return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
$*^*$ ILTA's ID Contest 2 $*^*$
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
טוב חברים אחרי שזכיתי בתחרות הראשונה שאורגנה ע"י אורן,כעת הגיע תורי לערוך את תחרות הזיהויים השניה

למי ששכח את החוקים,שיקפוץ לפה:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=241460

אז ככה.היום ה9 במרץ...אז התחרות תסתיים ב9 באפריל
שיטת הניקוד נשארת זהה כפי שהיתה קודם.
רק שהפעם אני מוסיף תוספת קטנה.
הסאמפל הראשון בתחרות הוא קטע ממש נדיר שאני מניאק אם למישהו יש(אלא אם פלטתי למישהו פעם את השם שלו בטעות)אז מי שמזהה את הסאמפל הראשון מקבל 4 נקודות ! :D

הפעם התחרות יותר קלה מהראשונה .כמו שתראו יש כאן מכל הסגנונות,בין אם זה טק טראנס,ברייקס,פרוג לסוגיו,גרוב,אפליפטינג,קלאסיים וכדומה.
רוב הטראקים די קלים ומוכרים ואני מצפה מאנשים פה להגיע לפחות ל-30 נקודות! אז יאלה אל תתעצלו כי זה לא קשה
לזוכה מובטח העונג בלעשות את התחרות הבאה
ותאמינו לי זה כיף
:D
יאלה בהצלחה לכולם,תהנו ותשקיעו

לינק הורדה:
http://home.cogeco.ca/~zapo/ILTA%20ID2.rar

פתרונות יש לשלוח אלי או בפרטי,או
באייסיקיו 95521044
DjChook
Going up as Sticky
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by DjChook
Going up as Sticky


going up nowhere lol
אצלי זה לא מופיע כסטיקי משום מה...עדיין...
אני מקווה שלא שכחת איך עושים את זה אחרי כל ההעדרויות שלך ;)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
going up nowhere lol
אצלי זה לא מופיע כסטיקי משום מה...עדיין...
אני מקווה שלא שכחת איך עושים את זה אחרי כל ההעדרויות שלך ;)


חחח ראסמי נראה לי הוא שכח
למרות שהיום הוא שלח לי הודעה בפרטי להקטי תחתימה
הייתי בשוק :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חחח ראסמי נראה לי הוא שכח
למרות שהיום הוא שלח לי הודעה בפרטי להקטי תחתימה
הייתי בשוק :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:


למה להקטין?
ויגאל
4mal - Twilight
לא משו בכלל....אל תקנה אותו

ולבוטלג של קוסמיק לא קראו
Cosmic - Freefall?!
DjChook
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
going up nowhere lol
אצלי זה לא מופיע כסטיקי משום מה...עדיין...
אני מקווה שלא שכחת איך עושים את זה אחרי כל ההעדרויות שלך ;)



אין עוד הענות לפחות לא נרשמה פה
אין טעם לסטיקי
KrazyDJs
מוריד..
אני אשב על זה הלילה :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
למה להקטין?
ויגאל
4mal - Twilight
לא משו בכלל....אל תקנה אותו

ולבוטלג של קוסמיק לא קראו
Cosmic - Freefall?!


intro mix מצוין לדעתי

והיתה בעיה עם בלייבל או משהו קיצר השם הרשמי של הבוטלג זה משמופיע בחתימה שלי
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
intro mix מצוין לדעתי

והיתה בעיה עם בלייבל או משהו קיצר השם הרשמי של הבוטלג זה משמופיע בחתימה שלי


חבל על הכסף אל תקנה בשביל האינטרו
שים כסף על משהו אחר
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by DjChook
אין עוד הענות לפחות לא נרשמה פה
אין טעם לסטיקי


אז יאלה אנשים תתחילו להענות !!!
בואנה איזה פורום של אנשים כבדים זה הפך להיות....שוב חזרנו לימים השחורים?
יאלה תזיזו את התחת עצלנים
וכל מי שהוריד את הקובץ שירשום פה שהוא משתתף כדי שזה יהפוך לסטיקי כי חבל שאחרי שעבדתי על זה שעות זה ילך לפח בין עשרות התרדים פה

Rising
אני משתתף :tongue2
Glenn-Holmes
יאללה חן תעשה משהו מועיל...
תראה לנו שאתה זוכר איך הופכים טרד רגיל לסטיקי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement