return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Tomer ! It's your b-Day
View this Thread in Original format
DjChook
למרות שהוא טוחן בצבא
למרות שהוא כבר לא אוהב אותנו

עדין, בנאדם ששוורה להזכיר

תומר אחי, מזל טוב ! מי יתן ונראה אותך כבר באיזה מסיבה
Huge-A
המון המון מזל טוב .. 0
מי יתן ותסגור עוד שבת בבסיס :D 0

צוחקקקקק ;)
Shahar
מזלללללללל טובבבבבבבבבבבבבבב
תמשיך להפריע למחבליםםם וערבים ובמסיבות שכונה עם חן:haha: :haha: :haha:
HyPeRSoNiC
היי שחר, יש לאוואטאר שלך שיער :D

מזל טוב גבררררררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool:
luckystrike
תווומר !
אחי שיהיה המון מזל טוב !


למה הוא לא אוהב אותנו כבר?
ואיפה הוא טוחן ? מה הוא עושה באמת בצבא ?
KrazyDJs
משהו חיל הנדסה אם אני זוכר נכון...עבר פול זמן מאז שדיברתי איתו או ראיתי אותו פה..

בכל מקרה תומריקו שיהיה במזל...עד 120 אחי
warpedd_
מה העניינים חבר'ה
תודה לכולם
תאמינו לי אתם חסרים לי

בדיוק היום סיימתי מסלול וצאתי לרגילה
ככה שיש הזדמנות לראות את הפנים שלי במסיבות קצת יותר
ושבוע הבא אני מתחיל קורס מכ"ים
ככה שיהיה פה עוד מפקד בפורום עוד כמה חודשים..
:)
DjChook
סעמק דווקא הסופש הזה יש לי מחויבויות לימי הולדת בבתים

שבוע הבא חממה לפנים
m0sh
תומר מזל טוב סטלן!

ואללה נראה לי ראיתי אותך כמה פעמים ברכבת של ראשון בבוקר אבל לא הייתי סגור על זה...

בכל מקרה שתזכה לשנה הבאה עד מאה ועשרים שנה :D
ronsh
מזל טוב אחי
שירות נעים

DJ Alex E.
כמה התגעגעתי לביצים הענקיות האלה :D
מזל טוב גבר
Flotser
מזל טוב
:p :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement