|
Ringtones
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
Welke ringtone heb je op dit moment?
Ik natuurlijk Tiësto - Traffic. Maar ik ga er deze week enkele andere maken. |
|
|
| Gladius |
| voor zulke boeiende zaken hebben wij de 'offtopic thread' |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Gladius
voor zulke boeiende zaken hebben wij de 'offtopic thread' |
Oei,
offtopic wilt toch zeggen als je iets post onder een bestaande topic, maar er helemaal niets mee te maken heeft, zoals u nu?
:nervous: |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Welke ringtone heb je op dit moment?
Ik natuurlijk Tiësto - Traffic. Maar ik ga er deze week enkele andere maken. |
ooh die heb ik nog niet, misschien kunnen we ruilen, doe ik anders ook met al mijn vriendjes. Ik heb onder andere Lethal Industrie,
groetjes |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Buoyant
ooh die heb ik nog niet, misschien kunnen we ruilen, doe ik anders ook met al mijn vriendjes. Ik heb onder andere Lethal Industrie,
groetjes |
Ja, misschien wel als dat gaat. Ik heb een Samsung en jij? Polyfone beltonen toch? |
|
|
| Pumaz |
| I think he was joking :D |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Pumaz
I think he was joking :D |
Dat van die ringtones of dat van zijn vrienden? |
|
|
| Pumaz |
Alle 2 zelfs :stongue:
Sarcasme... ken je dat? ;) |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Alle 2 zelfs :stongue:
Sarcasme... ken je dat? ;) |
En ken jij ironie? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by X-Tune
En ken jij ironie? |
en jij? :clown: :p wat als ge er niets van weet 'zwijg dan, he' :rolleyes:
btw, alles hier op dit forum wordt getoetst aan de betrouwbaarheid van de uitspraken -> see offtopic of posts van eagle en kaidreas :toothless.
We zouden echt ni willen dat er hier mensen gewoon hun mening zouden verkondigen, daarvoor moeten ze maar naar een forum gaan :conf: |
|
|
|
|