return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Meaning Of Life?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
TOR
@ thread starter: mag ik vragen hoe je tot die theorie komt?


quote:
Originally posted by Icone
Ik denk dat het verplaatsen naar andere oorden nog ietsje moeilijk is voor ons nu... Ik denk dat we toch nog ff zullen moeten denken hoe we die ruimtereis-toestellen moeten ontwerpen om aan alle soorten stralingen te kunnen weerstaan. Tot dan zullen we goed zorg moeten dragen voor ons moeder aarde :)


het is vooral de benodigde energie voor een grote verplaatsing door de ruimte die mellow_head's theorie onmogelijk maakt. wie weet wat de afstand is tot de volgende bewoonbare planeet (als die er al is).


de zin van het leven is trouwens een zeer ruime kwestie. over het bestaan kunnen we zeggen dat het toevallig is. we konden er even goed niet zijn geweest. en wat je dan met dat bestaan doet, waar je uiteindelijk niet om gevraagd hebt, wordt grotendeels door de maatschappij bepaald, zoals Wim zegt. we komen nu eenmaal terecht in een geconstrueerd systeem waar je moeilijk omheen kunt.
Buoyant
je moet je als individu kunnen rechthouden en je kunnen bevestigen
maar er niet mee tekoop lopen want het mooie zit hem net in de bescheidenheid die ontdenkt kan worden door andere individuen zodat we samen met zijn allen gelukkig kunnen zijn en in harmonie naar ons doel kunnen streven!!!

een doel dat tot nader inzien meer om het lijf moet hebben dan alleen maar neuken en kinderen krijgen, een doel dat diepere waarden heeft, waaraan het moraal en je gevoelens over
kunnen redetwisten om samen naar slechts 1 waarheid te kunnen reizen!!!!
daardoor heeft ieder individu ook net andere ideeën,
als we allemaal dezelfde standaard hadden dan zoude, we misschien alleen maar over voetbal of trance praten!
Kaidreas
^+1
inderdeed en er zijn veel mensen die gelukkig zijn, als ze enkel over voetbal kunnen praten en enkel kinderen kunnen maken en op oudere leeftijd ontdekken dat ze hun tijd hebben verspeeld.
iedereen moet voor zen eigen uitmaken wat die wilt doen, en waar hij tevreden mee is. ge krijgt een tijd.. gebruik hem dan ook nuttig (dat is mijn levensvisie)
Gladius
...love, all the rest is bs =)
Tiger777
Klinkt misschien afgestomt, maar waarom zou de zin van ons leven meer moeten zijn dan dat van een baviaan die in een boom slingert?

Wat betreft die verplaatsing, dat moet wel meevallen. Eenmaal men voldoende snelheid heeft, gaat de tijd trager. Bovendien maakt elk lichaan een golfbeweging en dus ook de ruimte. Als die golfbeweging omzeild kan worden door een rechtlijnige, in de meest nabije planeet niet zo veraf. De dichstbijzijnde zon is op 4.3 lichtjaar gelegen.


quote:
ge krijgt een tijd.. gebruik hem dan ook nuttig (dat is mijn levensvisie)

+1 :D
Eagle`
meaning of life, eeeuh u e stuk in uw klote zuipen en van u gat geven ?, beats me tbh, wa nen topic
Nabistai
Over het algemeen, als mensheid, zal het wel gewoon voortplanten zijn om 'ons ras' in leven te houden.

Voor mijzelf: Proberen te genieten van elke dag, hoe simpel de dingen soms ook zijn. Doen waar je zin in hebt en je niet laten afbreken door andere mensen. Maar tegelijkertijd iets maken van mijn leven, en hopelijk gelukkig (rijk :D ) oud kunnen worden met een persoon waarmee ik wederzijds respect en liefde kan delen :)







melig hé :wtf:
Xilver
Melig, misschien, maar wel right on the spot
Buoyant
quote:
Originally posted by Tiger777
Klinkt misschien afgestomt, maar waarom zou de zin van ons leven meer moeten zijn dan dat van een baviaan die in een boom slingert?


Omdat die baviaan niet eens kan nadenken over de zin van ZIJN leven, en er dus ook niet veel aan kan doen om het zich zo aangenaam mogelijk te maken of te streven naar een doel, wees blij dat wij dat kunnen ...



quote:
Originally posted by Eagle`
meaning of life, eeeuh u e stuk in uw klote zuipen en van u gat geven ?, beats me tbh, wa nen topic


ge kunt toch ook gewoon niet antwoorden dan?

quote:
Originally posted by Nabistai
Voor mijzelf: Proberen te genieten van elke dag, hoe simpel de dingen soms ook zijn. Doen waar je zin in hebt en je niet laten afbreken door andere mensen. Maar tegelijkertijd iets maken van mijn leven, en hopelijk gelukkig (rijk :D ) oud kunnen worden met een persoon waarmee ik wederzijds respect en liefde kan delen :)


klinkt zeer mooi inderdaad
doe mij maar hetzelfde meneer
Tiger777
quote:
Originally posted by Buoyant
Omdat die baviaan niet eens kan nadenken over de zin van ZIJN leven, en er dus ook niet veel aan kan doen om het zich zo aangenaam mogelijk te maken of te streven naar een doel, wees blij dat wij dat kunnen ...

néjééh, ge ziet niet wat ik wil zeggen. Ik wil maar hebben, de baviaan in den boom "plukt de dag" gelijk ze da schoon zeggen. Awel, da's de zin van het leven, gelijk den dries zegt, van elken dag moet ge profiteren. Daarom, zitten nadenken over de diepere zin van ons bestaan en die bull, is flauwekul. Niet teveel denken, gewoon doen ;)

mellow_head
LOL, a little far-fetched?:p :p
Tiger777
Ik ben niet zo goed in het uiteenzetten van filosofische gedachtenstromen ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement