return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Daft punk
View this Thread in Original format
FederalBI
מישהו שמע משהו על הדיסק החדש של דאפט פאנק , אני שמעתי שיצא להם כבר הדיסק החדש לחנויות מישהו יודע איזהשהם פרטים על הדיסק החדש ורוצה לחלוק אותם איתי?
Shahar
רררררררררררררררר דייייי עם השכונה יש טרד לזה:whip: :whip:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=162921
FederalBI
לא אין לזה טרד ....
חאלאס לכתוב הודעו ת שלא כצורך דאייי אין לך מה להגיב אתה לא חייב להגיב.
אתה יכול להמשיך ולתת את ההודעות שלך בטרד על האופנה אבל בבקשה לא כאן.!
m0sh
FBI
צודק...

תאמת לא התלהבתי מהאלבום הזה כמו הקודם...אני לא בטוח שהוא שווה קניה
FederalBI
לא ידוע אני אוהב את הסגנון שלהם , הם אלה שהכניסו אותי למוסיקה האלקטרונית.. מאז אני דיי עוקב אחריהם.
DjChook
שחר, אני לא מסכים איתך לחלוטין בנושא הזה
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Shahar
רררררררררררררררר דייייי עם השכונה יש טרד לזה:whip: :whip:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=162921


דיי עם השכונה עלק
תראה איך הפורום נראה עם כל הזיוני שכל האלה על טיאסטו אופנה סאבי וכל החרא הזה...

חוץ מזה, לא רואה מה הבעיה לפתוח טרד ולדון על אלבום, הרי בשביל זה יש לנו פורום בטראנס אדדיקט, כדי לדבר על מוזיקה ולא על שטויות.
Shahar
quote:
Originally posted by FederalBI
לא אין לזה טרד ....
חאלאס לכתוב הודעו ת שלא כצורך דאייי אין לך מה להגיב אתה לא חייב להגיב.
אתה יכול להמשיך ולתת את ההודעות שלך בטרד על האופנה אבל בבקשה לא כאן.!


יש טרד לריליזים שמחכים להם ורוצים פרטים סעמק דייי לעשות שכונה

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
דיי עם השכונה עלק
תראה איך הפורום נראה עם כל הזיוני שכל האלה על טיאסטו אופנה סאבי וכל החרא הזה...

חוץ מזה, לא רואה מה הבעיה לפתוח טרד ולדון על אלבום, הרי בשביל זה יש לנו פורום בטראנס אדדיקט, כדי לדבר על מוזיקה ולא על שטויות.


נכון גם על טייסטו לא צריך לדבר פה ראית שגם אותי זה לא מעניין
ראית תתגובה שלי

וכשפותחים טרד ומספרים על דיסק חזק שיצא ומביאים פרטים וטראקליסט זה משו אחד
ושפותחים טרד ומחפשים פרטים על דיסק זה משהו אחר
הטרד שנתתי זה בדיוק בשביל לברר על ריליזים שלא שוחררו ולדון!!
ואל תגידו לי לא כי אני יודע למה פתחתי אותו!
ואם לא זה אז יש תטרד של החיפוש טראקים שגם שם אפשר לשים את זה

ו
FEDERALעמו
הלוואייייי ויהיה לך חצי מהלוק שלי או מהבנות שיש לי
וואלה מהפה שלי לאלוהים
אותי אל תבוא לקטול על אופנה כי כל מה שקשור לזה וואלה הריצ'רץ' שלי פתוח בוא..
פחחחחחחחחחח מסתלבט עלי על אופנה כעלק

חן תחשוב שוב..
m0sh
לריליסים!!!

מה הקשר הוא מדבר פה על האלבום
לא על עוד ריליס שזה הדבר היחיד שאתה עושה בחיים שלך!!!

חלאס אתה ממש מעצבן

הכל פה אתה מנסה לקבוע לפי הכללים שלך ובמקום אחד
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
לריליסים!!!

מה הקשר הוא מדבר פה על האלבום
לא על עוד ריליס שזה הדבר היחיד שאתה עושה בחיים שלך!!!

חלאס אתה ממש מעצבן

הכל פה אתה מנסה לקבוע לפי הכללים שלך ובמקום אחד


וואלה לא מנסה לקבוע הפורום לא שלי
ואל תחפש בקטנות למה תאריך שיחרור זה תאריך שיחרור
ואם הוא רוצה לדעת מתי יוצא הדיסק זה בדיוק המקום

למה אני יכלתי לבקש שם פרטים על האוסף של ארמין בזמנו??
כי זה המקום!!

DjChook
שחר, כבר החלטתי
הטרד נשאר.

ותפסיקו לריב פה, או שהוא יסגר בגלל שלא דיברתם פה

על האלבום!
FederalBI
quote:
Originally posted by Shahar
FEDERALעמו
הלוואייייי ויהיה לך חצי מהלוק שלי או מהבנות שיש לי
וואלה מהפה שלי לאלוהים
אותי אל תבוא לקטול על אופנה כי כל מה שקשור לזה וואלה הריצ'רץ' שלי פתוח בוא..
פחחחחחחחחחח מסתלבט עלי על אופנה כעלק

חן תחשוב שוב..

מה זה קשור בכלל ?
אני לא מבין מה הולך פה אני בא לדבר על מוסיקה וזה מטרת הפורום וגם את זה אי אפשר לעשות פה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement