|
Mayday Budapest Hungary 2005
|
View this Thread in Original format
| Huge-A |
אוקי חברים זה הזמן והמקום הנכון להודיע רישמית על המסיבה !!!0
תאריך מסיבה : יום שבת ב-26 למרץ 0
מדינה : הונגריה 0
עיר: בודפשט0
המתחם יהיה בכתובת :HUNGEXPO F-F2 0
מחיר כניסה: בין 25 ל-30 יורו = לא חינם 0
בכללי: 5 אולמות שכל אחד מהם יכיל ליינאפ שונה ויחודי. הגעה למסיבה היא דרך נקודת איסוף שנקבעה מראש או עצמאי (ראה במפה)0

הפלאייר של המסיבה !!! שימו לב מי נמצא שם 0

:::::::::::::LINE-UP:::::::::::::





עוד הישג עצום ואדיר (כמוני) של האחים שלא נחים ומפסיקים להפתיע אותנו לרגע.
אוקי אז למי שלא הבין הם יהיו שם !!
Flash Brothers LIVE!!!!!!!!
האחים שיעשו שינוי במוחות של כולם באירוע גדול שכזה ...
למי שזכור לו טוב האחים ניגנו באותו אירוע בשנת 2003 גם שם היו כמה פצועים קשות :mrgreen:

