|
[01-04-2005] Tiesto - Erasmusbrug, Rotterdam (gratis) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Nitroglycerine behoort tot de nitraten. Het zorgt voor verwijding van de bloedvaten en dus ook voor die van het hart. Bij angina pectoris geven die onvoldoende zuurstofrijk bloed door en als ze wat wijder worden is dat probleem opgelost. Bij aanvallen van hartkramp kan men snel even wat medicijn nemen om de aanval te onderbreken. Ook zijn er vormen van nitroglycerine die langduriger werken en op die manier helpen om aanvallen te voorkomen. Een en ander heeft te maken met de manier waarop men het middel krijgt toegediend.
Voor het onderbreken van een aanval zijn er met name de sprays voor in de mond en tabletjes voor onder de tong: Glytrin, Nitrolingual en Nitrostat.
Nitroglycerine kan ook door de arts via een infuus worden gegeven om een aanval te doorbreken of een dreigend hartinfarct af te wenden. Nitro Pohl is nitroglycerine die intraveneus (via de bloedvaten) wordt gegeven. Het kan ook onder de soortnaam nitroglycerine als ampullen in de apotheek worden gevonden.
Tenslotte kan de nitroglycerine via pleisters worden toegediend: Deponit T, Minitran, Nitro-Dur, Transiderm-Nitro, Trinipatch en onder de soortnaam. |
|
|
| eieregooie |
Nou, ze hebben toch hun verstand erbij gehaald... ipv in de FRS kan je morgen de kaartjes halen bij de kassa's van Ahoy.
En ik vind t toch een beetje lullig om een vriendin van me alleen te laten gaan dus ik denk dat ik maar met haar mee ga morgenochtend met m'n slaapkop :toothless
Op t feestje krijgen we ook nog een nieuwe track van Kane te horen :) t kan niet meer stuk :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nou, ze hebben toch hun verstand erbij gehaald... ipv in de FRS kan je morgen de kaartjes halen bij de kassa's van Ahoy.
En ik vind t toch een beetje lullig om een vriendin van me alleen te laten gaan dus ik denk dat ik maar met haar mee ga morgenochtend met m'n slaapkop :toothless
Op t feestje krijgen we ook nog een nieuwe track van Kane te horen :) t kan niet meer stuk :D |
nu vraag ik me toch af hoeveel kaarten je per persoon mag halen...als het er 2 zijn, dan wil ik nog wel nadenken om te gaan:rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| Dat weet ik ook niet, nog een reden dus om maar mee te gaan voor de zekerheid :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dat weet ik ook niet, nog een reden dus om maar mee te gaan voor de zekerheid :p |
hoe laat begint het kaarten gebeuren? |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by tijs08
hoe laat begint het kaarten gebeuren? |
8 uur...
ja je leest het goed!:rolleyes: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Muppy
8 uur...
|
He jammer, dan ben ik nu te laat :toothless |
|
|
| tijs08 |
2 Kaarten binnen! :toocool:
Ik dacht waarom niet even proberen, ik woon bijna in Ahoy :D
Dus niet te vroeg maar om 10 uur even langs gelopen en hoewel er op de grote lichtkrant stond dat het uitverkocht was :conf: hadden ze binnen nog 20 kaarten en was er verder niemand meer :D :cool:
Ze waren druk bezig met een heeeleboel dranghekken weg te halen dus denk dat het wel erg druk is geweest... haha niks van gemerkt :D
Dus voor diegene die geen kaarten konden/wilden halen en er erg graag heen willen... PM, me :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
Dus voor diegene die geen kaarten konden/wilden halen en er erg graag heen willen... PM, me :D |
Verkopen verkopen verkopen! Op het tiesto forum :p |
|
|
| Frankisback |
ik stond op er om 11 uur
en las bord toen dachten ok la maar
zijn we weer terug gegaan |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Frankisback
ik stond op er om 11 uur
en las bord toen dachten ok la maar
zijn we weer terug gegaan |
:conf: welke vertaalmachine gebruik jij :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Frankisback
ik stond op er om 11 uur
en las bord toen dachten ok la maar
zijn we weer terug gegaan |
11 uur zal het al wel ECHT uitverkocht zijn geweest hoor.. |
|
|
|
|