|
Välkommen chAm!
|
View this Thread in Original format
| fruktsoppa |
hoppas du kommer trivas här på Svenska delen.. den bättre delen av TA.
glöm inte att fylla i dig på Svenska Ta's sen..
MVH:D |
|
|
| reveal |
| lol, din högra bild är ju underbar :) |
|
|
| Gaby |
| ...men lite väl stor? :p |
|
|
| x-dream |
| Storleken spelar ingen roll.....Det är ju det som står i hyllerna som ser underbart ut.... |
|
|
| Gaby |
| ....att storleken inte spelar nån roll är något ni killar har gått på ;) *he he he he* |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
....att storleken inte spelar nån roll är något ni killar har gått på ;) *he he he he* |
Nu fick du till det va.....Hehehe |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by x-dream
Nu fick du till det va.....Hehehe |
*ha ha ha* erkänn att den va bra!? :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
*ha ha ha* erkänn att den va bra!? :) |
Klart att den var bra.....Det var det första du tänkte på direkt eller? |
|
|
| Gaby |
| klart det va :) lite kvinnlig humor behövs på det här stället...är jag verkligen den enda bruden här fortfarande? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
klart det va :) lite kvinnlig humor behövs på det här stället...är jag verkligen den enda bruden här fortfarande? |
Klart att det behövs lite kvinnlig humor här.....Ja du är nog den enda tjejen är ännu.....
Sorgligt men sant.... |
|
|
| fruktsoppa |
bilden är tagen nere på teneriffa.. det var extra pris på coca cola o whiskey. eller VIn om man fördrar det hellre. =) kostade bara 120 kr typ..
ska göra den lite mindre.. |
|
|
|
|