|
Old Games
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
http://www.cgarchive.com
Site me oude games: Carmageddon, Mortal Kombat, ...
Welke spellekes speelt/speelde gij vroeger?
Ik ben voort moment nog steeds verslaafd aan Dungeon Keeper 1, Age Of Wonders en Heroes Of Might And Magic 3:eek:
Counterstrike speel ik ook nog af en toe, ma met mate:nervous:
op de NES >> Megaman series, Mario Bros 1, 2 en 3:D :p lekker begaaid! haha |
|
|
| Bertn |
www.abandonia.com
oeroude spellekes da ge met behulp van de nodige emulators opnieuw kunt spelen. ge moet zeker eens in die archieven kijken, ge vindt er oa de originele russische tetris uit 1986 terug en zo...
Ik speel hier op kot (we zitten met ne router) geregeld age of empires 2 op de LAN:) |
|
|
| mellow_head |
| AoE 2:crazy: :crazy: zalig spel man! |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Op PC nooit echt met spelletjes gespeeld, maar vroeger op mijn sega master system: Sonic 1 & 2 :crazy: |
|
|
| Pumaz |
| Dragon: The Bruce Lee Story op Mega Drive :cool: |
|
|
| Belgian Bonzai |
Och, en mijnenveger!
record op expert-niveau: 142 seconden :cool: |
|
|
| Pumaz |
| Jaaaaaaaa Sonic the hedgehog :cool: |
|
|
| lievez |
www.mame.dk
voor de gouwe ouwe spellekes vanin de lunaparke :) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
alle need for speed versies
alle age of empires/mythology versies
Diablo II + expansion
Caesar III
da is't :p
gamin' was my passion ... en nu is't muziek e :p |
|
|
| Xilver |
Joenge, in den tijd :
de Monkey Island serie => the best ever! |
|
|
| Jasperovitsj |
Op de PC:
Warcraft 2
Doom :eyes:
Need For Speed 2
Star Trek Voyager Elite Force
Half-Life/Opposing Force/Blueshift
-> Daar heb ik echt nachten aan gespendeerd, alle lichten uit, koptelefoon op en volume helemaal open, zalig! :crazy:
en dan den dag erna op school ni wakker kunnen blijven :toothless |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Op de PC:
Star Trek Voyager Elite Force
|
bom :)
den 2de is ook goe :) |
|
|
|
|