כמובן לכבוד האירוע נדרש מהם לעשות את אחד הדברים המפריעים ביותר וזה להכין רמיקס להימנון הרישמי של מאיי-דאיי .
Collins & Behnam - U Make The Rules (Flash Brothers Remix)
אני יתרום לכם חינם של ההימנון המקורי בסוף הנושא... כי חינם לוקחים!!!
כמובן שאליהם יתלווה האחד שגילה אותם והאחד שאיתם בכל מקום האיש שתרם הרבה לסצנה הישראלית מי אם לא :
Choopie!!! סחה על הקידום
כמו שהבטחתי חינם שלוקחים :
Collins & Behnam - U Make The Rules (Vocal)
לאתר הרישמי :
MayDay 2005 BudaPest Hungary
ועכשיו אחרי הכל אני מדבר בשם עצמי וקורא לכם קהילת טכנו מטורפים שכמותכם !!@!$!$
מי רוצה לבוא איתי ??????????????
יש צ'ופר חינם לראשון שאומר כן
בכל מקרה מי שמעוניין שיצור איתי קשר הכי מהר שיכול כי אין זמן !!!
שבוע טוב לכולם אנשים ...
רקקקקקקקקקקקקק בשמחותתתתתתתתתתתתתתתת |
|
|
| Shahar |
את הברכות שלי לפלאשים כבר כתבתי איפה שצריך
אירוע מפריעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע בטירוף
נקווה שהאחים יפריעו לכל הבודפשטים!!! |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Shahar
את הברכות שלי לפלאשים כבר כתבתי איפה שצריך
אירוע מפריעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע בטירוף
נקווה שהאחים יפריעו לכל הבודפשטים!!! |
הם יראו להם מאיפה משתין הפשט :D 0 |
|
|
| FederalBI |
| איזה אירוע .... אני יכול לתאר לעצמי מה יהיה שם. |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
גם צ'ופי מתקלט לפי הפלייליסט
כן מקרה, הולך להיות נחמד למי שבקטע של טכנו, אלקטרו וכל האנדרגראונד דאנס מוזיק לסוגיו. |
|
|
| princess cc |
אז רק שתדעו שהיום התחלתי דיאטה עצבנית!
אני הולכת להוריד 30 ק"ג ובמקביל לעבור סדנא במתיחות
כדי שאוכל להכנס למזוודה של אדיר!
:haha: :haha:
אוףףףףףףףףף רוצה לבוא איתך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שמשון ויובב לא מצטרפים אליך בסוף? |
|
|
| fusi |
ידיעה מרעישה - נכון לעכשיו אני נוסע עם אדיר למיי דיי בבודפשט, הונגריה
!אחלו לי בהצלחה
;)
: (והנה קישור להורדת ההימנון של מיי דיי בגירסה המקורית (לא הווקאל שאדיר שם פה
Collins & Behnam - You Make The Rules |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by fusi
ידיעה מרעישה - נכון לעכשיו אני נוסע עם אדיר למיי דיי בבודפשט, הונגריה
!אחלו לי בהצלחה
;)
: (והנה קישור להורדת ההימנון של מיי דיי בגירסה המקורית (לא הווקאל שאדיר שם פה
Collins & Behnam - You Make The Rules |
מה אתה בא ? :D
בכל מקרה מה שאתה שמת זה אותו דבר רק בלי הווקאל יחציל אחד ...
והמנון זה עם ווקאל ;)
ושלי יותר איכותי נה נה נה :toothless |
|
|
| Huge-A |
עוד כמה שעות אנחנו באוויר ...
להתראות לכולם ..
חג שמייח אני ינסה להנות בשבילכם ..
אוהב ומעריך המפריע אדיר או Dj-Huge-A :)
יאללה אמיגוס כולם לצעוק ביחיד את האמנון ..
GO--!-!-!--U-MAKE-THE-RULES...WE-MAKE-THE-NOISE !!! SHOUT-IT-LOUDER !!!
We-Are-Come-To-MAYDAY-A!aA!aA!aA!aaaaa
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| Hell_Copter |
אח שלי!!!!
תקדחו כאילו אין מחר!!!! :D
אני מקווה ובטוח שתהנו שם :) |
|
|
| shmuel flash |
והנה אחריי שחיכינו הרבה זמן הליין אפ לפי שעות הסופי:
-------------------------------------------------------------------------------------
MAYDAY hivatalos TIMETABLE & LINE UP:
Main Floor
-------------------------------------------------------------------------------------
18:00-19:00 Gunjah / D
19:00-20:00 Jankec / H
20:00-20:30 Northern Lite / Live / D
20:30-21:30 Newl / H
21:30-22:30 Lucca / Cz
22:30-23:30 Westbam / D
23:30-00:00 Mayday Himnusz - Collins & Behnam /H
00:00-01:00 Marco Bailey/ B
01:00-02:00 Lexy& K.Paul Live / D
02:00-03:00 Agoria / Fr
03:00-03:30 Members of Mayday / INT
03:30-04:30 Valentino Kanzyani / SLO
04:30-05:15 Joris Voorn/ Live / NL
05:15-06:15 Cristian Varela/ ESP
06:15-07:00 Titanium Live / A
07:00-08:15 Marko Nastic vs Dejan Milisevic/ SERB N MO
08:15-09:00 Budai/ H
-------------------------------------------------------------------------------------
BP Floor
-------------------------------------------------------------------------------------
18:00-19:00 K. Boris/ H
19:00-20:00 Brandon Cruz / H
20:00-21:00 Goodspeed / H
21:00-22:00 Danny Steel /CRO
22:00-23:00 D - Jay / B
23:00-24:00 Pete Brooks / A
00:00-01:00 Slam Jr / H
01:00-02:00 Flash Brothers / ISR LIVE
02:00-03:00 Tomcraft / D
03:00-04:00 Moguai/ D
04:00-05:00 Chriss / H
05:00-06:00 Taucher/ D
06:00-07:00 Choopie / ISR
07:00-08:00 Flash & Justinn/ H
08:00-09:00 Andrewboy/ H
-------------------------------------------------------------------------------------
Viva Electro Floor
-------------------------------------------------------------------------------------
18:00 -19:00 Benji vs Sajgal / H
19:00-20:00 Szeka / H
20:00-21:00 Benzol vs Steve /H
21:00-22:00 Horace/ Ro
22:00-23:00 Sigee vs Kiri / H
23:00-24:00 Diana D´Rouz / PL
00:00-01:00 Pero Fullhouse / CRO
01:00-02:00 Felipe / A
02:00-03:00 Tonio/ Fr
03:00-04:00 Poziom X / Pl
04:00-05:00 Redhead/ B
05:00-06:00 Pet Duo / BRA
06:00-07:00 Nilux & Killswitch/ NGOHT
07:00-08:00 Ervin Redic vs Marc Times/ BOS&CRO
08:00-09:00 Smith vs Zsiros
-------------------------------------------------------------------------------------
Globe Floor
-------------------------------------------------------------------------------------
18:00 - 19:00
19:00-20:00 Tegla"steve brick" / H
20:00-21:00 Spigiboy vs Erős/H
21:00-22:00 Ada vs Timo / H
22:00-23:00 Thomka/ H
23:00-24:00 Danceland Dj Team
00:00-01:00 Náksi vs Brunner / H
01:00-02:00 Master Blaster / D
02:00-03:00 Global Deejays/ D
03:00-04:00 Kai Tracid / D
04:00-05:00 Dr Motte /D
05:00-06:00 Nakadia / THAI
06:00-07:00 Korris /CH
07:00-08:00 Shane 54 / H
08:00-09:00 Ddeejay vs Insomnia_snd /H
:gsmile: :gsmile: :gsmile: :eyes: :eyes: :eyes:
shmuel
www.flash-brothers.com |
|
|
| fusi |
אכן כן - הכל סגור וסופי, אנחנו (אני ואדיר) עוזבים את hell מחר בבוקר וחוזרים בשני שבוע הבא (23/3 - 28/3). בחמישי יצטרפו אלינו האחים פלאש וצ'ופי
(חוץ מ-"מיי דיי" נתפוס על הדרך עוד כמה מסיבות במועדונים שם ונדאג להשאיר חותמנו בבודפשט (הוכחות ויזואליות לכך יבואו כרגיל כשנחזור
עוד 12 שעות ואני בטרמינל 3
:eek:
!שיהיה לכם פורים שמח... לי בטוח יהיה
:clown:
:ועתה, לאחר כמעט שנה של הפוגה , הגיע הזמן לצרוח שוב בקול גדול
MAYDAY
MAYDAY
MAYDAY
MAYDAY
MAYDAY
MAYDAY
MAYDAY
MAYDAY |
|
|
|
|