay P's Type Remix)
05. Odessi feat. Maria Nayler - Over Again (Original Mix)
06. Ronski Speed - 2Day (Original Mix)
07. Mirco de Govia & Ronski Speed - Asarja (Mirco de Govia Mix)
08. Faraway Project - Radiate (Original Mix)
09. Kaste - Desert Eagle (Original Mix)
10. Young Parisians feat. Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs. Albert Remix)
11. Ridgewalkers feat. EL - Find (Kyau vs. Albert Remix)
12. Kyau vs. Albert - Made Of Sun (Positive Ways Hard Dub)
13. Silent Electra - For This Moment (Jochen Miller Remix)
14. Marksun & Brian - Gran Rey (Ronski Speed Remix)
15. Peaktwins - Hypnowaves (Original Mix)
Disc 2
01. Kyau vs. Albert - Made Of Sun (Album Edit)
02. Kyau vs. Albert - Falling Anywhere (Rework Edit)
03. Kyau vs. Albert - Made Of Sun (KVA Hard Dub Edit)
04. Kyau vs. Albert - Falling Anywhere (Rework)
05. Kyau vs. Albert - Made Of Sun (KVA Hard Dub) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yaman
זה נראה אבל בן זונה!!
החדש של קיו ואלברט
01. Sonorous - Last Sunday (Positive Ways Mix)
02. Sebastian Sand & Ronski Speed - Sole Survivor (Sebastian Sand Mix)
03. Serge Devant - Always Have Tomorrow (Eelke Klein Mix)
04. Reflekt feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Seb Fontaine & Jay P's Type Remix)
05. Odessi feat. Maria Nayler - Over Again (Original Mix)
06. Ronski Speed - 2Day (Original Mix)
07. Mirco de Govia & Ronski Speed - Asarja (Mirco de Govia Mix)
08. Faraway Project - Radiate (Original Mix)
09. Kaste - Desert Eagle (Original Mix)
10. Young Parisians feat. Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs. Albert Remix)
11. Ridgewalkers feat. EL - Find (Kyau vs. Albert Remix)
12. Kyau vs. Albert - Made Of Sun (Positive Ways Hard Dub)
13. Silent Electra - For This Moment (Jochen Miller Remix)
14. Marksun & Brian - Gran Rey (Ronski Speed Remix)
15. Peaktwins - Hypnowaves (Original Mix)
Disc 2
01. Kyau vs. Albert - Made Of Sun (Album Edit)
02. Kyau vs. Albert - Falling Anywhere (Rework Edit)
03. Kyau vs. Albert - Made Of Sun (KVA Hard Dub Edit)
04. Kyau vs. Albert - Falling Anywhere (Rework)
05. Kyau vs. Albert - Made Of Sun (KVA Hard Dub) |
זה דיסק שמדליק אותיייייייי!!!!
אוסף של דברים שאת רובם לא שמעתי וזה משאיר אותי במתח ומשאיר לי מקום לציפיה!! כן יגאל גם למי שלא מוריד קטעים מהאינטרנט זה משאיר מקום לציפיה כי הרבה קטעים פה זה קטעים שלא נשמעו עדיין!
יאמאן מתי זה הולך להשתחרר?? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה דיסק שמדליק אותיייייייי!!!!
אוסף של דברים שאת רובם לא שמעתי וזה משאיר אותי במתח ומשאיר לי מקום לציפיה!! כן יגאל גם למי שלא מוריד קטעים מהאינטרנט זה משאיר מקום לציפיה כי הרבה קטעים פה זה קטעים שלא נשמעו עדיין!
יאמאן מתי זה הולך להשתחרר?? |
בדיסק של ארמין היו יותר קטעים שלא שמעתי
אבל נו מילא...
בוא נחזור לנקודה
בסט של 4.5 שעות(270 דקות) נכנסים בערך40-41 קטעים
אז שחר זה משאיר אותנו עם כמה 6-7-8-9 קטעים שלא הכרנו מתוך 41?
זה היחס של הקטעים הלא מוכרים בדיסק..
