return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Finne musikk
View this Thread in Original format
Locazor
Jeg vet at tranceaddict.com er i mot alt som heter fildeling og at alle posts som rører ved dette blir lukket med engang, men jeg er så frustrert nå at jeg allikevel prøver meg her i det norkse forumet i håp om å ikke bli "tatt" :)

Greia er at før fant jeg all trance på Oldo's hub, men etter at den stengte har jeg aldri helt funnet noe som overhodet kan sammenlikne seg i antall trancesanger. Sett mange steder at folk anbefaler Soulseek på det varmeste, men etter å ha brukt soulseek en stund, må jeg innrømme at det er overhodet ikke noe bedre enn Kazaa til å finne trance. Så jeg lurer på hva folk her bruker for å finne den skikkelige gode undergroundelectronican jeg strever så hardt for å finne, og ikke det mainstreampisset som finnes på Kazaa og Soulseek?
Mindbreezer
Finnes det ikke et par andre hub'er inne på dc++? Hørt om et par trance hub'er med masse bra, men du trenger å dele ganske så mye
Sand Leaper
Ta det med PM til en eller annen istedet. Dette forumet er ikke et smutthull for å spørre om leeche tips.
verminator
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Ta det med PM til en eller annen istedet. Dette forumet er ikke et smutthull for å spørre om leeche tips.

er det vel..
Sand Leaper
quote:
Originally posted by verminator
er det vel..

Nope ;)
Nicco
dc++ har jo alt, bruk filter så finner du fram
Locazor
quote:
Originally posted by Nicco
dc++ har jo alt, bruk filter så finner du fram

Joda, er heller det at jeg aldri har funnet en hub siden som kan måle seg med Oldo's.
Nicco
som sagt, bruk filter! Da finner du hubs som er like så bra som oldos.. hvis ikke bedre
kisn
www.google.com
Lil-H
eller sa er det (faktisk) mulig a kjope singles og albums. nei jeg snakker ikke om freerecord shop, selvom de helt sikkert har det nyeste av tiesto :stongue: men f.eks pa nettet !

Chemical record har forresten den nyste remixen av perry oneil - valley of love (vascotia) weee

DJ_Audun
er ikke alle som har platespillere da....
Mange steder du kan kjøpe lovlige mp3'er på internett, frks på beatport.
verminator
quote:
Originally posted by DJ_Audun
er ikke alle som har platespillere da....
Mange steder du kan kjøpe lovlige mp3'er på internett, frks på beatport.

eller man kan bruke smuthullet (ref:tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Norway >) for å få vite hvor man kan laste ned gratis :p

@SL ; gi deg'a
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement