return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Shahar presents Global Energy @ Rising Stars on ETN.fm 06.03.2005
View this Thread in Original format
Shahar
סוףסוף קיימתי תהבטחה שזרקתי כבר לפני כמה חודשים כשעוד היה
ETS Radio
והכנתי סט עדכני שישודר ב 6.3
השידור יהיה בשעה 19:00 יום ראשון בקרוב
בכל מקרה סט שאני אישית אהבתי ותזכו להשמעה בכורה של טראק שלא שוחרר ולא נוגן מעולם בשום מקום של שני יוצרים מוכשרים שכרגע לא ניתן לפרסום בגלל בקשה אישית שלהם.

מקווה שתהנו
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
סוףסוף קיימתי תהבטחה שזרקתי כבר לפני כמה חודשים כשעוד היה
ETS Radio
והכנתי סט עדכני שישודר ב 6.3
השעה עוד לא ידועה
מחר נדע
בכל מקרה סט שאני אישית אהבתי ותזכו להשמעה בכורה של טראק שלא שוחרר ולא נוגן מעולם בשום מקום של שני יוצרים מוכשרים שכרגע לא ניתן לפרסום בגלל בקשה אישית שלהם.

מקווה שתהנו
פששש תוכנית ראשונה וכבר מנגן קטע לא מוכר...

שיהיה בהצלחה
בקרוב אצלי חח..
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
סוףסוף קיימתי תהבטחה שזרקתי כבר לפני כמה חודשים כשעוד היה
ETS Radio
והכנתי סט עדכני שישודר ב 6.3
השעה עוד לא ידועה
מחר נדע
בכל מקרה סט שאני אישית אהבתי ותזכו להשמעה בכורה של טראק שלא שוחרר ולא נוגן מעולם בשום מקום של שני יוצרים מוכשרים שכרגע לא ניתן לפרסום בגלל בקשה אישית שלהם.

מקווה שתהנו

בטח זה של חבר שלך ;)
Shahar
אוקי יש שעה סופית לשידור
יום ראשון הקרוב ב 19:00 בערב

קצת על הסט
מתחיל בפרוגרסיב ועולה ובסוף יגיע לקצת טק טראנס

הסט לא מלוטש מבחינת טכניקה בגלל שלא היה אפילו שניה להקדיש לו..לקחתי תטראקים שרציתי ומיקססתי בלי לתת צומת לב וזה לא מה שאני מצפה מעצמי..פשוט חיכיתי לרגע האחרון בשביל לתת סט כמה שיותר עדכני..
וכמו שכבר אמרתי הגשתי אותו לא בזמן ובגלל המתח \ התרגשות הוא לא יצא מושלם
אבל היה חשוב לי שהוא ישודר החודש ולא בחודש הבא כי אני יהיה בטירונות
אז זה מה יש בינתיים
תהנו:D

quote:
Originally posted by taltul
בטח זה של חבר שלך ;)


כן שני חברים מוכשרים שלדעתי יחתימו את הטראק הזה בקרוב
לדעתי ב
anjunabeats
אבל מוקדם מדי בשביל לדבר..
FederalBI
אני יאזין נראה מה אתה מכין לנו.
Shahar
היום ב 19:00 בערב ב
ETN

תוכלו להתחבר לשם דרך פה:
http://ilserv.etn.fm:8000/listen.pls

כמו שאמרתי כבר אני התאכזבתי מהסט מקווה שלא תתאכזבו כמוני
הלחץ והמהירות והאיחור בזמן לא עזרו הפעם
מקווה לטובבבבבבב:D
Shahar
יאללה עוד 5 דקות מתחיייילללללל!!
Huge-A
שחר רק טראנס ינצח !!!!!
;)

קטילות !!!
Shahar
תזהר יש פה בלשים
cluBBer
בואו נעשה להם גן חיות!!!!!!!!!!!

Huge-A
quote:
Originally posted by cluBBer
בואו נעשה להם גן חיות!!!!!!!!!!!


ולאדי ערק.. גן חיות בגן החיות לא בסט של שחר.. אהה :D 0
fusi
?שיחקת אותה בסט מלודי ידידי הצעיר (גם האוואטר אהב!:clown: ). מאיפה אפשר להוריד אותו כדי להתענג שוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement