return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Ringtones
View this Thread in Original format
X-Tune
Welke ringtone heb je op dit moment?

Ik natuurlijk Tiësto - Traffic. Maar ik ga er deze week enkele andere maken.
Gladius
voor zulke boeiende zaken hebben wij de 'offtopic thread'
X-Tune
quote:
Originally posted by Gladius
voor zulke boeiende zaken hebben wij de 'offtopic thread'



Oei,
offtopic wilt toch zeggen als je iets post onder een bestaande topic, maar er helemaal niets mee te maken heeft, zoals u nu?
:nervous:
Buoyant
quote:
Originally posted by X-Tune
Welke ringtone heb je op dit moment?

Ik natuurlijk Tiësto - Traffic. Maar ik ga er deze week enkele andere maken.


ooh die heb ik nog niet, misschien kunnen we ruilen, doe ik anders ook met al mijn vriendjes. Ik heb onder andere Lethal Industrie,

groetjes
X-Tune
quote:
Originally posted by Buoyant
ooh die heb ik nog niet, misschien kunnen we ruilen, doe ik anders ook met al mijn vriendjes. Ik heb onder andere Lethal Industrie,

groetjes


Ja, misschien wel als dat gaat. Ik heb een Samsung en jij? Polyfone beltonen toch?
Pumaz
I think he was joking :D
X-Tune
quote:
Originally posted by Pumaz
I think he was joking :D


Dat van die ringtones of dat van zijn vrienden?
Pumaz
Alle 2 zelfs :stongue:

Sarcasme... ken je dat? ;)
X-Tune
quote:
Originally posted by Pumaz
Alle 2 zelfs :stongue:

Sarcasme... ken je dat? ;)


En ken jij ironie?
Real
hehehe :p

Pumaz
:rolleyes:
Nyah
quote:
Originally posted by X-Tune
En ken jij ironie?


en jij? :clown: :p wat als ge er niets van weet 'zwijg dan, he' :rolleyes:

btw, alles hier op dit forum wordt getoetst aan de betrouwbaarheid van de uitspraken -> see offtopic of posts van eagle en kaidreas :toothless.
We zouden echt ni willen dat er hier mensen gewoon hun mening zouden verkondigen, daarvoor moeten ze maar naar een forum gaan :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement