|
[01-04-2005] Tiesto - Erasmusbrug, Rotterdam (gratis) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| JAF |
en toch ben ik nog niet voor 100% overtuigd.
Krezip speelt namelijk 2 april in Amerika.
In hun overzicht geen optreden op 1 april.
Intwine speelt 1 april in Steenwijk.
En in hun overzicht geen optreden op die dag in R'dam.
Misschien dat iemand kan nagaan of de Gemeente Rotterdam uberhaubt een vergunning heeft afgegeven voor dit open-lucht-concert????
wordt vervolgd.....
heb nog ff verder geneust, maar het is het plaatsje Amerika in Limburg.......
hahahaha
tja dan is R'dam-Amerika wel te doen...... |
|
|
| Matthijs |
| Ik geloof zeker niet dat dit een grap is, daarmee zou TMF wel HELE slechte reclame voor zichzelf maken! Wel een leuk gebaar van ze, en de locatie is ook niet verkeerd. Vraag me alleen wel af hoe lang tiësto zelf zal gaan draaien, aangezien dat op de TMF-awards zelf meestal ook niet meer is dan drie plaatjes. |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Ik geloof zeker niet dat dit een grap is, daarmee zou TMF wel HELE slechte reclame voor zichzelf maken! Wel een leuk gebaar van ze, en de locatie is ook niet verkeerd. Vraag me alleen wel af hoe lang tiësto zelf zal gaan draaien, aangezien dat op de TMF-awards zelf meestal ook niet meer is dan drie plaatjes. |
Op de site van 538 staat dat tiesto een 1 uur durige set te gehoren zal brengen. |
|
|
| TranceFool |
Jullie doen net alsof het allemaal wereldnieuws is en eigenlijk bijna onmogelijk is dat dit toch echt gaat gebeuren.....creepy :nervous:
(het stond een aantal dagen geleden al in de krant / nieuws / radio / tv / vliegtuigen met reclame ed.) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Jullie doen net alsof het allemaal wereldnieuws is en eigenlijk bijna onmogelijk is dat dit toch echt gaat gebeuren.....creepy :nervous:
(het stond een aantal dagen geleden al in de krant / nieuws / radio / tv / vliegtuigen met reclame ed.) |
Ja precies! lekker bijzonder!
BTW ik vraag me nog steeds af hoe het zit met die kaarten afhalen.. lijkt me sterk dat het 1 kaart pp is want dan word het echt CHAOS 8000 man in die 'kelder' winkel van de FRS op de Lijnbaan. :eek: |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by tijs08
BTW ik vraag me nog steeds af hoe het zit met die kaarten afhalen.. lijkt me sterk dat het 1 kaart pp is want dan word het echt CHAOS 8000 man in die 'kelder' winkel van de FRS op de Lijnbaan. :eek: |
in de krant zei een woordvoerder van MTV dat er mogelijk meer afgiftepunten komen om een chaos te voorkomen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Jullie doen net alsof het allemaal wereldnieuws is en eigenlijk bijna onmogelijk is dat dit toch echt gaat gebeuren.....creepy :nervous:
(het stond een aantal dagen geleden al in de krant / nieuws / radio / tv / vliegtuigen met reclame ed.) |
Mooi gezegd, hier ben ik het wel mee eens...
...het is maar een DJ, hij poept en plast als ieder ander. Respect moet uitgaan naar diegenen die die muziek maken...eigenlijk :) |
|
|
| M_Peror |
| Call me paranoid, maar toch ben ik nog niet 100% overtuigd. Maar als het idd echt is, leuk idee, en bestel maar vast ME voor die ene FRS. :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Call me paranoid, maar toch ben ik nog niet 100% overtuigd. Maar als het idd echt is, leuk idee, en bestel maar vast ME voor die ene FRS. :p |
ik kan je verzekeren, het is echt joh!
had vandaag de plaatstelijke krant (Maastad!) in de bus gekletterd gekregen en dan stond tiestoow in vuur en vlam in!
Btw, het uitgave systeem van 8000 kaarten in een filiaal van 200m2 word hierin toch ook wel in twijfel gebracht, volgene een woordvoerder kunnen er meer uit-punten bijkomen. of er gaat geflyerd worden op straat...
De overbuurvrouw van de Vodafone winkel vond het ook erg raar, zoveel mensen in een relatief zeer kleine winkel, maar ze vond het wel goed voor de klandizie en zei letterlijk: 'iedereen is welkom'
dat word proppen!!! :crazy: |
|
|
| Three 'O Three |
| Rare boel weer. Dat je ook maar door je hoofd laat gaan dat 8000 schreeuwende puberwijffies en tiesto-publiciteitshoertjes in een FRS keldertje passen, getuigt van een erg slechte smaak en ruimtelijk inzicht. |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben d'r bij........
.......maar dan niet als bezoeker, maar ik moet er werken :)
Zal ik stiekem de stellage waar Tiesto op moet gaan staan wat minder goed vastdraaien etc etc? Moet al die zooi opbouwen daar :) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zal ik stiekem de stellage waar Tiesto op moet gaan staan wat minder goed vastdraaien etc etc? |
Een doos nitroglycerine en een ontsteker mag ook hoor |
|
|
|
|