|
[03-06-05] Marco V - In Charge Open Air, Kasteel Heeswijk (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| hier zou ik wel heen willen |
|
|
| Partyhardy! |
Ik zie net de tracklist van een set van Marco V Live @ Godskitchen World Tour (Sweden) (24-03-2005)
Tracklist =>
01. ID
02. Mike Oldfield - Let there be light (Unknown remix/bootleg)
03. Bon Jovi - Livin' on a prayer (Unknown remix/bootleg)
04. Marco V - Automanual (Marco V's 2 'o clock @ Innercity Edit)
05. Der Dritte Raum - Halebop (Remix)
06. Mile 1 - Itsu [Ögzür Can Remix]
07. Julius Keijzer - Dreamsweeper (Heater Pimps Remix)
08. ID
09. ID
10. Marco V - More Than A Life Away
11. ID
12. Alter Ego - Rocker
13. Miller & Fijneman - San Andreas
14. Solar Factor - No Return
15. Marco V - ID
16. Dick van Nille – Outside
17. Marco V vs. Bates - Bang Bang
18. Marco V - C:/del*mp3
19. Frank Biazzi – Fiction
20. Igor S – ID (Almost last tune at his Essential Mix)
21. Solo Plastic - Acid
22. ID
23. Marco V - Godd
24. Coldplay - Clocks (Marco V Bootleg)
Ik vind dit persoonlijk echt onwijs tegenvallen. Hij draait dus nu, anno maart 2005 nog gewoon C:/del*mp3 :nervous: Godd, Clocks, Bang Bang, Rocker, die slechte Miller en Fijneman plaat, Automanual :eek: en dan oudjes als No Return en Halebop. Ik weet niet maar dit is echt bagger. Paul Oakenfold de 2de! :eyes: :p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ik zie net de tracklist van een set van Marco V Live @ Godskitchen World Tour (Sweden) (24-03-2005)
Tracklist =>
01. ID
02. Mike Oldfield - Let there be light (Unknown remix/bootleg)
03. Bon Jovi - Livin' on a prayer (Unknown remix/bootleg)
04. Marco V - Automanual (Marco V's 2 'o clock @ Innercity Edit)
05. Der Dritte Raum - Halebop (Remix)
06. Mile 1 - Itsu [Ögzür Can Remix]
07. Julius Keijzer - Dreamsweeper (Heater Pimps Remix)
08. ID
09. ID
10. Marco V - More Than A Life Away
11. ID
12. Alter Ego - Rocker
13. Miller & Fijneman - San Andreas
14. Solar Factor - No Return
15. Marco V - ID
16. Dick van Nille – Outside
17. Marco V vs. Bates - Bang Bang
18. Marco V - C:/del*mp3
19. Frank Biazzi – Fiction
20. Igor S – ID (Almost last tune at his Essential Mix)
21. Solo Plastic - Acid
22. ID
23. Marco V - Godd
24. Coldplay - Clocks (Marco V Bootleg)
Ik vind dit persoonlijk echt onwijs tegenvallen. Hij draait dus nu, anno maart 2005 nog gewoon C:/del*mp3 :nervous: Godd, Clocks, Bang Bang, Rocker, die slechte Miller en Fijneman plaat, Automanual :eek: en dan oudjes als No Return en Halebop. Ik weet niet maar dit is echt bagger. Paul Oakenfold de 2de! :eyes: :p |
Zo was zijn setje zeg maar ook op TE met het laatste anderhalve uur allemaal eigen oude hitjes. Zou iedere dj de ingezette trend van Tiesto gaan volgen?:nervous: |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Hij draait in Zweden, landen waar hij nooit draait ongeveer. Wat willen die horen? Zijn hits, knallen op GODD enzo. De kids op TE willen dat ook.
Buiten dat staan er wel een aantal IDs, een hoop platen die ik niet ken. Ik denk dat het helemaal goed komt met zn set op dit feest. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Hij draait in Zweden, landen waar hij nooit draait ongeveer. Wat willen die horen? Zijn hits, knallen op GODD enzo. De kids op TE willen dat ook.
Buiten dat staan er wel een aantal IDs, een hoop platen die ik niet ken. Ik denk dat het helemaal goed komt met zn set op dit feest. |
mee eens...vergelijk het met grote artiesten/bands zoals U2. Ze hebben een nieuw album,leuk,maar de mensen komen toch om de oude klappers te horen(one, sunday bloody sunday, where the streets...enz) |
|
|
| dj_spare |
| weet iemand al meer over de voorverkoop?? :S |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by Roger
Ben hier bijna zeker wel te vinden:)
esther, ga je ook mee? heb je zusje al zover gekregen;) |
We gaan denk ik beide niet meer, Armin draait als t goed is dan weer op de Ocean Diva en das toch beter :) |
|
|
| Disney |
| quote: |
The stage. Imagine what this will look like in the evening... |
Voor meer foto's check hier. |
|
|
| Matthijs |
| zien er wel vet uit die foto's! Op de site van Marco V. staat trouwens dat ie van 20.00 tot 0.00 draait. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Matthijs
zien er wel vet uit die foto's! Op de site van Marco V. staat trouwens dat ie van 20.00 tot 0.00 draait. |
Ziet er zeker VET uit ja!
Even terug komen op wat PartyHardy zei over zijn set in Zweden. Ik had dus precies hetzelfde idee over deze set. Heb de ID's ook gehoord en daar zaten wel paar vette tracks tussen. Ik zou graag willen dat Marco deze avond een totaal vernieuwende set neerzet! Als hij echt 4 uur draaid kan hij ook eens rustig beginnen en daarna gaan knallen! :D
Ben het ook eens met Ahp2002 dat die set in zweden en op TE voor een bepaald publiek bedoelt is.... laten we maar hopen dat hij het dit keer dan niet zo doet.
Want een feest met zo'n entree wil ik toch wel bij zijn! :D :cool: |
|
|
| Partyhardy! |
| Zo dat is een vet "toneel" :eyes: Ziet er super uit! |
|
|
|
|