return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
יוצרים מקוריים
View this Thread in Original format
coby
במסגרת ה"רפורמה בפורום" ..

רציתי לדעת איזה אומנים חדשים אתם חושבים שיוצרים דברים מקוריים ויפים בזמן האחרון...

כולם יודעים שנמאס מהטראנס הקלאסי עם הסינט השמן והעלייה של הסנר והסאונדים שחוזרים על עצמם..

אבל יש כמה אומנים שמחדשים לטובה.. למשל סוליד גלוב לפי דעתי ממש ממש מוכשרים ואני מעריך אותם לאאלה.. מוזיקה איכותית לגמרה
סאונדים ובנייה מקוריים ומורכבים... יש להם סגנון ייחודי
markfeldman
דווקא

SOLID GLOBE

בזמן האחרון די מאכזבים למעט:

FOUND

לדעתי יוצר מקורי:

MICHAEL BURNS

שים לב כי כל הפקה שלו נשמעת שונה אחת מהשנייה.

הבן אדם לא מפסיק להפתיע !
Shahar
סוליד גלוב נחשבים חדשים לדעתך!?

(שוב בלי שום אינטרס (כי הוא בכלל לא נראה לי יקרא תטרד הזה
אני תופס מאיתי
Hydroid
שים לב שאין אצלו מבנה רגיל כמו שציינת עם סינט שמן וסנאר
דברים שבאמת נוגעים במי ששומע ופשוט מדהימים
מקצועיים ואיכותיים ואין על זה ויכוח בכלל
והטראקים שלו נוגנו ע"י הדיג'יים הכי חזקים שיש
Armin van Buuren
Markus Schulz
Jon O'bir
Above & Beyond
Thrillseekers
Lange
Angeli & Nelson
Misja Helsloot
Dj Precision
ועוד

וב
ETN.FM
באותו יום של הסטים של היוצרים מתחילים הוא נוגן כמעט בכל סט

והרשימה גודלת מיום ליום ועוד תגדל!!!
והבנאדם שיחרר טראק ראשון בסה"כ לפני חודש וקצת!!!

בנאדם עם פוטנציאל ולדעתי הזמן רק יעלה אותו למעלה!!
ולדעתי היוצר הישראלי הכי טוב שיצא מפה

ושוב הוא לא נראה לי יקרא תטרד אז וואלה מי שבא להגיד שזה התחנפות שישב לי על הבולבול
coby
לא שמעתי בכלל קטעים של איתי אז אני לא יכול להגיד לך אבל אני יודע שהוא מאוד מוכשר...

אני יחפש בקשר למיכאל ברנס.. איזה סגנון הוא יוצר ?
(אני לא מעודכן בגרוש במוסיקה חדשה ובאומנים בגלל זה אני שואל גם)

ואומנים חדשים אני מתכוון גם לאומנים ישנים שעושים דברים מקוריים..
Shahar
quote:
Originally posted by coby
לא שמעתי בכלל קטעים של איתי אז אני לא יכול להגיד לך אבל אני יודע שהוא מאוד מוכשר...


חובה לשמוע אחי!!
תשמע את
Burn Proof
ו\או
Stamina
הקטעים שאני הכי אוהב שלו

אחד אחד חיות!!!
ויש שמועות על הפתעות חזקות בדרך:D
DJ Alex E.
וואו תראו מה זה
סוףסוף תרד שקשור למוסיקה
פשי זה חדש פה....
תדוה קובי שהצלת אותנו
אז ככה
הוא כבר לא כל כך חדש בתחום,אבל יחסית חדש.אני מדבר על
derek howell
אני לא יכול להגיד שמשהו בסאונד שלו הוא לגמרי יוצא דופן,אבל יש בו משהו די מקורי
מה שבטוח זה שיש לי איזה 15 טראקים מצויינים שלו על המחשב.וכאן לא חוזר מקרה אוזגור קאן.הוא הוציא מלא קטעים עד לפני לא הרבה זמן,ואי אפשר להגיד שהוא מיחזר את עצמו
לדעתי,יוצר ענק שרק ימשיך להתקדם

באותה נימה ניתן לציין את
Danjo & Styles
שתודו שיש להם משהו ענק בסאונד שמאד מאפיין אותם!!
זה לא משהו שאפשר להגיד שהם ממחזרים אותו ומתחיל לעצבן אם אתה שומע כמה טראקים שלהם ברצף.זה פשוט משהו בסאונד שמזוהה איתם.לדעתי,הם מכניסים הרבה רוח רענה לסצנת הטראנס
Aly & Fila
המצרים האלה טובים!!!שמעתי איזה 3 רמיקסים שלהם,וממש אבהתי את הסאונד שלהם.סאונד די קלאסי כזה,כאילו מלפני כמה שנים,אבל משהו מעודכן....לא יודע איך להסביר את זה.יש להם את הסאונד החלומי והחלק של פעם,אבל בשילוב עם בייסליין עדכני שלא ישמע כאילו הם העתיקו משהו.
בקיצור,אהבתי