ושוב נחזור לנקודה ארמין לא מכוון את הדיסק שלו לאנשים כמוך וכמו מר יאמאן שברור שלא ישלפו את ארנקם וזו צביעות מצידם להתלונן על דיסק שכולל דרך אגב המון קטעים שאתה אולי מכיר אבל עדיין לא שוחררו ואם ארמין ישחרר דיסק שהוא בדיוק אוסף קטעים מתוכניתו תמיד יצוץ אליאור שיגיד שזה בול אסוט ואחריו עוד 200 כולל אותך אני מאמין שחר שיגידו שזה בול אסוט ולמה לקנות הרי אפשר פשוט להתחבר לתוכנית
או יותר טוב להוריד אותה עם קצת מזל להשיג קובץ קיו וסלאמאת
יש לך את הדיסק החדש של ארמין
אתה מגלה בורות תעשייתית נרחבת בקטילת הדיסק הזה
ובקשר לדיסק של קיאו ואלברט
זה מוזר שאתה ויאמאן קוטלים את הדיסק של ארמין ומתלהבים מזה של קיאו ואלברט (לא שהוא נראה רע...בכלל לא דיסק ראשון מצוין דיסק שני נסיון נואש להוסיף דיסק כדי לתמחר את הדיסק הכפול במחיר גובה יותר)
אני יסתכן ויגיד שאם ארמין היה משחרר תדיסק של קיאו ואלברט הדבר הראשון ששתיכם הייתם אומרים הוא:
מה זה הדיסק השני המעאפן הזה
בדיסק של ארמין מייד אוף סאן חרוש
פה העובדה שהוא מופיע 4 פעמים לא מפריעה לדיסק להיות תותח
תתחילו לגלות אחידות בתגובות שלכם
אה ויאמאן
ארמין התקשר להגיד לי כמה כואב לו שאתה מאוכזב מהדיסק שלו
ממש לא ידע איך לעכל את זה... |
|
|
| Rownin |
| quote: | | יאמאן מתי זה הולך להשתחרר?? |
כבר השתחרר |
|
|
| Rownin |
| quote: | Originally posted by yaman
בעוד כשבועיים ארמין אמור לשחרר את האוסף השנתי שלו של אסוט
לא יודע מה איתכם אבל אני התאכזבי קשות לאללללללה
טראקליסט משעמם בטירוף
אולי חלקכם יתלהבו אבל אני אישית חושב שארמין היה צריך להוסיף יותר טראנס מפורגרביס
הרי בכל זאת הוא קרא לזה
A State Of TRANCE
CD1
01. Interstate - I Found You
02. Hidden Logic pres. Luminary - Wasting
03. Markus Schulz - First Time
04. Max Graham feat. Jessica Jacobs - I Know You're Gone
05. Mike Foyle pres. Statica - Space Guitar
06. Ave Mea - In The End
07. Elevation - Ocean Rain
08. Locust - Aerospace (Probspot Remix)
09. Armin van Buuren - Shivers
10. EnMass - Beyond Horizon
11. Kyau vs. Albert - Falling Anywhere (Rework)
12. Fragile feat. Alex Lemon - Inertia (Armin van Buuren Remix)
13. Sophie Sugar - Call of Tomorrow (John O'Callaghan Remix)
CD2
01. Peter Martin pres. Anthanasia - Simply Blue
02. Nu Frequency - 808
03. Andy Moor - Halcyon
04. Ahmet Ertenu - Why (Derek Howell Remix)
05. Oliver Lieb vs. Preach - Papel (Preach Mix)
06. Remy - Crackdown
07. Gabriel & Dresden - Arcadia
08. Tilt - Twelve (Max Graham Remix)
09. Matthew Dekay vs. Proluctors - The Deep Show
10. Recluse - Emotional Void
11. Adam White feat. Martin Grech - Ballerina
12. Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig 212 Vocal Mix)
13. Kyau vs. Albert - Made of Sun (KvA Hard Dub - AvB Edit)
אמור נראה לי להשתחרר ב 12 למרץ
לדעתי האוסף של שנה שעברה לוקח ובגדול!!! |
דיסק לא רע בכלל
ציפיתי ליותר אדיטים של ארמין
והרימיקס החדש שלו ל
Inertia
חלש ביותר
בניגוד מוחלט ל
Edit
שלו לטראק
אדיט ענק, הוסיף לו בדיוק את הפלפל והטמפו שהיה צריך
יצירה שלא מתאימה לארמין
וחבל ששם טראקים ממוצעים מינוס כמו
Interstate - I Found You - שאחרי 3 שמיעות נמאס לך ממנו
Gabriel & Dresden - Arcadia - לא רע אבל לא מספיק טוב
Mike Foyle pres. Statica - Space Guitar - עוד פעם, לא רע אבל לא מספיק טוב
Adam White feat. Martin Grech - Ballerina - ווקלים מהגרועים שיש
אבל כמו החלשים יש גם הרבה לא מוכרים שנראים טוב
Locust - Aerospace (Probspot Remix) האוריגינל יפה לאללה מעניין איך הרימיקס
סך הכל הדיסק פונה לקהל הרחב ולא בדיוק לאלה שמעודכנים הכי הכי
בשביל זה יש
ASOT
ועוד דבר שזה בסט זה לא בדיוק הטראקים המוכרים, זה נשמע הרבבבבבבבה יותר טוב ואני בטוח שארמין ישב וחשב טוב מאוד איך לשלב ומתי לשלב כל אחד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בדיסק של ארמין היו יותר קטעים שלא שמעתי
אבל נו מילא...
