|
De NLTA leeftijd thread 2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| djxtension |
| quote: | Originally posted by Phat B
dat is nogal kort door de bocht denk ik. wat mij betreft snap ik gewoon niet wat er leuk is aan hardstyle/hardcore, ik kan daar echt niet naar luisteren. Heb ik ook nooit gekund. Dan heb ik ook eerlijk gezegd t gevoel dat de hardere stijlen niet heel complex zijn om het zo maar even te zeggen:) en ja, ik weet t dit is een vooroordeel van mij, net als velen van de vorige generaties denken dat house zowiezo niet meer is dan een herhalende beat met wat biepjes enzo. :p
Maar voor mij geld zeker: ieder zijn eigen ding. Of het nu trance, club, urban, hardstyle, drum'n bass of weet ik t wat is. Heb zelf lang moeten vechten tegen het vooroordeel dat house gay is, omdat iedereen in mijn omgeving (hier in West-Brabant) wel voor de hardere stijlen ging dus ik weet wat het is.
Sorry als ik iemand het gevoel heb gegeven dat sommige stijlen beter of slechter zijn dan anderen, ik had toch beter moeten weten.:)
Wat wel blijft, is dat de momenten dat hardcore echt opleeft opmerkelijk wel bevestigt dat veel kids het van hun oudere broer/zus hebben geleerd. Ik vind het leuk om trends te herkennen of hypes te verklaren, dat heeft met mn studie te maken dus vandaar dat ik erover begon.:toothless |
Mooi gesproken. Ik sluit me er volledig bij aan. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Phat B
dat is nogal kort door de bocht denk ik. wat mij betreft snap ik gewoon niet wat er leuk is aan hardstyle/hardcore, ik kan daar echt niet naar luisteren. Heb ik ook nooit gekund. Dan heb ik ook eerlijk gezegd t gevoel dat de hardere stijlen niet heel complex zijn om het zo maar even te zeggen:) en ja, ik weet t dit is een vooroordeel van mij, net als velen van de vorige generaties denken dat house zowiezo niet meer is dan een herhalende beat met wat biepjes enzo. :p
Maar voor mij geld zeker: ieder zijn eigen ding. Of het nu trance, club, urban, hardstyle, drum'n bass of weet ik t wat is. Heb zelf lang moeten vechten tegen het vooroordeel dat house gay is, omdat iedereen in mijn omgeving (hier in West-Brabant) wel voor de hardere stijlen ging dus ik weet wat het is.
Sorry als ik iemand het gevoel heb gegeven dat sommige stijlen beter of slechter zijn dan anderen, ik had toch beter moeten weten.:)
Wat wel blijft, is dat de momenten dat hardcore echt opleeft opmerkelijk wel bevestigt dat veel kids het van hun oudere broer/zus hebben geleerd. Ik vind het leuk om trends te herkennen of hypes te verklaren, dat heeft met mn studie te maken dus vandaar dat ik erover begon.:toothless |
Het ging mij ook meer om het feit dat nooit iemand goed zijn mening erover onderbouwd en gelijk alles er maar uitgooit zeg maar. En ik kan mij prima vinden in jouw stuk. Ieder zijn ding. |
|
|
| Subsonik |
| Eind deze maand 20 |
|
|
| Blik |
zwanzig jahre alt
(voor de leken: 20 dus) |
|
|
| Ezzzzzzy |
| quote: | Originally posted by Subsonik
Eind deze maand 20 |
ik mis leeftijden als .... bijna 18 of nu 19 bijna 20 |
|
|
| eXos |
25!
 |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Ezzzzzzy
ik mis leeftijden als .... bijna 18 of nu 19 bijna 20 |
Bijna 18 is toch ook geen leeftijd :conf: Dan ben je dus gewoon 17!! |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Tim81
Bijna 18 is toch ook geen leeftijd :conf: Dan ben je dus gewoon 17!! |
Dat bedoelt hij dus ook... :haha: |
|
|
| Ezzzzzzy |
| quote: | Originally posted by robin
Dat bedoelt hij dus ook... :haha: |
hij = zij
zij = ik
ik= 21 |
|
|
| MaGiK54 |
| Wie is er hier 37.....:eek: |
|
|
| basvh |
Wie is er hier 37.....
jp?? |
|
|
|
|