|
$*^*$ ILTA's ID Contest 2 $*^*$
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
טוב חברים אחרי שזכיתי בתחרות הראשונה שאורגנה ע"י אורן,כעת הגיע תורי לערוך את תחרות הזיהויים השניה
למי ששכח את החוקים,שיקפוץ לפה:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=241460
אז ככה.היום ה9 במרץ...אז התחרות תסתיים ב9 באפריל
שיטת הניקוד נשארת זהה כפי שהיתה קודם.
רק שהפעם אני מוסיף תוספת קטנה.
הסאמפל הראשון בתחרות הוא קטע ממש נדיר שאני מניאק אם למישהו יש(אלא אם פלטתי למישהו פעם את השם שלו בטעות)אז מי שמזהה את הסאמפל הראשון מקבל 4 נקודות ! :D
הפעם התחרות יותר קלה מהראשונה .כמו שתראו יש כאן מכל הסגנונות,בין אם זה טק טראנס,ברייקס,פרוג לסוגיו,גרוב,אפליפטינג,קלאסיים וכדומה.
רוב הטראקים די קלים ומוכרים ואני מצפה מאנשים פה להגיע לפחות ל-30 נקודות! אז יאלה אל תתעצלו כי זה לא קשה
לזוכה מובטח העונג בלעשות את התחרות הבאה
ותאמינו לי זה כיף
:D
יאלה בהצלחה לכולם,תהנו ותשקיעו
לינק הורדה:
http://home.cogeco.ca/~zapo/ILTA%20ID2.rar
פתרונות יש לשלוח אלי או בפרטי,או
באייסיקיו 95521044 |
|
|
| DjChook |
| Going up as Sticky |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by DjChook
Going up as Sticky |
going up nowhere lol
אצלי זה לא מופיע כסטיקי משום מה...עדיין...
אני מקווה שלא שכחת איך עושים את זה אחרי כל ההעדרויות שלך ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
going up nowhere lol
אצלי זה לא מופיע כסטיקי משום מה...עדיין...
אני מקווה שלא שכחת איך עושים את זה אחרי כל ההעדרויות שלך ;) |
חחח ראסמי נראה לי הוא שכח
למרות שהיום הוא שלח לי הודעה בפרטי להקטי תחתימה
הייתי בשוק :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חחח ראסמי נראה לי הוא שכח
למרות שהיום הוא שלח לי הודעה בפרטי להקטי תחתימה
הייתי בשוק :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
למה להקטין?
ויגאל
4mal - Twilight
לא משו בכלל....אל תקנה אותו
ולבוטלג של קוסמיק לא קראו
Cosmic - Freefall?! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
going up nowhere lol
אצלי זה לא מופיע כסטיקי משום מה...עדיין...
אני מקווה שלא שכחת איך עושים את זה אחרי כל ההעדרויות שלך ;) |
אין עוד הענות לפחות לא נרשמה פה
אין טעם לסטיקי |
|
|
| KrazyDJs |
מוריד..
אני אשב על זה הלילה :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
למה להקטין?
ויגאל
4mal - Twilight
לא משו בכלל....אל תקנה אותו
ולבוטלג של קוסמיק לא קראו
Cosmic - Freefall?! |
intro mix מצוין לדעתי
והיתה בעיה עם בלייבל או משהו קיצר השם הרשמי של הבוטלג זה משמופיע בחתימה שלי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
intro mix מצוין לדעתי
והיתה בעיה עם בלייבל או משהו קיצר השם הרשמי של הבוטלג זה משמופיע בחתימה שלי |
חבל על הכסף אל תקנה בשביל האינטרו
שים כסף על משהו אחר |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by DjChook
אין עוד הענות לפחות לא נרשמה פה
אין טעם לסטיקי |
אז יאלה אנשים תתחילו להענות !!!
בואנה איזה פורום של אנשים כבדים זה הפך להיות....שוב חזרנו לימים השחורים?
יאלה תזיזו את התחת עצלנים
וכל מי שהוריד את הקובץ שירשום פה שהוא משתתף כדי שזה יהפוך לסטיקי כי חבל שאחרי שעבדתי על זה שעות זה ילך לפח בין עשרות התרדים פה |
|
|
| Rising |
| אני משתתף :tongue2 |
|
|
| Glenn-Holmes |
יאללה חן תעשה משהו מועיל...
תראה לנו שאתה זוכר איך הופכים טרד רגיל לסטיקי |
|
|
|
|