|
!!! Happy B-Day Lior (aka Segev) !!!
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
מזל טוב אח שלי עד 120
שיהיה לך אהבה, בריאות, עושר, אושר והצלחה בחיים
!!!!!!!!!
מזל טוב!!! |
|
|
| KrazyDJs |
לאיפה הוא נעלם באמת ? :clown:
מזל טוב אחשלי...עד 120... |
|
|
| Flotser |
כן מזל טוב!!
בן כמה??
:wtf: |
|
|
| FederalBI |
מזל טוב ליאור
(Dx ) |
|
|
| Segev |
תודה רבה!!!!
מהיום מותר לשתות חוקי אז זה כבר לא כיף חח סתם
אני פה קורא הרבה אבל לא רושם כל כך אני לא נעלמתי ;)
חחחחח אל תזכיר לי את ימים
cs |
|
|
| Shahar |
| למה אתה כבר לא רושם? |
|
|
| Huge-A |
מזל טוב יצעיר אדיקט ;)
רק בשמחות .. מי יתן וגם אותך יקחו לקרבי :D |
|
|
| FederalBI |
| quote: | Originally posted by Segev
תודה רבה!!!!
מהיום מותר לשתות חוקי אז זה כבר לא כיף חח סתם
אני פה קורא הרבה אבל לא רושם כל כך אני לא נעלמתי ;)
חחחחח אל תזכיר לי את ימים
cs |
תאמין זה גם ימים שאני לא רוצה להזכר בהם ,
אבל הבעיה שמאז זה ניהיה עוד יותר מחלה באזור שלי. |
|
|
| ronsh |
כפרה שלי...מזל טוב עד 120...
עושר אושר והמון המון בריאות...
לא יודע מי עוד דואג לי ככה שאני בצבא
מתגעגע לימים של לשבת ולשמוע ארמין ביחד...
אחחח היו זמנים... |
|
|
| princess cc |
| מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) |
|
|
|
|