בוא נחזור לנקודה
בסט של 4.5 שעות(270 דקות) נכנסים בערך40-41 קטעים
אז שחר זה משאיר אותנו עם כמה 6-7-8-9 קטעים שלא הכרנו מתוך 41?
זה היחס של הקטעים הלא מוכרים בדיסק..
ושוב נחזור לנקודה ארמין לא מכוון את הדיסק שלו לאנשים כמוך וכמו מר יאמאן שברור שלא ישלפו את ארנקם וזו צביעות מצידם להתלונן על דיסק שכולל דרך אגב המון קטעים שאתה אולי מכיר אבל עדיין לא שוחררו ואם ארמין ישחרר דיסק שהוא בדיוק אוסף קטעים מתוכניתו תמיד יצוץ אליאור שיגיד שזה בול אסוט ואחריו עוד 200 כולל אותך אני מאמין שחר שיגידו שזה בול אסוט ולמה לקנות הרי אפשר פשוט להתחבר לתוכנית
או יותר טוב להוריד אותה עם קצת מזל להשיג קובץ קיו וסלאמאת
יש לך את הדיסק החדש של ארמין
אתה מגלה בורות תעשייתית נרחבת בקטילת הדיסק הזה
ובקשר לדיסק של קיאו ואלברט
זה מוזר שאתה ויאמאן קוטלים את הדיסק של ארמין ומתלהבים מזה של קיאו ואלברט (לא שהוא נראה רע...בכלל לא דיסק ראשון מצוין דיסק שני נסיון נואש להוסיף דיסק כדי לתמחר את הדיסק הכפול במחיר גובה יותר)
אני יסתכן ויגיד שאם ארמין היה משחרר תדיסק של קיאו ואלברט הדבר הראשון ששתיכם הייתם אומרים הוא:
מה זה הדיסק השני המעאפן הזה
בדיסק של ארמין מייד אוף סאן חרוש
פה העובדה שהוא מופיע 4 פעמים לא מפריעה לדיסק להיות תותח
תתחילו לגלות אחידות בתגובות שלכם
אה ויאמאן
ארמין התקשר להגיד לי כמה כואב לו שאתה מאוכזב מהדיסק שלו
ממש לא ידע איך לעכל את זה... |
שוב זה שאנחנו משתמשים בחומר מהאינטרנט לא אומר כלום
כי הטראקים שקראתי להם חרושים נחרשים בכמעט כל סט שמנגנים בו תסגנון שיש בדיסק! מספיק לשמוע ברדיו סטים ותוכניות רדיו בשביל שהקטעים האלה יימאסו!
כמו
massive motion
שעד שהוא שוחרר פשוט יצא לי מכל חור..מה לעשות..
ככה שזה לא משנה אם מורידים או לא...מי שעוקב אחרי תוכניות רדיו וסטים של דיג'יים יכיר את הקטעים האלה יותר מדי טוב וחבל...הייתי רוצה לשמוע קטעים שפחות נחרשו ופחות מיין סטרים
אז תעשה טובה זה לא קשור לצביעות..כל בנאדם מעודכן יכול לחשוב כמוני
ואל תכניס לי מילים לפה
אמרתי שהדיסק טוב אבל הטראקים חרושים...הם איכותיים וטובים אבל חרושים!
ובקשר לדיסק של קיהו ואלברט בכלל לא דיברתי על הדיסק השני כי הוא יותר כמו סינגל של
made of sun \ falling anywhere
דברתי על הדיסק הראשון שזה הדיסק שאפשר להשוות לאוסף של ארמין, לא את הסינגל !! אם כבר מדברים על בורות אז בורות זה להשוות סינגל לאוסף...
ואני מבטיח לך שאם
made of sun
היה הטראק החרוש היחיד אני לא הייתי פותח תפה
אבל הוא לא היחיד ובגלל זה הגבתי בנושא! |
|
|
| yaman |
תראה אילן
פשוט הייתי מצפה שארמין ייבחר טראקים חדשים ויותר טראנס מפורגרסיב
בגדול... אני הייתי אומר שהדיסק הוא נחמד פלוס ולא בן זונה
ואתה תגיד הפוך
זה שאלה של טעם |
|
|
| sh33p |
לדעתי הדיסק של ארמין מעולה
והטראקליסט מאוד מאוד מאוד מגרה :D
ואם כבר מדברים על הדיסק של
kyau vs. albert
יצא לי לשמוע אותו אתמול והוא מאוד משעמם
גם הטראקים לא משהו וגם המיקסוס לא בשמיים
הפוסיטיב וויס 3 של רונסקי ספיד היה בהרבה יותר טוב |
|
|
| Shahar |
| מה מגרה בטראקים של ארמין? היית שומע אסוט קבוע כל הטראקים היו יוצאים לך מכל חור |
|
|
|
|