return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Välkommen chAm!
View this Thread in Original format
fruktsoppa
hoppas du kommer trivas här på Svenska delen.. den bättre delen av TA.

glöm inte att fylla i dig på Svenska Ta's sen..

MVH:D
reveal
lol, din högra bild är ju underbar :)
Gaby
...men lite väl stor? :p
x-dream
Storleken spelar ingen roll.....Det är ju det som står i hyllerna som ser underbart ut....
Gaby
....att storleken inte spelar nån roll är något ni killar har gått på ;) *he he he he*
x-dream
quote:
Originally posted by Gaby
....att storleken inte spelar nån roll är något ni killar har gått på ;) *he he he he*


Nu fick du till det va.....Hehehe
Gaby
quote:
Originally posted by x-dream


Nu fick du till det va.....Hehehe


*ha ha ha* erkänn att den va bra!? :)
x-dream
quote:
Originally posted by Gaby


*ha ha ha* erkänn att den va bra!? :)


Klart att den var bra.....Det var det första du tänkte på direkt eller?
Gaby
klart det va :) lite kvinnlig humor behövs på det här stället...är jag verkligen den enda bruden här fortfarande?
x-dream
quote:
Originally posted by Gaby
klart det va :) lite kvinnlig humor behövs på det här stället...är jag verkligen den enda bruden här fortfarande?



Klart att det behövs lite kvinnlig humor här.....Ja du är nog den enda tjejen är ännu.....

Sorgligt men sant....

Gaby
I'm the Queen! :)
fruktsoppa
bilden är tagen nere på teneriffa.. det var extra pris på coca cola o whiskey. eller VIn om man fördrar det hellre. =) kostade bara 120 kr typ..

ska göra den lite mindre..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement