|
Faithless
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
| Var det nån annan som var på Arenan igår? :) |
|
|
| reveal |
hehe, gjuten status :) men ser nog bättre ut om du har stora bokstäver i alla orden
antar att du såg faithless igår eller? |
|
|
| Ravesquad |
nope, var det bra?
ps stora bokstäver ser bara fånit ut, om jag också får tycka lite;) ds |
|
|
| reveal |
| jag menade att det skulle vara "The Swedish Babe" |
|
|
| Gaby |
mmm... jag ska nog klura ut nåt...
Det var skit kul att se dom live! Jag är ingen jättefan men efter igår så är respekten stor... Dom vet vad dom gör! Jag är skitglad att jag drog dit i sista stunden :) Jag hade nog bara ångrat mig!
Sister Bliss missade jag sist hon lirade i Sthlm, men var på Ibiza när hon spelade...jag diggar nog henne bättre i Faithless. |
|
|
| King of Clubs |
Jag var där, jag tyckte att det var riktigt schysst..
kosheen var oxå bra som förband även om det heller inte är min typ av musik egentligen.. |
|
|
| Gaby |
| Kosheen var lite av en överaskning... bruden va cool! |
|
|
| mindshooter |
| Såg Faithless live på hultsfredi somras....riktigt feta faktiskt.....insomnia är underbar....3 på natten (eller kanske morgonen?`) |
|
|
| reveal |
har sett faithless 2 gånger live, mkt bra båda gångerna
den andra gången stack jag dock innan det var slut, stack till Tiesto istället :D |
|
|
| Gaby |
| bra val reveal!!! :) |
|
|
| reveal |
| ja, det må jag säga, sjukt nöjd med det valet :) *vill se tiesto igen* |
|
|
| Aendy |
| FAEN!!! Var det igår... jag skulle ju gå! Jag har faen noll koll! |
|
|
|
|