return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Monday Bar 9-År 25 Dec 22-05
View this Thread in Original format
Gaby
MONDAY BAR 9-ÅRSJUBILEUM
+ releasefest för Monday Bar Experience
med Monday Bar All Stars!

DJs : TBA

Münchenbryggeriet
Tisdagen den 25 december
22-05
20 år
Gaby
Förra året så knäckte 8-års kalaset!!!
Kul att dom satsar på en stor lokal och lite London djs är alltid OK.. missa inte den här festen!
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby
Förra året så knäckte 8-års kalaset!!!
Kul att dom satsar på en stor lokal och lite London djs är alltid OK.. missa inte den här festen!


OK:)
Gaby
I mellandagarna fyller Monday Bar 9 år. Det ska firas!!!

På juldagen kör MB megafest på Münchenbryggeriet med hela
sveriges samlade technoelit, Cari, Adam, Joel m fl. Anledningen
är också att dom släpper en CD med helt nya spår från 11 av
vårt lands bästa technoproddare. Festen kommer att kosta
200 kr i förköp och 250 i dörren

Det kan lätt bli superdrag när Joel kör...
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby
I mellandagarna fyller Monday Bar 9 år. Det ska firas!!!

På juldagen kör MB megafest på Münchenbryggeriet med hela
sveriges samlade technoelit, Cari, Adam, Joel m fl. Anledningen
är också att dom släpper en CD med helt nya spår från 11 av
vårt lands bästa technoproddare. Festen kommer att kosta
200 kr i förköp och 250 i dörren

Det kan lätt bli superdrag när Joel kör...


e techno så kul?
reveal
har jag fel, eller är inte techno väldigt monotomt?
Ravesquad
quote:
Originally posted by reveal
har jag fel, eller är inte techno väldigt monotomt?


usch..
reveal
usch som i att jag har fel eller usch som i att jag har rätt?
Ravesquad
quote:
Originally posted by reveal
usch som i att jag har fel eller usch som i att jag har rätt?


usch bara..
reveal
afan...
vi har rätt givande diskussioner med varandra idag känner jag :)

Gaby
quote:
Originally posted by reveal
har jag fel, eller är inte techno väldigt monotomt?


Har ni hört när Joel lirar? Eller Cari Lekenbush?
reveal
quote:
Originally posted by Gaby


Har ni hört när Joel lirar? Eller Cari Lekenbush?


nej, det är därför som jag undrar ifall jag har fel i min uppfattning om vad techno är... (Enya tex :))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement