|
Marco V nieuws
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Begin fr een beetje moe van te worden, maar dit is dus nieuw:
- De ofiiciele versie van Godd die uit gaat komen, is nog steeds niet voor de volle 100% af.
- Er zullen GEEN promo's verschijnen van Godd (Dit vanwege tijdsgebrek).
- Godd komt waarschijnlijk uit EIND December, maar dit wordt misschien niet eens gehaald, dus dan zal het verschoven worden naar begin Januari 2002!
- Simulated zal in beperkte oplage op vinyl in de winkels verschijnen. Als ze op zijn, zijn ze op en worden ze VOORLOPIG NIET bijgeperst. ALS ze bijgeperst worden, gebeurt dit pas NADAT Godd is uitgebracht... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Naja, weten we dat ook weer. Dus vanaf nu geen gezeur meer over Godd... |
|
|
| Flipper01 |
| DAMN, waarom duurt dat zo lang zeg?? |
|
|
| Flippe |
| whaa, datf gaat nog een tijdje duren :( |
|
|
| serialkillah |
| quote: | - De ofiiciele versie van Godd die uit gaat komen, is nog steeds niet voor de volle 100% af.
- Er zullen GEEN promo's verschijnen van Godd (Dit vanwege tijdsgebrek).
- Godd komt waarschijnlijk uit EIND December, maar dit wordt misschien niet eens gehaald, dus dan zal het verschoven worden naar begin Januari 2002!
- Simulated zal in beperkte oplage op vinyl in de winkels verschijnen. Als ze op zijn, zijn ze op en worden ze VOORLOPIG NIET bijgeperst. ALS ze bijgeperst worden, gebeurt dit pas NADAT Godd is uitgebracht... |
* zucht * :sadgreen: |
|
|
| Henkie_henk |
mmm vorige week donderdag draaide ie die ook nog.. maar dan een of andre mix daarvan.. wel fat.. (of ik ben gek en moet het verkeerd gehoord hebben??.. *BeLLie*?)
Maarja leuk als je die rip al 600 jaar hebt en dan 700 jaar later ooit een x de officiele rel komt :p |
|
|
| Mysteric |
| Ik begreep dat Marco ook al bezig was met de opvolger van de V.ision-serie: "con:fusion". Dattie daar ook een hoop tijd in steekt. We shall see |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Mysteric
Ik begreep dat Marco ook al bezig was met de opvolger van de V.ision-serie: "con:fusion". |
Daar zal die nieuwe plaat van m ook wel van zijn. Die mega vette brute 'alles uit de weg slaan'plaat. Damn, wat is ie goed.
Nee, ik weet de titel ook niet. Ik heb m geripped van een Marco_V_-_Live_at_IDT_Radio-CABLE-11-09-2001-TWCMP3 , dan deel 2 Min 45 tot 52 ofzo. Echt een wereld nr. |
|
|
| rellivisit |
| En zoals altijd is bijna alles geproduceerd door benjamin. Maar ja, naam verkoopt nou eenmaal en aangezien producer benjamin niet echt de beste naam is.....MARCO V dan maar he. Tis echt waar, betrouwbare bronnen. Namelijk de maat van benjamin, tada. |
|
|
| M_Peror |
De website van Innercity heeft een gave remix van GODD als "achtergrondmeziekske" -- dat suggereert dattie thema van Innercity wordt... In dat geval kannie dus maar beter voor eind december af zijn :)
Ben benieuwd. |
|
|
| moogwai |
| he.. altijd dat uitstellen :(... maar goed... hopelijk draait Marco V vanavond G.O.D.D. dan vind ik het goed :D |
|
|
| joesterizor |
| hoveel worden er geperst van Simulated en welke (re)mixen zullen erop staan?Ik neem aan de V.ision remix en de original. klopt dit?? |
|
|
|
|