|
Z-Nees @ fou on tour (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Bertn
sorry, kon het ni laten;) |
Ga uw gang zou ik zeggen, het is niet gelijk dit een geslaagd thread gaat worden of zo ;) |
|
|
| Bertn |
| ik zou ni willen dat em weer gesloten wordt zoals de vorige. dan kan ik nergens meer lachen met dj fou! |
|
|
| Pumaz |
Off-topic thread? :)
Geef mij 1 minuutje ;) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Off-topic thread? :)
Geef mij 1 minuutje ;) |
:D
gaan! |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik zou ni willen dat em weer gesloten wordt zoals de vorige. dan kan ik nergens meer lachen met dj fou! |
ja en de mensen met u .... ge weet niet hoe belachelijk je je maakt :P :P
kindjes van net 18 - 19 - 20 jaar kunnen niet weten hoe frank (djfou) draait... kunnen hem nog nooit aan het werk gehoord hebben ook want zillion was al lang dicht voor dat jullie uit jullie maxi-cosi kwamen.
en z-nees is een opkomend tallent die héééééél goed kan draaien (kzou es willen horen hoe jullie draaien btw)
kvind het triest alleen maar negatieve komentaren leveren op iemand die je maar half (of totaal niet) kent...
maar ja da's vandaag de dag niet meer dan normaal he negatieve komentaren leveren, maar als je dan de persoon zelf ziet of bezig hoort loop je weg omdat je je lach niet kan inhouden...
veel plezier bertn (loser)
:whip: |
|
|
| Pumaz |
Hopelijk leeft TOR zich uit met alle taalfouten :D
:p |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by domineesje
ja en de mensen met u .... ge weet niet hoe belachelijk je je maakt :P :P
kindjes van net 18 - 19 - 20 jaar kunnen niet weten hoe frank (djfou) draait... kunnen hem nog nooit aan het werk gehoord hebben ook want zillion was al lang dicht voor dat jullie uit jullie maxi-cosi kwamen.
en z-nees is een opkomend tallent die héééééél goed kan draaien (kzou es willen horen hoe jullie draaien btw)
kvind het triest alleen maar negatieve komentaren leveren op iemand die je maar half (of totaal niet) kent...
maar ja da's vandaag de dag niet meer dan normaal he negatieve komentaren leveren, maar als je dan de persoon zelf ziet of bezig hoort loop je weg omdat je je lach niet kan inhouden...
veel plezier bertn (loser)
:whip: |
komentaar? :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Hopelijk leeft TOR zich uit met alle taalfouten :D
|
precies of ik zit te geilen op taalfouten.. :toothless
for the record: ik zit dus NIET te geilen op taalfouten hé:wtf: |
|