|
Dilemma
|
View this Thread in Original format
| TOR |
ok, here's the deal. ik zit met een kaart voor een concert van Raymond van het Groenewoud op 23 april. na het concert is er een soort van mini-reunie voorzien met mensen die ik lange tijd niet meer gezien heb.
leuk, ware het niet dat op dezelfde datum de Pole Folder CD Release Party plaatsvindt in La Rocca, met onder meer Pole Folder, CP en Steve Gerrard.
nu is mijn vraag.. wie gaat hier naar La Rocca die avond?
als er veel interesse is, kan ik mijn kaart voor het Raymondconcert nog verkopen en naar La Rocca afzakken, waar mijn voorkeur naartoe gaat.
maar dan moet ik voor 100% zeker zijn natuurlijk. ik heb geen zin om mijn kaart te verkopen en dan uiteindelijk helemaal alleen in La Rocca te staan.
dus.. wie gaat zeker naar de Pole Folder CD Release Party? :) |
|
|
| Pumaz |
| Ik ga ook als er interesse is :) |
|
|
| pooley |
| Als ge gaat moet ge wel opassen. La Rocca kan zeer streng zijn op kleding/aantal mannen dat binnengaan enzo :) |
|
|
| Pumaz |
Point taken, merci :)
DKNY it is :D |
|
|
| pooley |
| en een pocketgriet zou ook goe zijn :) |
|
|
| Pumaz |
Ik heb ni eens een griet laat staan een pocketgriet :clown:
Wtf is ne pocketgriet anyway? :o |
|
|
| pooley |
| 1 da ge in u achterzak kunt steken? |
|
|
| Pumaz |
| Zo ver was ik al :toothless |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
1 da ge in u achterzak kunt steken? |
offtopic:of de heupgriet, ideaal voor u pint op te zetten en een **** te zetten.
Damn weer grof bezig |
|
|
| TOR |
| looks interesseren mij geen bal. ik moet gewoon weten wie 100% zeker gaat. :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik wil zeker gaan als ik vervoer heb :)
EDIT: wat ik tot nu toe dus nog niet heb... |
|
|
| TOR |
Lier is vanuit Berchem zeer makkelijk met de trein te bereiken.. 10 minuutjes (trein richting Mol).
alleen weet ik niet waar La Rocca ligt ten opzichte van het station. |
|
|
|
|