|
Dilemma (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
Lier is vanuit Berchem zeer makkelijk met de trein te bereiken.. 10 minuutjes (trein richting Mol).
alleen weet ik niet waar La Rocca ligt ten opzichte van het station. |
Kweet het (ik kom er altijd langs als ik naar Hasselt trein), maar ik heb ook geen idee waar La Rocca ligt t.o.v. het station. En ik hou er ook niet van om afhankelijk te zijn van trein en bus... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En ik hou er ook niet van om afhankelijk te zijn van trein en bus... |
het is te zien wat je ervoor over hebt om Pole Folder aan het werk te zien, hé. en het is ook niet dat Antwerpen een boerengat is.. om 05:30u is er alweer een trein terug, + het is maar 10 minuten reizen. de bus zou een ander verhaal zijn natuurlijk..
dat gezegd zijnde.. het adres = Antwerpse Steenweg 384
iemand uit de buurt die ons kan vertellen waar dat ligt? :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by TOR
iemand uit de buurt die ons kan vertellen waar dat ligt? :D |
hebde zo geen online wegenkaarten, weet begot nemi hoe diee site noemt |
|
|
| Wildfir3 |
Voor da ik hier door langetenenmensen word afgeschoten: het is NIET slecht bedoeld wa ik ga zeggen eh...
Maareuhm, hebt gij geen vrienden ofzo waarmee ge kunt gaan? Vind da zo raar om da op een forum te vragen :) |
|
|
| Bertn |
als ik naar een trancefeestje wil heb ik ook geen vrienden daarvoor hoor...
(weet ge nog, die ene keer dak gans alleen naar da feestje in leuven ben gekomen?;) )
...maar dat wil nog niet zeggen dat iemand dan ook helemaal geen vrienden heeft. ze luisteren gewoon naar andere muziek:-) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Maareuhm, hebt gij geen vrienden ofzo waarmee ge kunt gaan? Vind da zo raar om da op een forum te vragen :) |
een paar mensen zijn wel into trance, maar progressive en breaks, daar is helaas niemand voor te vinden.. |
|
|
| Aurélie |
| Van het station naar la rocca met de taxi is het ongeveer 10 euro : delen door 4 is niet zo duur :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Als een paar mensen dat zien zitten, meet-up aant station en dan taxi nemen heen en terug? :) |
|
|
| TOR |
| dat lijkt me wel een goed idee :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Kheb m'n eerste bus terug wel pas om 7u, dus hopen dat de headliners tot laat in de avond doorgaan...
EDIT: ik heb er ook ééntje om 6u, maar dan moet ik nog een kwartier naar huis wandelen. Maar dat heb ik wel over voor Pole Folder :toothless |
|
|
|
|