|
Tomer ! It's your b-Day
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
למרות שהוא טוחן בצבא
למרות שהוא כבר לא אוהב אותנו
עדין, בנאדם ששוורה להזכיר
תומר אחי, מזל טוב ! מי יתן ונראה אותך כבר באיזה מסיבה |
|
|
| Huge-A |
המון המון מזל טוב .. 0
מי יתן ותסגור עוד שבת בבסיס :D 0
צוחקקקקק ;) |
|
|
| Shahar |
מזלללללללל טובבבבבבבבבבבבבבב
תמשיך להפריע למחבליםםם וערבים ובמסיבות שכונה עם חן:haha: :haha: :haha: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
היי שחר, יש לאוואטאר שלך שיער :D
מזל טוב גבררררררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool: |
|
|
| luckystrike |
תווומר !
אחי שיהיה המון מזל טוב !
למה הוא לא אוהב אותנו כבר?
ואיפה הוא טוחן ? מה הוא עושה באמת בצבא ? |
|
|
| KrazyDJs |
משהו חיל הנדסה אם אני זוכר נכון...עבר פול זמן מאז שדיברתי איתו או ראיתי אותו פה..
בכל מקרה תומריקו שיהיה במזל...עד 120 אחי  |
|
|
| warpedd_ |
מה העניינים חבר'ה
תודה לכולם
תאמינו לי אתם חסרים לי
בדיוק היום סיימתי מסלול וצאתי לרגילה
ככה שיש הזדמנות לראות את הפנים שלי במסיבות קצת יותר
ושבוע הבא אני מתחיל קורס מכ"ים
ככה שיהיה פה עוד מפקד בפורום עוד כמה חודשים..
:) |
|
|
| DjChook |
סעמק דווקא הסופש הזה יש לי מחויבויות לימי הולדת בבתים
שבוע הבא חממה לפנים |
|
|
| m0sh |
תומר מזל טוב סטלן!
ואללה נראה לי ראיתי אותך כמה פעמים ברכבת של ראשון בבוקר אבל לא הייתי סגור על זה...
בכל מקרה שתזכה לשנה הבאה עד מאה ועשרים שנה :D |
|
|
| ronsh |
מזל טוב אחי
שירות נעים |
|
|
| DJ Alex E. |
כמה התגעגעתי לביצים הענקיות האלה :D
מזל טוב גבר |
|
|
|
|