|
INTIEM met Ozgur Can 2 april (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
mot je die dude in de background niet vergeten ;)
die gast maakt de foto... wat een markante kop
zo betrouwbaar
die rust... wat een uitstraling
ying en yang..... mijn held!
:toothless |
Idd hoe kan ik jou nou weer vergeten..:p
Alleen dat die kop nou de foto maakt ben ik nog niet over uit, hehe:D |
|
|
| LikWit |
hoii!
was nice meet alot of you - top night! oh, maybe i was too drunk ..but wasn't the floors insanely slippery?!
till next time :toothless
-schtiii |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by LikWit
..but wasn't the floors insanely slippery?!
|
you should DRINK your beers, not put them on the floor:stongue:
'DOEI'
david |
|
|
| LikWit |
hehe very true! i never spill drinks tho :D
doeiiiiiii (i know how to pronounce it now!) thanks!
-schtiii |
|
|
| ChooChoo |
| It was indeed nice to meet you:) gezellig:p |
|
|
| emre |
| Waar blijft Partyhardy! met zijn uitgebreide verslag :rolleyes: |
|
|
| justin q |
Check www.intiem-event.nl
voor foto impressies van o.a. Ozgur Can 'in action' in de Catacomben 2 april.. Zitten n paar hele coole tussen..
Tot 18 Juni jongens... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by justin q
Check www.intiem-event.nl
voor foto impressies van o.a. Ozgur Can 'in action' in de Catacomben 2 april.. Zitten n paar hele coole tussen..
Tot 18 Juni jongens... |
Zeker weten tot de 18e! Was een super avond, heerlijke sfeer, en Ozgur die het dak eraf draaide :D
Eindelijk een goede impressie van de avond.. want wat liepen er een mooie vrouwen rond daar!! :tongue2
| quote: | Originally posted by emre
Waar blijft Partyhardy! met zijn uitgebreide verslag :p
|
Nu je het zegt, ja.... :p |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
Nu je het zegt, ja.... :p |
Jaja.... :clown: kom jij nu maar hierheen, het bier staat al koud :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
Eindelijk een goede impressie van de avond.. want wat liepen er een mooie vrouwen rond daar!! :tongue2
|
Altijd mooie vrouwen in de Catacombe, het lijkt wel of die daar wonen. Welk feestje ik daar ook hem meegemaakt, het is altijd SO-DE-JU!
Maar PartyHarry, wie heb je nu weer gescoord? Was de dame van de Underwater Releaseparty er nu weer ofzo (what was her name? :D)
Volgende keer dus Remy? Hmm...daar wil ik dan zeer zeker WEL bij zijn. Tis de week na Everybody, die hopelijk dan weer in het Paard is. |
|
|
| emre |
| Partymafkees slووووووووووووووووووووووووووووووووووt kom op met dat uitgebreide verslag dork and half uit Belgiً |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Altijd mooie vrouwen in de Catacombe, het lijkt wel of die daar wonen. Welk feestje ik daar ook hem meegemaakt, het is altijd SO-DE-JU!
Maar PartyHarry, wie heb je nu weer gescoord? Was de dame van de Underwater Releaseparty er nu weer ofzo (what was her name? :D)
Volgende keer dus Remy? Hmm...daar wil ik dan zeer zeker WEL bij zijn. Tis de week na Everybody, die hopelijk dan weer in het Paard is. |
Ja, die was er weer (voor zover ik alle pikante details uit elkaar heb kunnen houden...)
:p |
|
|
|
|