|
Marco V Weekend @ Haoman17 Jerusalem
|
View this Thread in Original format
| ran99 |
Marco V Thursday Night & Friday Night @ Haoman17 Jerusalem
17-18.03.. |
|
|
| skelz |
תעסוקה אחרי טליט
נחמד :) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אהלן רן!!!
ברוך הבא לפורום...:disbelief |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by skelz
תעסוקה אחרי טליט
נחמד :) |
תעסוקה קצת לא מעניינת בזמן שפרי קורסטן פה
פרייייייייי מגיעעעעעעעעע!!!! |
|
|
| Rising |
| אוי ואבוי!!!!!! :eyespop: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YAEL2107
חחחחחח צריך יותר אנשים מירושלים... |
מי אמר? :rolleyes: |
|
|
| m0sh |
| רק אם הייתי יכול...סיבה נהדרת ללכת למועדון הכי טוב בארץ. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
רק אם הייתי יכול...סיבה נהדרת ללכת למועדון הכי טוב בארץ. |
מממממ...
אתה יכול
אולי עד אז המצב שלך עוד ישתפר...
תשמע להמלצה של שחר
ותוכל להנות
לא זוכר אם היית בפעם האחרונה שמרקו וי היה אבל בהחלט היה מצוין וזה עוד עם הסאונד הלא-מצטיין של הקו ולמרות שהמון קטעים כלל לא זיהיתי... (מן הסתם...)
אני חושב שיש סיכוי שאני ילך יום חמישי
אני בהחלט זוכר לטובה את מרקו וי לפני 4 חודש |
|
|
| m0sh |
המצב שלי לא משתפר
כלומר לא בחודשים הקרובים וואי מרקו וי היה לפני הגיוס שלי
ואני זוכר כאילו זה היה אתמול
זה היה מסיבה... |
|
|
| KrazyDJs |
| יאללה מרקו...איזה תותח מרקו....אני זוכר שהורדתי את הסט שהוא הביא ב99, סט מטורף... |
|
|
| Hell_Copter |
אם יום חמישי אני יהיה בבית ולא יהיה מסיבת סוף קורס אני שם!!
יום אחרי זה יש את מירוץ רעננה שכל הסגל שלי ואני רצים ביחד :D
ובשישי יש את פרי :D |
|
|
| ran99 |
האומן17 גאה לארח בסופש הקרוב את התקליטן המוביל
מרקו וי
מרקו ינגן בחמישי לגילאי 23 ומעלה
וביום שישי לחיילינו הנאמנים!
לפרטים נוספים על האירועים
052-8898444 |
|
|
|
|