ויש עוד הרבה אמני פרוגרסיב צעירים שנותנים תנופה מטורפת לסגנון הזה עם הסאונד הייחודי שלהם כמו
Murat Uncuoglu,Espen,Elusive,Likwit,Christian West,Kenneth thomas,Bakke,Kalafut,Emrecan Cakir,Viton & stel
ועוד רבים.....
markfeldman
quote:
אני יחפש בקשר למיכאל ברנס.. איזה סגנון הוא יוצר ?
(אני לא מעודכן בגרוש במוסיקה חדשה ובאומנים בגלל זה אני שואל גם)


FORWARD
INTERSTATE - I FOUND U

quote:
באותה נימה ניתן לציין את
Danjo & Styles
שתודו שיש להם משהו ענק בסאונד שמאד מאפיין אותם!!


בעעעעעעעעעע

מאז

PRIMER - INDULGE

הם די נחלשו...

quote:
Stamina


ענק !

יש להוסיף גם את

WHAT IF
DJ Alex E.
בקשר לאיתי
אני מת על הדברים שהוא יוצר.באמת.בלי קשר להיכרות איתו.ממש אהבתי דברים שלו עוד לפני שהכרתי אותו
אבל לא הכנסתי אותו לרשימה שלי
למה?
כי אני לא יודע אם אפשר לקרוא לסנואד שלו מקורי.
הסאונד חדש ויפה זה בלי ספק.ולא שאני אומר שהוא גנב את הסאונד ממישהו.אולי גנבו ממנו.אבל תקשיבו לקטעים של
Alucard,Peter McCowan
ותגלו שהסאונד שלהם ממש ממש דומה.אז לא יודע למי מהם לתת את הקרדיט על הסאונד.....בכלל זה הפך לסאונד די אופייני בזמן האחרון בפרוג טראנס.אבל הקירבה בסאונד בולטת לדעתי בין שלושת היוצרים האלה
אגב
היה טראק של איתי שנוגן אצל פדרמן בתוכנית האחרונה
Hydroid – Atlantis
אם יצא לכם לשמוע את זה בתוכנית השבוע,תשימו אליו לב טוב טוב.זה נשמע בול כמו
Ava mea
בהתחלה הייתי בטוח שזה איזה רמיקס חדש שיצא ל
in the end
או משהו כי היה בטראק של איתי הרבה סאונדים שהיו גם אצל אווה מיה
Shahar
Danjo & Styles
וואלה הרמיקס שעשו לאדגיו לא מרגש בכלל
Phynn
הפציץ
ופרד בייקר בטח גם
sh33p
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
באותה נימה ניתן לציין את
Danjo & Styles
שתודו שיש להם משהו ענק בסאונד שמאד מאפיין אותם!!
זה לא משהו שאפשר להגיד שהם ממחזרים אותו ומתחיל לעצבן אם אתה שומע כמה טראקים שלהם ברצף.זה פשוט משהו בסאונד שמזוהה איתם.לדעתי,הם מכניסים הרבה רוח רענה לסצנת הטראנס

חייב להסכים...
הרמיקסים האחרונים שלהם פשוט פיצצו אותי... אני ממש אוהב את העבודה שהם עושים

DJ Alex E.
קודם כל לא שמעתי את הרמיקס שלהם לטייסטו.אבל אני לא אתפלא אם זה חרא.כל דבר שקשור לטייסטו בסופו של דבר זה חרא.
דבר שני,מארק
האמת לא יצא לי לשמוע את הטראק שהזכרת
אבל
DJ Danjo & Rob Styles - Duende
תודה שזה קטע טוב.במיוחד הרמיקס של סיגנום.
The shove brothers-paranoia(DJ Danjo & rob styles remix)
זה גדול!אני אפילו די בטוח שאמרת בעצמך פעם שאהבת את זה
Signum-come around again (DJ Danjo and rob styles remix)
איזה רמיקס מדהים !! אני רוצה לראות אחד שיגיד שזה לא עצום ולוקח בהליכה את המקורי.אחד היפים של 2004 שאני בטוח שאם היה יוצא יותר מוקדם באותה שנה זה היה מתברג בצמרת ההצבעות
DJ Ernesto - in me (Danjo & Styles remix)
זה אחד הגדולים לדעתי בזמן האחרון.פשוט גדול גדול ומטורף.
והאחרונים שלהם:
DJ Danjo & Rob Styles - On The Verge
Oliver Prime - Mind Games (Danjo and Styles Remix)
הם לא שיא אבל יחסית טובים.
אולי פספסת כמה המטראקים האלה מארק אז תוריד ותגיד מה דעתך ;)
Rising
HABERSHAM

STEVE MAY

KOSMOS EPSILON

EVAN MARCUS

תשתחוו אליהם :tongue2

ואני מסכים עם מארק

BLUE HAZE

באמת תותח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement