return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Faithless
View this Thread in Original format
Gaby
Var det nån annan som var på Arenan igår? :)
reveal
hehe, gjuten status :) men ser nog bättre ut om du har stora bokstäver i alla orden

antar att du såg faithless igår eller?
Ravesquad
nope, var det bra?

ps stora bokstäver ser bara fånit ut, om jag också får tycka lite;) ds
reveal
jag menade att det skulle vara "The Swedish Babe"
Gaby
mmm... jag ska nog klura ut nåt...

Det var skit kul att se dom live! Jag är ingen jättefan men efter igår så är respekten stor... Dom vet vad dom gör! Jag är skitglad att jag drog dit i sista stunden :) Jag hade nog bara ångrat mig!

Sister Bliss missade jag sist hon lirade i Sthlm, men var på Ibiza när hon spelade...jag diggar nog henne bättre i Faithless.
King of Clubs
Jag var där, jag tyckte att det var riktigt schysst..
kosheen var oxå bra som förband även om det heller inte är min typ av musik egentligen..
Gaby
Kosheen var lite av en överaskning... bruden va cool!
mindshooter
Såg Faithless live på hultsfredi somras....riktigt feta faktiskt.....insomnia är underbar....3 på natten (eller kanske morgonen?`)
reveal
har sett faithless 2 gånger live, mkt bra båda gångerna
den andra gången stack jag dock innan det var slut, stack till Tiesto istället :D
Gaby
bra val reveal!!! :)

reveal
ja, det må jag säga, sjukt nöjd med det valet :) *vill se tiesto igen*
Aendy
FAEN!!! Var det igår... jag skulle ju gå! Jag har faen noll koll!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement