return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
INTIEM met Ozgur Can 2 april (pg. 5)
View this Thread in Original format
ChooChoo
quote:
Originally posted by Glaniskanis
mot je die dude in de background niet vergeten ;)
die gast maakt de foto... wat een markante kop
zo betrouwbaar
die rust... wat een uitstraling
ying en yang..... mijn held!



















:toothless


Idd hoe kan ik jou nou weer vergeten..:p
Alleen dat die kop nou de foto maakt ben ik nog niet over uit, hehe:D
LikWit
hoii!

was nice meet alot of you - top night! oh, maybe i was too drunk ..but wasn't the floors insanely slippery?!

till next time :toothless

-schtiii
djdavid
quote:
Originally posted by LikWit

..but wasn't the floors insanely slippery?!



you should DRINK your beers, not put them on the floor:stongue:

'DOEI'

david
LikWit
hehe very true! i never spill drinks tho :D

doeiiiiiii (i know how to pronounce it now!) thanks!

-schtiii
ChooChoo
It was indeed nice to meet you:) gezellig:p
emre
Waar blijft Partyhardy! met zijn uitgebreide verslag :rolleyes:
justin q
Check www.intiem-event.nl
voor foto impressies van o.a. Ozgur Can 'in action' in de Catacomben 2 april.. Zitten n paar hele coole tussen..
Tot 18 Juni jongens...
tijs08
quote:
Originally posted by justin q
Check www.intiem-event.nl
voor foto impressies van o.a. Ozgur Can 'in action' in de Catacomben 2 april.. Zitten n paar hele coole tussen..
Tot 18 Juni jongens...


Zeker weten tot de 18e! Was een super avond, heerlijke sfeer, en Ozgur die het dak eraf draaide :D

Eindelijk een goede impressie van de avond.. want wat liepen er een mooie vrouwen rond daar!! :tongue2

quote:
Originally posted by emre
Waar blijft Partyhardy! met zijn uitgebreide verslag :p


Nu je het zegt, ja.... :p
Partyhardy!
quote:
Originally posted by tijs08

Nu je het zegt, ja.... :p


Jaja.... :clown: kom jij nu maar hierheen, het bier staat al koud :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08

Eindelijk een goede impressie van de avond.. want wat liepen er een mooie vrouwen rond daar!! :tongue2


Altijd mooie vrouwen in de Catacombe, het lijkt wel of die daar wonen. Welk feestje ik daar ook hem meegemaakt, het is altijd SO-DE-JU!

Maar PartyHarry, wie heb je nu weer gescoord? Was de dame van de Underwater Releaseparty er nu weer ofzo (what was her name? :D)

Volgende keer dus Remy? Hmm...daar wil ik dan zeer zeker WEL bij zijn. Tis de week na Everybody, die hopelijk dan weer in het Paard is.

emre
Partymafkees slووووووووووووووووووووووووووووووووووt kom op met dat uitgebreide verslag dork and half uit Belgiً
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by SnuggLe
Altijd mooie vrouwen in de Catacombe, het lijkt wel of die daar wonen. Welk feestje ik daar ook hem meegemaakt, het is altijd SO-DE-JU!

Maar PartyHarry, wie heb je nu weer gescoord? Was de dame van de Underwater Releaseparty er nu weer ofzo (what was her name? :D)

Volgende keer dus Remy? Hmm...daar wil ik dan zeer zeker WEL bij zijn. Tis de week na Everybody, die hopelijk dan weer in het Paard is.


Ja, die was er weer (voor zover ik alle pikante details uit elkaar heb kunnen houden...)

:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement