|
Bra me TA sverige..
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| Jag tycker det e bra att 99% av alla trådar som görs typ svaras av minst 5 o flera blir jättelånga:) till skillnad från dom andra forumen där folk bara skriver om grejer som intresserar dom o vill at folk ska svara.. vi har nog den bästa post per thread på hela TA:) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det var länge sen jag var på TA forumen , men när jag var här mycket förut så var det mycket att infinity och dom som snurra runt här mest börja snacka om mat i varenda thred. Det var ju bra iof. om man villa ha mat tips :p
Jag får komma hit lite oftare nu så jag kan bilda mig en uppfattning.
c-ya |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det var länge sen jag var på TA forumen , men när jag var här mycket förut så var det mycket att infinity och dom som snurra runt här mest börja snacka om mat i varenda thred. Det var ju bra iof. om man villa ha mat tips :P
Jag får komma hit lite oftare nu så jag kan bilda mig en uppfattning.
c-ya |
mmm...mat e gott.. godast e nog oxfile tror jag:) |
|
|
| x-dream |
Jag trivs skitbra här på TA.....Och den svenska delen är ju mycket bra.....
Så här ska du stanna SteveTranz4ever....Tycker jag..... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
mmm...mat e gott.. godast e nog oxfile tror jag:) |
Ja de e de ju
Men vi har ju våran swedish meat balls och mackaroner som e så underskattat. Åt det just faktiskt. Ungkarls mat
c-ya |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja de e de ju
Men vi har ju våran swedish meat balls och mackaroner som e så underskattat. Åt det just faktiskt. Ungkarls mat
c-ya |
Min ungkarlsmat består mest av pasta..
favoriter just nu e:
1. pasta med makrill i tomatsås (yes!)
2. pasta med keso och bacon (lite lyxigare)
3. pasta med ketchup o peppar - aldrig fel |
|
|
| x-dream |
Det kan ju bli lite makaroner ibland....Men för det mesta så blir det ju att man käkar ute varje dag.....
Då slipper man ju att diska...... |
|
|
| mindshooter |
Fan välkommen igen Steve :p
Nu måste ud hänga kvar här ett tag..... Det ska jag göra NU NÄR MIN DATOR ÄNTLIGEN FUNGERAR!!! Så nu vet alla det också....nu kommer jag vara här 24\7......
Själv lagar jag bara mat 1-2 ggr i veckan.....äter på Mcdonallds eller på Jajas kebab......Det är livet.... |
|
|
| x-dream |
Ja du Mindshooter trevligt att du har fått ordning på din dator...
Har nästan saknat våran mod här.....
Håller med dig med maten där....Blir ganska ofta så..... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by x-dream
Men för det mesta så blir det ju att man käkar ute varje dag..... |
problemet är ju att pengarna tar slut lite väl snabbt då |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
problemet är ju att pengarna tar slut lite väl snabbt då |
Det är ju sant.....Men det är smällar man får ta ibland.....Käkar dagens varje dag på jobbet.... |
|
|
| Gaby |
| Svenska TA är super! Alla är så snälla och hjälpsamma... |
|
|
|
|