|
דעה שלי על האליטה של יוצרי הטראנס... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אין באמת יותר מידי פול און חדשני...
Mamamia, שחכתי את השם שלו..
הוא ממליץ פה ושם על אלבומים באמת מצויינים..
תזכיר לי באיסי ואני אתן לך שמות..
בכל מקרה בנוגע לפרוג..
בכלל אני גם מתחיל להתחבר יותר לכל הפרוג והאמביינט..
Atmos, Shpongle ואחרים באמת עושים קטעים מעולים... |
אל תדאג, אני אזכיר לך :D |
|
|
| IS-TrancE LoveR |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ועוד משהו.....
לאחרונה די נכנסתי לפרוגרסיב פסיי....
שמעת על הסגנון? מה אתה אומר עליו? |
אוי ואוי אחי...
תצא מזה ומהר..
פוגרסיב פסיי הוא הז'אנר הכי מסריח...
לפי דעתי זה ז'אנר מה זה מגעיל... אני מתחיל לשמוע תתטראקים האלה ומתחיל להירדם... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by IS-TrancE LoveR
אוי ואוי אחי...
תצא מזה ומהר..
פוגרסיב פסיי הוא הז'אנר הכי מסריח...
לפי דעתי זה ז'אנר מה זה מגעיל... אני מתחיל לשמוע תתטראקים האלה ומתחיל להירדם... |
למה אתה מזלזל בסגנונות אז מה אם תלא אוהב
אני גם כזה אוהב פסיכודאלי אבל לא קוטל ככה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by IS-TrancE LoveR
אוי ואוי אחי...
תצא מזה ומהר..
פוגרסיב פסיי הוא הז'אנר הכי מסריח...
לפי דעתי זה ז'אנר מה זה מגעיל... אני מתחיל לשמוע תתטראקים האלה ומתחיל להירדם... |
דווקא נראה לי סוג מוזיקה בשביל אווירה נטו
לא ככה? :) |
|
|
| Factor_X |
| quote: | Originally posted by IS-TrancE LoveR
אוי ואוי אחי...
תצא מזה ומהר..
פוגרסיב פסיי הוא הז'אנר הכי מסריח...
לפי דעתי זה ז'אנר מה זה מגעיל... אני מתחיל לשמוע תתטראקים האלה ומתחיל להירדם... |
לא אומרים איכס על מוזיקה:D
עם גישה כזאת אתה לא תתקדם הרבה בחיים...
תלמד להפתח גם לז'אנרים אחרים ותראה טוב מאוד עד כמה תהנה מזה
בנוגע למישל אדמסון - היא לא יוצרת...כולה ווקאליסטית מצליחה שכל טראק ממוסחר שני שיוצא היום כולל ווקאל שלה....
אני בטוח שהרוב פה מכיר את
sub 6 - ra heya..
ובכן, היא אחראית על הווקאל :) |
|
|
| cluBBer |
X-Dream
ישראילי???
ממתי? |
|
|
| Flotser |
בא לי להגיב....
:wtf:
| quote: | Originally posted by IS-TrancE LoveR
היוצר הכי טוב שאני מכיר לדעתי הם: exaile
חייבים לתת להם כבוד כל טראק שלהם מפוצץ...
|
כן הם בסדר. הם ההרכב הנורמלי היחיד ב
chemical crew
| quote: |
Michele Adamson: פשוט מלכה! בקרוב יוצא לה דיסק רק שלה זה חייב להיות עצבני
|
כן היא כוסית.
השיר
Blink
שלה ושל אינפקטד מצויין...
אבל מעבר לזה היא ממש התחילה לעצבן
.
reheya
זה טראק כל כך מאוס. וגם יש לה איזה טראק חדש עם אסטריקס. וכל הדברים האחרונים ששמעתי שקשורים אליה פשוט מעצבנים.
| quote: |
Infected Mushroom: שני משתמטים, אומנם מיציגים בכבוד את ישראל,חולה על הטראקים שלהם במיוחד את הקאבר שהם עשו לטראק של סיטיז אוף דה פיוצר בערוץ 24
|
ההופעה הכי טובה שלהם בערוץ 24 הייתה עם ברי סחרוב שהם ביצעו את יומולדת
ברי מאלתר על הגיטרה, ארז מנגן בצורה מטורפת על הסינטי, פשוט תענוג...
נקווה שהם יחזרו לימים הטובים שלהם.... נמאס לי כבר להגיד מה אני חושב על החומר החדש יותר שלהם
| quote: |
Brain Damage: טראקים לפנים... אבל יותר מידי חזקים בישבילי
|
לא מכיר.
| quote: |
Talamasca: לא אהבתי את המסחרי שלו אבל במועדונים הוא מפציץ,שמעתי 2 דיסקים שלו ולא אהבתי אף אחד מהטראקים אולי טראק אחד אבל זהו...
|
סדריק הוא בחור טוב....
שום דבר מיוחד, אבל יש לו כל מיני קטעים מלודיים מאוד יפים.
| quote: |
Void: איזה תותח! ראיתי הופעה שלו כשהוא עם גיטרה משהו מטורף!!
|
בעעעע
חיקוי מוצלח שמתעלה על סקאזי. עושה לי כאב ראש
| quote: |
GMS: איזה טראקים עצבנים....
|
well
שוב...
איפה ה
GMS
של פעם, ואיפה ה
GMS
של היום
אך...
Juice
אחד הקטעים שהכניסו אותי הכי טוב לפסיי
| quote: |
Skazi: יש בכלל מה להוסיף? כל מה שהוא נוגע בו הופך לזהב
|
איכס. גועל נפש. אולי אחד ה"יוצרים" שאני הכי מתעב.
פשוט אי-אפשר להסביר את ההצלחה ואת הפרסום שלו.
ניסיתי שוב ושוב להקשיב לדברים שלו, וזה גרם לי רק סבל.
| quote: |
Astrix: ואללה ישראלי שממש מצליח אבל לא יודע משום מה לא אהבתי את הטראקים שלו, אבל ההופעה שלו ביפן היתה חזקה!!
|
אומרים שהוא האבא של ה
full-on
....
גם הדברים שלו לא מחדשים יותר מדי. אבל הסאונד שלו מושקע ומאוד לטעמי.
ודוגמא הכי טובה לזה היא כנראה הטראק
astrix_-_the_fourth_revelation
התאהבתי משמיעה ראשונה בטראק
sub.6_-_el_novasion
...
וגם אהבתי את
7th son
מהאלבום
(עם מישל)
אבל חוץ מזה אני ממש לא מתחבר לדברים שלהם.נכון יש להם סאונד מושקע, אבל זה לא מספיק.
ססדר...
מאוד אהבתי בזמנו את
running out of time
וואלה גם לא ממש מכיר
| quote: | Originally posted by cluBBer
X-Dream
ישראילי???
ממתי? |
גרמנים.
נראה לי |
|
|
| IS-TrancE LoveR |
| quote: | Originally posted by Factor_X
לא אומרים איכס על מוזיקה:D
עם גישה כזאת אתה לא תתקדם הרבה בחיים...
תלמד להפתח גם לז'אנרים אחרים ותראה טוב מאוד עד כמה תהנה מזה
בנוגע למישל אדמסון - היא לא יוצרת...כולה ווקאליסטית מצליחה שכל טראק ממוסחר שני שיוצא היום כולל ווקאל שלה....
|
א)תאמין לי שניסיתי ממש רציתי לאוהב כל זאנר בטראנס אבל מה לעשות פוגרסיב זה הזאנר הכי מסריח שיש... כל כך משעמם וחסר משמעות כאילו חסר לו פלפל...
מישל, נכון היא לא יוצרת ובינתיים רק עושה את הוואקל של יוצרים מכובדים, אבל בקרוב יצא לה דיסק שהוא רק שלה ואז אני מאמין שהיא תראה לכולם מה היא באמת שווה.
ולאחרים:
מסכים איתך Juice
של GMS
משהו מטורף... אף פעם לא נימאס לי לשמוע את הטראק הזה...
"איכס. גועל נפש. אולי אחד ה"יוצרים" שאני הכי מתעב.
פשוט אי-אפשר להסביר את ההצלחה ואת הפרסום שלו.
ניסיתי שוב ושוב להקשיב לדברים שלו, וזה גרם לי רק סבל."
אני מאמין שאתה קצת מגזים הרי סקאזי עושה טראקים כמו שצריך,לא מטורפים ממש ולא שקטים ממש בדיוק במינון הנכון ואין אדם שאוהב טראנסים שלא אוהב גם את הטראק
XTC
הטראק אולי הכי טוב ששמעתי בחיים שלי כול שניה בו גורמת לחשמל בכפות רגלי. |
|
|
| Factor_X |
אחי
אף אחד לא הכריח אותך לאהוב פרוגרסיב...פשוט תן כבוד ואל תגיד שזה מסריח....בדיוק כמו שלדעתך סקאזי טובים ולדעת אחרים לא
אותו דבר כאן..לא אומרים איכס על מוזיקה, גם אם היא לא ממש לטעמך
בשביל מקרים כאלה יש מילים כמו "לא אהבתי"
:) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Factor_X
אחי
אף אחד לא הכריח אותך לאהוב פרוגרסיב...פשוט תן כבוד ואל תגיד שזה מסריח....בדיוק כמו שלדעתך סקאזי טובים ולדעת אחרים לא
אותו דבר כאן..לא אומרים איכס על מוזיקה, גם אם היא לא ממש לטעמך
בשביל מקרים כאלה יש מילים כמו "לא אהבתי"
:) |
אני יודע שלא פנית אליי
אבל על סקאזי אפשר להגיד איכס. בדוק. |
|
|
| IS-TrancE LoveR |
אני מודה שסקאזי ניראה כמו פריק מהכבדים האלה...
אבל מה לעשות הבן אדם גאון ביצירת טראקים...
נכון לא היתי צריך להגיד מסריחה כי זה דעה שלכם סליחה. |
|
|
| Factor_X |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני יודע שלא פנית אליי
אבל על סקאזי אפשר להגיד איכס. בדוק. |
חח גמני לא אוהב את מה שהם עושים
אבל זה לא העניין פה |
|
|
|
|