return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
De NLTA leeftijd thread 2005 (pg. 5)
View this Thread in Original format
djxtension
quote:
Originally posted by Phat B
dat is nogal kort door de bocht denk ik. wat mij betreft snap ik gewoon niet wat er leuk is aan hardstyle/hardcore, ik kan daar echt niet naar luisteren. Heb ik ook nooit gekund. Dan heb ik ook eerlijk gezegd t gevoel dat de hardere stijlen niet heel complex zijn om het zo maar even te zeggen:) en ja, ik weet t dit is een vooroordeel van mij, net als velen van de vorige generaties denken dat house zowiezo niet meer is dan een herhalende beat met wat biepjes enzo. :p

Maar voor mij geld zeker: ieder zijn eigen ding. Of het nu trance, club, urban, hardstyle, drum'n bass of weet ik t wat is. Heb zelf lang moeten vechten tegen het vooroordeel dat house gay is, omdat iedereen in mijn omgeving (hier in West-Brabant) wel voor de hardere stijlen ging dus ik weet wat het is.

Sorry als ik iemand het gevoel heb gegeven dat sommige stijlen beter of slechter zijn dan anderen, ik had toch beter moeten weten.:)

Wat wel blijft, is dat de momenten dat hardcore echt opleeft opmerkelijk wel bevestigt dat veel kids het van hun oudere broer/zus hebben geleerd. Ik vind het leuk om trends te herkennen of hypes te verklaren, dat heeft met mn studie te maken dus vandaar dat ik erover begon.:toothless


Mooi gesproken. Ik sluit me er volledig bij aan.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Phat B
dat is nogal kort door de bocht denk ik. wat mij betreft snap ik gewoon niet wat er leuk is aan hardstyle/hardcore, ik kan daar echt niet naar luisteren. Heb ik ook nooit gekund. Dan heb ik ook eerlijk gezegd t gevoel dat de hardere stijlen niet heel complex zijn om het zo maar even te zeggen:) en ja, ik weet t dit is een vooroordeel van mij, net als velen van de vorige generaties denken dat house zowiezo niet meer is dan een herhalende beat met wat biepjes enzo. :p

Maar voor mij geld zeker: ieder zijn eigen ding. Of het nu trance, club, urban, hardstyle, drum'n bass of weet ik t wat is. Heb zelf lang moeten vechten tegen het vooroordeel dat house gay is, omdat iedereen in mijn omgeving (hier in West-Brabant) wel voor de hardere stijlen ging dus ik weet wat het is.

Sorry als ik iemand het gevoel heb gegeven dat sommige stijlen beter of slechter zijn dan anderen, ik had toch beter moeten weten.:)

Wat wel blijft, is dat de momenten dat hardcore echt opleeft opmerkelijk wel bevestigt dat veel kids het van hun oudere broer/zus hebben geleerd. Ik vind het leuk om trends te herkennen of hypes te verklaren, dat heeft met mn studie te maken dus vandaar dat ik erover begon.:toothless


Het ging mij ook meer om het feit dat nooit iemand goed zijn mening erover onderbouwd en gelijk alles er maar uitgooit zeg maar. En ik kan mij prima vinden in jouw stuk. Ieder zijn ding.
Subsonik
Eind deze maand 20
Blik
zwanzig jahre alt

(voor de leken: 20 dus)
Massive84
20
Ezzzzzzy
quote:
Originally posted by Subsonik
Eind deze maand 20


ik mis leeftijden als .... bijna 18 of nu 19 bijna 20
eXos
25!

Tim81
quote:
Originally posted by Ezzzzzzy
ik mis leeftijden als .... bijna 18 of nu 19 bijna 20


Bijna 18 is toch ook geen leeftijd :conf: Dan ben je dus gewoon 17!!
robin
quote:
Originally posted by Tim81
Bijna 18 is toch ook geen leeftijd :conf: Dan ben je dus gewoon 17!!


Dat bedoelt hij dus ook... :haha:
Ezzzzzzy
quote:
Originally posted by robin
Dat bedoelt hij dus ook... :haha:


hij = zij
zij = ik
ik= 21

MaGiK54
Wie is er hier 37.....:eek:
basvh
Wie is er hier 37.....

jp??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement