|
Monday Bar 9-År 25 Dec 22-05
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
MONDAY BAR 9-ÅRSJUBILEUM
+ releasefest för Monday Bar Experience
med Monday Bar All Stars!
DJs : TBA
Münchenbryggeriet
Tisdagen den 25 december
22-05
20 år |
|
|
| Gaby |
Förra året så knäckte 8-års kalaset!!!
Kul att dom satsar på en stor lokal och lite London djs är alltid OK.. missa inte den här festen! |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
Förra året så knäckte 8-års kalaset!!!
Kul att dom satsar på en stor lokal och lite London djs är alltid OK.. missa inte den här festen! |
OK:) |
|
|
| Gaby |
I mellandagarna fyller Monday Bar 9 år. Det ska firas!!!
På juldagen kör MB megafest på Münchenbryggeriet med hela
sveriges samlade technoelit, Cari, Adam, Joel m fl. Anledningen
är också att dom släpper en CD med helt nya spår från 11 av
vårt lands bästa technoproddare. Festen kommer att kosta
200 kr i förköp och 250 i dörren
Det kan lätt bli superdrag när Joel kör... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
I mellandagarna fyller Monday Bar 9 år. Det ska firas!!!
På juldagen kör MB megafest på Münchenbryggeriet med hela
sveriges samlade technoelit, Cari, Adam, Joel m fl. Anledningen
är också att dom släpper en CD med helt nya spår från 11 av
vårt lands bästa technoproddare. Festen kommer att kosta
200 kr i förköp och 250 i dörren
Det kan lätt bli superdrag när Joel kör... |
e techno så kul? |
|
|
| reveal |
| har jag fel, eller är inte techno väldigt monotomt? |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
har jag fel, eller är inte techno väldigt monotomt? |
usch.. |
|
|
| reveal |
| usch som i att jag har fel eller usch som i att jag har rätt? |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
usch som i att jag har fel eller usch som i att jag har rätt? |
usch bara.. |
|
|
| reveal |
afan...
vi har rätt givande diskussioner med varandra idag känner jag :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
har jag fel, eller är inte techno väldigt monotomt? |
Har ni hört när Joel lirar? Eller Cari Lekenbush? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
Har ni hört när Joel lirar? Eller Cari Lekenbush? |
nej, det är därför som jag undrar ifall jag har fel i min uppfattning om vad techno är... (Enya tex :)) |
|
|
|
|