return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
!!! Happy B-Day Lior (aka Segev) !!!
View this Thread in Original format
sh33p
מזל טוב אח שלי עד 120
שיהיה לך אהבה, בריאות, עושר, אושר והצלחה בחיים
!!!!!!!!!
מזל טוב!!!
KrazyDJs
לאיפה הוא נעלם באמת ? :clown:

מזל טוב אחשלי...עד 120...
Shahar
מזלללללל טובבבבב
Flotser
כן מזל טוב!!

בן כמה??
:wtf:
FederalBI
מזל טוב ליאור
(Dx )
Rising
מזל טוב גבר!!!!
Segev
תודה רבה!!!!
מהיום מותר לשתות חוקי אז זה כבר לא כיף חח סתם

אני פה קורא הרבה אבל לא רושם כל כך אני לא נעלמתי ;)

חחחחח אל תזכיר לי את ימים
cs
Shahar
למה אתה כבר לא רושם?
Huge-A
מזל טוב יצעיר אדיקט ;)
רק בשמחות .. מי יתן וגם אותך יקחו לקרבי :D
FederalBI
quote:
Originally posted by Segev
תודה רבה!!!!
מהיום מותר לשתות חוקי אז זה כבר לא כיף חח סתם

אני פה קורא הרבה אבל לא רושם כל כך אני לא נעלמתי ;)

חחחחח אל תזכיר לי את ימים
cs

תאמין זה גם ימים שאני לא רוצה להזכר בהם ,
אבל הבעיה שמאז זה ניהיה עוד יותר מחלה באזור שלי.

ronsh
כפרה שלי...מזל טוב עד 120...
עושר אושר והמון המון בריאות...

לא יודע מי עוד דואג לי ככה שאני בצבא
מתגעגע לימים של לשבת ולשמוע ארמין ביחד...
אחחח היו זמנים...
princess cc
מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement