return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Z-Nees @ fou on tour (pg. 5)
View this Thread in Original format
Bertn
hahhaha, we hebben het voorspeld: dj fou's promo team has hijacked the BETA-forum!!

domineeske: please ga weg kerel;)
domineesje
ik heb niets met beta forum of gelijk wat te maken en voor alleer ge zegt kerel zou ik maar eens goed het forum checken ;)

en lol dat nep zillionairs van de box gegooid worden is maar al te goed ook, die kunnen we missen als de pest :D
lievez
quote:
Originally posted by domineesje
ik heb niets met beta forum of gelijk wat te maken en voor alleer ge zegt kerel zou ik maar eens goed het forum checken ;)

en lol dat nep zillionairs van de box gegooid worden is maar al te goed ook, die kunnen we missen als de pest :D

:D :D :D
MikeVee
quote:

nep zillionairs? Ik heb vroeger veel in de Zillion gezeten, en was er in het begin van de MFMPP's telkens bij. Zoek eens naar mijn profiel en merk dat ik zelfs maanden voor u geregistreerd ben.
Bovendien zal je mij niet kunnen beschuldigen van ergens iets negatief over Zillion/Frank te schrijven.
Besef nu toch eens dat met die overvloed aan spam buiten een hoop negatieve commentaar niets te bereiken valt.
Jasperovitsj
quote:

en lol dat nep BETA's van het BETA-forum gegooid worden is maar al te goed ook, die kunnen we missen als de pest :D

:)
pooley
Wanneer is de volgende gangbang?
djcresto
quote:
Originally posted by pooley
Wanneer is de volgende gangbang?

gangBAN zult ge wel bedoelen zeker? :o :D
Xilver
quote:

Whoop-dee ing-doo
Pumaz
quote:
ik heb niets met beta forum of gelijk wat te maken

Ja zoveel is duidelijk :)
Bertn
quote:
Originally posted by Pumaz
Ja zoveel is duidelijk :)

:)

trouwens, ik ga nog heel ff ontopic gaan!

Die discotheek in torhout waar dj fou passeert, ik heb nu onlangs vernomen dat dat gewoon de Nosotros is die overgekocht is?

De Nosotros, de meeting place van alle johnykes van de boerestreken in west-vlaanderen!:D

FredNova
dat was de nosotros

helemaal verbouwd (en knap)

en frank mag daar eens gaan draaien
Jasperovitsj
Voor alle johnnies ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement