|
Finne musikk
|
View this Thread in Original format
| Locazor |
Jeg vet at tranceaddict.com er i mot alt som heter fildeling og at alle posts som rører ved dette blir lukket med engang, men jeg er så frustrert nå at jeg allikevel prøver meg her i det norkse forumet i håp om å ikke bli "tatt" :)
Greia er at før fant jeg all trance på Oldo's hub, men etter at den stengte har jeg aldri helt funnet noe som overhodet kan sammenlikne seg i antall trancesanger. Sett mange steder at folk anbefaler Soulseek på det varmeste, men etter å ha brukt soulseek en stund, må jeg innrømme at det er overhodet ikke noe bedre enn Kazaa til å finne trance. Så jeg lurer på hva folk her bruker for å finne den skikkelige gode undergroundelectronican jeg strever så hardt for å finne, og ikke det mainstreampisset som finnes på Kazaa og Soulseek? |
|
|
| Mindbreezer |
| Finnes det ikke et par andre hub'er inne på dc++? Hørt om et par trance hub'er med masse bra, men du trenger å dele ganske så mye |
|
|
| Sand Leaper |
| Ta det med PM til en eller annen istedet. Dette forumet er ikke et smutthull for å spørre om leeche tips. |
|
|
| verminator |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Ta det med PM til en eller annen istedet. Dette forumet er ikke et smutthull for å spørre om leeche tips. |
er det vel.. |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by verminator
er det vel.. |
Nope ;) |
|
|
| Nicco |
| dc++ har jo alt, bruk filter så finner du fram |
|
|
| Locazor |
| quote: | Originally posted by Nicco
dc++ har jo alt, bruk filter så finner du fram |
Joda, er heller det at jeg aldri har funnet en hub siden som kan måle seg med Oldo's. |
|
|
| Nicco |
| som sagt, bruk filter! Da finner du hubs som er like så bra som oldos.. hvis ikke bedre |
|
|
| Lil-H |
eller sa er det (faktisk) mulig a kjope singles og albums. nei jeg snakker ikke om freerecord shop, selvom de helt sikkert har det nyeste av tiesto :stongue: men f.eks pa nettet !
Chemical record har forresten den nyste remixen av perry oneil - valley of love (vascotia) weee |
|
|
| DJ_Audun |
er ikke alle som har platespillere da....
Mange steder du kan kjøpe lovlige mp3'er på internett, frks på beatport. |
|
|
| verminator |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
er ikke alle som har platespillere da....
Mange steder du kan kjøpe lovlige mp3'er på internett, frks på beatport. |
eller man kan bruke smuthullet (ref:tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Norway >) for å få vite hvor man kan laste ned gratis :p
@SL ; gi deg'a |
|
|
|
|