|
3 dagars på Munchen. Påskhelgen.
|
View this Thread in Original format
| staz |
| om de nu e svenska namn på menyn så saknar jag dreas, probspot, shiver mfl , men de verkar ju skoj iaf. |
|
|
| Pjox |
Tänka sig vilken otur att jag inte är i sthlm dårå.
Massa saker som händer runt påsk som jag inte kan gå på pga att jag är på västkusten då :p |
|
|
| Kongo_kim |
| Det tar väl en dag innan vi "raveare" lyckas få stället stängt:rolleyes: |
|
|
| staz |
| inte sett nån som helst promotion för detta.. kan nån ens bekräfta att det blir av? |
|
|
| Sorrow |
Jag kan.
Vad gäller Probspots dj-karriär så kommer den när jag lärt honom spela.. ;) |
|
|
| trancedanne |
| 24 är det Ronald Van Gelderen som gäller, kanske kan komma förbi dagen efteråt om jag inte är tillräckligt bakfull =O |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by trancedanne
24 är det Ronald Van Gelderen som gäller, kanske kan komma förbi dagen efteråt om jag inte är tillräckligt bakfull =O |
Som jag har fattat så blir det mest house den 24 för att inte krocka så mycket med monday bar. |
|
|
| Xplorer76 |
| Lite nya namn som har ploppat upp nu............. |
|
|
| trancedanne |
| fan va nice, fick just reda på att man hamnat på gästlistan :D |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by trancedanne
fan va nice, fick just reda på att man hamnat på gästlistan :D |
hehe fick nyss reda på att man fått vip-band för alla dagar :) |
|
|
| Cham |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
hehe fick nyss reda på att man fått vip-band för alla dagar :) |
Jo jag fixade de åt dig ja ;) |
|
|
|
|