return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
[01-04-2005] Tiesto - Erasmusbrug, Rotterdam (gratis) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Tim81
Nitroglycerine behoort tot de nitraten. Het zorgt voor verwijding van de bloedvaten en dus ook voor die van het hart. Bij angina pectoris geven die onvoldoende zuurstofrijk bloed door en als ze wat wijder worden is dat probleem opgelost. Bij aanvallen van hartkramp kan men snel even wat medicijn nemen om de aanval te onderbreken. Ook zijn er vormen van nitroglycerine die langduriger werken en op die manier helpen om aanvallen te voorkomen. Een en ander heeft te maken met de manier waarop men het middel krijgt toegediend.

Voor het onderbreken van een aanval zijn er met name de sprays voor in de mond en tabletjes voor onder de tong: Glytrin, Nitrolingual en Nitrostat.

Nitroglycerine kan ook door de arts via een infuus worden gegeven om een aanval te doorbreken of een dreigend hartinfarct af te wenden. Nitro Pohl is nitroglycerine die intraveneus (via de bloedvaten) wordt gegeven. Het kan ook onder de soortnaam nitroglycerine als ampullen in de apotheek worden gevonden.

Tenslotte kan de nitroglycerine via pleisters worden toegediend: Deponit T, Minitran, Nitro-Dur, Transiderm-Nitro, Trinipatch en onder de soortnaam.
eieregooie
Nou, ze hebben toch hun verstand erbij gehaald... ipv in de FRS kan je morgen de kaartjes halen bij de kassa's van Ahoy.

En ik vind t toch een beetje lullig om een vriendin van me alleen te laten gaan dus ik denk dat ik maar met haar mee ga morgenochtend met m'n slaapkop :toothless

Op t feestje krijgen we ook nog een nieuwe track van Kane te horen :) t kan niet meer stuk :D
Muppy
quote:
Originally posted by eieregooie
Nou, ze hebben toch hun verstand erbij gehaald... ipv in de FRS kan je morgen de kaartjes halen bij de kassa's van Ahoy.

En ik vind t toch een beetje lullig om een vriendin van me alleen te laten gaan dus ik denk dat ik maar met haar mee ga morgenochtend met m'n slaapkop :toothless

Op t feestje krijgen we ook nog een nieuwe track van Kane te horen :) t kan niet meer stuk :D


nu vraag ik me toch af hoeveel kaarten je per persoon mag halen...als het er 2 zijn, dan wil ik nog wel nadenken om te gaan:rolleyes:
eieregooie
Dat weet ik ook niet, nog een reden dus om maar mee te gaan voor de zekerheid :p
tijs08
quote:
Originally posted by eieregooie
Dat weet ik ook niet, nog een reden dus om maar mee te gaan voor de zekerheid :p


hoe laat begint het kaarten gebeuren?
Muppy
quote:
Originally posted by tijs08
hoe laat begint het kaarten gebeuren?


8 uur...

ja je leest het goed!:rolleyes:
Dj Lex
quote:
Originally posted by Muppy
8 uur...


He jammer, dan ben ik nu te laat :toothless
tijs08
2 Kaarten binnen! :toocool:

Ik dacht waarom niet even proberen, ik woon bijna in Ahoy :D
Dus niet te vroeg maar om 10 uur even langs gelopen en hoewel er op de grote lichtkrant stond dat het uitverkocht was :conf: hadden ze binnen nog 20 kaarten en was er verder niemand meer :D :cool:

Ze waren druk bezig met een heeeleboel dranghekken weg te halen dus denk dat het wel erg druk is geweest... haha niks van gemerkt :D

Dus voor diegene die geen kaarten konden/wilden halen en er erg graag heen willen... PM, me :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08

Dus voor diegene die geen kaarten konden/wilden halen en er erg graag heen willen... PM, me :D


Verkopen verkopen verkopen! Op het tiesto forum :p
Frankisback
ik stond op er om 11 uur
en las bord toen dachten ok la maar

zijn we weer terug gegaan

Tim81
quote:
Originally posted by Frankisback
ik stond op er om 11 uur
en las bord toen dachten ok la maar

zijn we weer terug gegaan


:conf: welke vertaalmachine gebruik jij :p
tijs08
quote:
Originally posted by Frankisback
ik stond op er om 11 uur
en las bord toen dachten ok la maar

zijn we weer terug gegaan


11 uur zal het al wel ECHT uitverkocht zijn geweest hoor..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement