return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
INTIEM met Ozgur Can 2 april
View this Thread in Original format
justin q
Zaterdag 2 April in de Catacomben Den Haag is de 2e editie van INTIEM met uit Zweden dj Ozgur Can:D voor een exclusieve 3 uur set!
Wordt weer een toppertje dit...

Entree: 10e
Check [url]www.intiem-event.nl
HardKiller
Klinkt goed! :cool:
tijs08
quote:
Originally posted by HardKiller
Klinkt goed! :cool:


Inderdaad! 3 uurs sets van Ozgur zijn aardig bijzonder volgens mij!
Ga hier zeker proberen bij te zijn :)
NoisyNeil
gaan we naartooooooooeeeeeeehhh :toothless
CJ InterCity
Özgur ist een heel goed pannekoeken!:cool:
Partyhardy!
Van de partij! :)
Cellec
quote:
Originally posted by CJ InterCity
Özgur ist een heel goed pannekoeken!:cool:
hahaha :D lol!

benk helaas niet bij want dan ben k al in de Asta!
Roger
asta gaat bij mij ook voor
Partyhardy!
De Catacomben is echt een onwijs gezellige kleine tent dus dat is bij voorbaad al 100x beter dan de Asta :D en dan nog een 3uurs set van Ozgur! echt kicke! :tongue3
Hoop wel dat ze beter geluid ophangen deze keer want dat viel de vorige editie met Dekay echt tegen...
justin q
Catacomben is idd beter dan Asta...Plus: Ozgur Can in Nederland is zelden te horen..

P.s. Geluid wordt trouwens zoiezo beter..gaat goed komen!!

SnuggLe
Maybe kom ik ook even langshoppen.
justin q
Nog mensen van plan te gaan..?
Ik heb er iig al zin in!!
Ozgur is al in Nederland gesignaleerd..:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement