return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
De NLTA leeftijd thread 2005 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Creamfields23
Exos ik had je ouder verwacht :p Ik denk dat Donna aka Flamequeen die rijpe leeftijd heeft


/smiley verwijdert
SnuggLe
Ja en, wat maakt het uit dat er iemand 37 is?
Is dat zo apart?
Respect juist. Lekker belangrijk wat de leeftijd van iemand is.
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja en, wat maakt het uit dat er iemand 37 is?
Is dat zo apart?
Respect juist. Lekker belangrijk wat de leeftijd van iemand is.


Man zeik niet zo, ben gewoon benieuwd wie er hier 37 is. Dus stfu Drs Zeiklul.....:o :o :o :o
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Man zeik niet zo, ben gewoon benieuwd wie er hier 37 is. Dus stfu Drs Zeiklul.....:o :o :o :o


Met het verkeerde been uit bed gestapt? En voel je je aangesproken?
Ik vraag alleen waarom 37 zo apart is, waarom dat zo bijzonder is die leeftijd. Dus ga snel je mond spoelen met dat gescheld, dat is nergens voor nodig....totaal geen reden toe. Je kan ook gewoon zeggen van "Ik was alleen benieuwd wie het was" en dan zeg ik "Oke, dacht dat je het heel raar vond dat iemand 37 was".
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar oke, alles van mij zal wel weer 'gezeik' zijn.



De laatste tijd wel ja........:o
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
De laatste tijd wel ja........:o


:rolleyes:
Constructieve reply.
Mag jij mij laten zien waar. Niks geen armin of tiesto gezeur, niets geen muziek in hokjes stoppen....helemaal niets. Volgensmij heb je lange tenen.
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
:rolleyes:
Constructieve reply.
Mag jij mij laten zien waar. Niks geen armin of tiesto gezeur, niets geen muziek in hokjes stoppen....helemaal niets. Volgensmij heb je lange tenen.



Geen behoefte om dit te onderbouwen......heb wel wat beters te doen :o
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Geen behoefte om dit te onderbouwen......heb wel wat beters te doen :o


Werken ja, doe dat eens, ipv ons hier lastig te vallen :p

/me sends mail @ [email protected] :p
Creamfields23
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja en, wat maakt het uit dat er iemand 37 is?
Is dat zo apart?
Respect juist. Lekker belangrijk wat de leeftijd van iemand is.


Precies ;) Misschien dat mijn smilry op het eind wat verwarrend is.

+ Gefeli met de titel Snug :thepirate
jp
Lekker dit allemaal :rolleyes:

SnuggLe
quote:
Originally posted by Creamfields23
Precies ;) Misschien dat mijn smilry op het eind wat verwarrend is.

+ Gefeli met de titel Snug :thepirate


Thanks :)

Van sommigen kwam het gewoon over als 'sodeju, 37!', en dat vond ik nogal raar.

Jp, jij bent ook de jongste niet meer, oude gabbert :p
magrec
iemand die 37 is ik denk dat ik het wel weet. ;) dacht alleen dat hij ouder was...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement