|
Daft punk
|
View this Thread in Original format
| FederalBI |
| מישהו שמע משהו על הדיסק החדש של דאפט פאנק , אני שמעתי שיצא להם כבר הדיסק החדש לחנויות מישהו יודע איזהשהם פרטים על הדיסק החדש ורוצה לחלוק אותם איתי? |
|
|
| FederalBI |
לא אין לזה טרד ....
חאלאס לכתוב הודעו ת שלא כצורך דאייי אין לך מה להגיב אתה לא חייב להגיב.
אתה יכול להמשיך ולתת את ההודעות שלך בטרד על האופנה אבל בבקשה לא כאן.! |
|
|
| m0sh |
FBI
צודק...
תאמת לא התלהבתי מהאלבום הזה כמו הקודם...אני לא בטוח שהוא שווה קניה |
|
|
| FederalBI |
| לא ידוע אני אוהב את הסגנון שלהם , הם אלה שהכניסו אותי למוסיקה האלקטרונית.. מאז אני דיי עוקב אחריהם. |
|
|
| DjChook |
| שחר, אני לא מסכים איתך לחלוטין בנושא הזה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
דיי עם השכונה עלק
תראה איך הפורום נראה עם כל הזיוני שכל האלה על טיאסטו אופנה סאבי וכל החרא הזה...
חוץ מזה, לא רואה מה הבעיה לפתוח טרד ולדון על אלבום, הרי בשביל זה יש לנו פורום בטראנס אדדיקט, כדי לדבר על מוזיקה ולא על שטויות. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by FederalBI
לא אין לזה טרד ....
חאלאס לכתוב הודעו ת שלא כצורך דאייי אין לך מה להגיב אתה לא חייב להגיב.
אתה יכול להמשיך ולתת את ההודעות שלך בטרד על האופנה אבל בבקשה לא כאן.! |
יש טרד לריליזים שמחכים להם ורוצים פרטים סעמק דייי לעשות שכונה
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
דיי עם השכונה עלק
תראה איך הפורום נראה עם כל הזיוני שכל האלה על טיאסטו אופנה סאבי וכל החרא הזה...
חוץ מזה, לא רואה מה הבעיה לפתוח טרד ולדון על אלבום, הרי בשביל זה יש לנו פורום בטראנס אדדיקט, כדי לדבר על מוזיקה ולא על שטויות. |
נכון גם על טייסטו לא צריך לדבר פה ראית שגם אותי זה לא מעניין
ראית תתגובה שלי
וכשפותחים טרד ומספרים על דיסק חזק שיצא ומביאים פרטים וטראקליסט זה משו אחד
ושפותחים טרד ומחפשים פרטים על דיסק זה משהו אחר
הטרד שנתתי זה בדיוק בשביל לברר על ריליזים שלא שוחררו ולדון!!
ואל תגידו לי לא כי אני יודע למה פתחתי אותו!
ואם לא זה אז יש תטרד של החיפוש טראקים שגם שם אפשר לשים את זה
ו
FEDERALעמו
הלוואייייי ויהיה לך חצי מהלוק שלי או מהבנות שיש לי
וואלה מהפה שלי לאלוהים
אותי אל תבוא לקטול על אופנה כי כל מה שקשור לזה וואלה הריצ'רץ' שלי פתוח בוא..
פחחחחחחחחחח מסתלבט עלי על אופנה כעלק
חן תחשוב שוב.. |
|
|
| m0sh |
לריליסים!!!
מה הקשר הוא מדבר פה על האלבום
לא על עוד ריליס שזה הדבר היחיד שאתה עושה בחיים שלך!!!
חלאס אתה ממש מעצבן
הכל פה אתה מנסה לקבוע לפי הכללים שלך ובמקום אחד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
לריליסים!!!
מה הקשר הוא מדבר פה על האלבום
לא על עוד ריליס שזה הדבר היחיד שאתה עושה בחיים שלך!!!
חלאס אתה ממש מעצבן
הכל פה אתה מנסה לקבוע לפי הכללים שלך ובמקום אחד |
וואלה לא מנסה לקבוע הפורום לא שלי
ואל תחפש בקטנות למה תאריך שיחרור זה תאריך שיחרור
ואם הוא רוצה לדעת מתי יוצא הדיסק זה בדיוק המקום
למה אני יכלתי לבקש שם פרטים על האוסף של ארמין בזמנו??
כי זה המקום!! |
|
|
| DjChook |
שחר, כבר החלטתי
הטרד נשאר.
ותפסיקו לריב פה, או שהוא יסגר בגלל שלא דיברתם פה
על האלבום! |
|
|
| FederalBI |
| quote: | Originally posted by Shahar
FEDERALעמו
הלוואייייי ויהיה לך חצי מהלוק שלי או מהבנות שיש לי
וואלה מהפה שלי לאלוהים
אותי אל תבוא לקטול על אופנה כי כל מה שקשור לזה וואלה הריצ'רץ' שלי פתוח בוא..
פחחחחחחחחחח מסתלבט עלי על אופנה כעלק
חן תחשוב שוב.. |
מה זה קשור בכלל ?
אני לא מבין מה הולך פה אני בא לדבר על מוסיקה וזה מטרת הפורום וגם את זה אי אפשר לעשות פה. |
|
|
|
|