return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Trance mix van Liquido?
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
VrijdagAvond was ik dus op een feestje van school, de 538 schooltour, eerst was optredens van twarres dekast en dj jose vs. g-spot en lasgo, het was weer bananen en fruit gooien hoor, die twarres suckt egt, gadver.

maare ff 2 the point, toen die barry paf ging draaien (draaide nie slegt)

draaide die een trance mix van Liquido - Narcotic, hoe heetie ???


pleeze help me, ik heb nog nooit v/h nummer gehoord ofzo

GReeTZ GERRIT!!
Flippe
Ik heb het nummer nog nooit gehoord, maar als het een trance mix is van liquido kan het wel eens een mooi nummer zijn!
DJ_Siesta
ik hebbum gevonden

voor de liefhebbers

http://home.soneraplaza.nl/qn/prive...Trance_Rmx).mp3

[edit by Blik]
moeilijk hè DJ Siesta, em een link goed te posten:p
[/edit by Blik]

lol
Blik
jaja, meteen maar ff ge-edit, want het schijnt zo moeilijk te zijn om een URL te posten:p

leuk nummertje btw
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Blik
jaja, meteen maar ff ge-edit, want het schijnt zo moeilijk te zijn om een URL te posten:p

leuk nummertje btw



lol, errug moeilijk jah

btw dit is een amaatuer mix, ik heb barry paf van radio 538 gemaild dat hijw eet welke mix het wel is :D
Partyhardy!
Heee Siesta, ik vind het wel een aardig nummertje ja, bedankt voor de tip! :D
Ruben_Dubbink
dit is idd een amateur remix,
maar klinkt toch niet echt verkeerd,
vond het orgineel ook altijd wel aardig.
Little Theseus
yay, das weer een lekker mixje erbij!
Thx voor de mooie ;) LINK Gerrit!
slayon
poging #2 (behalve dat me internet super traag is crasht ie ook nog geregeld)

Semtex -Narcotic.mp3

ik denk dat je die bedoelt?
best lekker nummer ja als je van narcotic houd :)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by slayon
poging #2 (behalve dat me internet super traag is crasht ie ook nog geregeld)

Semtex -Narcotic.mp3

ik denk dat je die bedoelt?
best lekker nummer ja als je van narcotic houd :)


idd het is Semtex - Narcotic, deze klinkt nog ff wat beter, barry heeft me net terug gemaild (toffe gozer :))

ik heb de 7:40 min versie, ik upload hem zo wel ff voor jullie

GreetZ GERRRIT!!

Ruben_Dubbink
waar kan ik um 'ophalen' dan??
NiTro
is idd Semtex - Narcotic, kheb m al vet lang was back in the dayz te downloaden bij jaydee.cz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement