|
Välkommen chAm! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
I'm the Queen! :) |
Klart att du är.....And i am the king...... |
|
|
| kurai |
hej my swedish mates :D
jag heter franco :p
jag är 17 år gammal! :rolleyes:
well so far for my swedish knowledge :D just wanted to say hello!
(since somebody forced me to, no I won't tell you that it's x-dream :o ) :rolleyes: |
|
|
| x-dream |
Looking good Kurai....There is some swedish in you....
:D :D :D :D |
|
|
| reveal |
| på tal om topic, nån som har sett nåt inlägg av chAm ? kanske inte finns nån som heter så, bara fruktsoppa som spelar oss alla ett spratt :stongue: |
|
|
| Vitryss |
| quote: | Originally posted by reveal
på tal om topic, nån som har sett nåt inlägg av chAm ? kanske inte finns nån som heter så, bara fruktsoppa som spelar oss alla ett spratt :stongue: |
hahaha, det skulle fan vara humor på riktigt hög nivå, :) |
|
|
| Gaby |
oj då! tänkte inte ens på men glömde faktiskt att välkomna den nye :o
men det finns väl inga inlägg från cham... |
|
|
| x-dream |
Jag har då inte sett någon cham....
Ingen av er som hälsa på min swiss m8 Kurai i detta thread.... |
|
|
| Ravesquad |
Hej Cham! Välkommen till TA!!!
Hi Kurai, wie gehts? or maybe your italian or french or somethin.. |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
bilden är tagen nere på teneriffa.. det var extra pris på coca cola o whiskey. eller VIn om man fördrar det hellre. =) kostade bara 120 kr typ..
ska göra den lite mindre.. |
Jag Älskar Whiskeycola!!! Helt klart min favvodrink:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tänkte bara visa mitt snygga nylle om vi av en händelse skulle springa på varandra ute på stan så vet du att det är jag.
Så här såg jag ut efter ett skönt set med en bra DJ på ett party

c-ya |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Jag Älskar Whiskeycola!!! Helt klart min favvodrink:D |
Det är ju inte helt fel med en whiskeycola.....
Min polar Kurai kommer från swiss..... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by x-dream
Det är ju inte helt fel med en whiskeycola.....
Min polar Kurai kommer från swiss..... |
schweis= (stavas d so?)
e han tysk italiano lr french då? |
|
|
|
|