return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
[03-06-05] Marco V - In Charge Open Air, Kasteel Heeswijk (pg. 6)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
Nou... het weer werkte dus super relaxt mee! :) Op een paar druppeltjes na (wat er erg gaaf uitzag in de lasers! :eyes: ) bleef het goed droog.

Het begin van de avond was ronduit kut! Door omleiding in Den Bosch was het station daar niet te bereiken dus vanuit daar na 1,5 uur wachten de bus kunnen pakken richting Heeswijk. Daar uitgestapt en door de bus-chaufeur het weiland ingestuurt: loop ik helemaal vast in natte drap en moest ik weer helemaal terug! :clown: :p echt te kut, en toen echt nog zo'n 20 minuten lopen :( Toen ik er uiteindelijk aankwam was het half 11 ofzo! Maar toen toen begon het juist donker te worden en wat zag dat er vet uit! Vette lasers en lichten daar in het theater! :D Het begin dus gemist maar de locatie plus sfeer waren erg relaxt! Een aantal nieuwe platen gehoord en veel bekend werk (Simulated, Godd, Del *.mp3 etc...): niet heel verrassend maar gewoon erg toffe avond gehad! :) Tim en Hitman natuurlijk nog tegen gekomen altijd gezellig! Sabina niet meer gezien! :(

Dit feessie krijgt ondanks de slechte start van de avond toch een dikke voldoende :toocool:
Bailey
Goeiemorgen wat een vet feest :eyespop: :crazy: !!! Binnenkort meer info, pics en filmpjes, maar nu eerst slaaaaap:D .
Hitman
Hahahahahahaaaaaa dit was weer vetjes zeg!!!!

Calling the shots is een dikke knaller! jammer dat je zo laat binnen was Onno... We hebben echt geluk gehad met het weer, alleen op het begin een paar buitjes. Tijs, Lex en Dave ook nog even gezien was helemaal top jongens!

En daarna nog een shoarmaatje natuurlijk:D

x Rob
ahp2002
Begin van de avond: had op station afgesproken met maatje die mij + vriendin zouden opppikken. Daarheen gefietst, drijfnat gewoon. Weer terug naar huis gegaan, andere kleren aangedaan en toen gaan rijden! Beetje gare start, we kwamen om kwart over negen aan gelukkig nog wel!

Maarrr....

Beste feest van dit jaar voor mij! Tering wat een gave set en die show om half elf was echt mooi! ALleen jammer dat bij een zo'n gast ze fakkel niet werkte in het begin :)

Maar veel nieuwe nummers van het album zijn gedraaid en het klinkt echt supervet. Een track die hij rond half tien ofzo draaide klonk een beetje als T Raumschmiere, wordt zn nieuwe release geloof ik!

Het publiek was echt leuk ook, volgens mij was het hele dorp aanwezig. Ook de kaartjescontroleurs waren voor de verandering niet kaal en breed, maar van middelbare leeftijd :)

echt alles was super en het was ook niet koud ofzo. Mooie omgeving ook op het feest, gratis toiletten, vier dikke lasers...

ben blij dat ik hier ben geweest. Leuk dak Onno weer gezien heb, wel echt balen van je OV gezeik :(
Hitman
quote:
Originally posted by ahp2002
Maar veel nieuwe nummers van het album zijn gedraaid en het klinkt echt supervet. Een track die hij rond half tien ofzo draaide klonk een beetje als T Raumschmiere, wordt zn nieuwe release geloof ik!

Calling the shots...

megaplaat
jp
We hebben wat gemist zo te horen :wtf:
Hitman
quote:
Originally posted by jp
We hebben wat gemist zo te horen :wtf:

Dikke understatement:eyes:
ahp2002
quote:
Originally posted by Hitman
Calling the shots...

megaplaat

Thanks voor de titel!

Van de 3 feesten van topjocks (armin, ferry, marco) ben ik echt blij dat ik naar deze ben geweest. superrrr
tijs08
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Het begin van de avond was ronduit kut! Door omleiding in Den Bosch was het station daar niet te bereiken dus vanuit daar na 1,5 uur wachten de bus kunnen pakken richting Heeswijk.

Dat was ook gelukkig alleen het begin van de avond! Wij (djLex, 303 & me) waren dus die personen waar Onno op stond te wachten. Den bosch CS was echt een onmogelijke bestemming deze avond... halve stad lag open door werkzaamheden en de andere helft van de stad was afgesloten voor de vierdaagse ofzo... na 1,5 uur zoeken naar CS het maar opgegeven en door de hoooosbuien zonder Onno richting het natuurtheater vertrokken.

Nog geen 5 minuten van waar het feest zich bevond reden we door pikdonkere hoos buien met onweer :( Maar aangekomen bij het feest vielen er alleen nog maar wat druppels en dat hield ook op na 10 minuten. Daarna super weer gehad, zoals gezegd, in t-shirt was het zelfs nog goed te doen :D

En dan de locatie... tjeeeeeez wat was dat bijzonder vet en mooi!! Geluid was ook waanzinnig zuiver en hard! Bij binnenkomst stond Bates ff paar plaatjes te draaien, klonk zeeeer vet met nog een Steve Angello plaatje erbij :p
Om half elf viel de duisternis en was er een show met rode fakkels, zeer indrukwekkend gezicht... pics wil explain :)
Lasers daarna nog vetter! Als de filmpjes online komen zullen de mensen die er niet bij waren toch wel erg veel spijt krijgen :D

Marco's set was niet erg bijzonder, maar wel sterk. Aan het einde wel erg veel techno tracks en eigen producties... Overall een top set, en dat vond het aanwezige publiek (zeker 800 man) ook!!

Achteraf dus zeer blij dat we gewoon zijn afgereisd door het hondenweer om een kijkje te gaan nemen! Volgend jaar weer!? :cool:
HansiAusGE
Amazing location, great party and Marco in bestform :eyespop:

I made a 2:45min video with my cam during the "Megamix" with Godd, Simulated, C\:del*.MP3 and when the lasers started to run :eyespop:

Download it here

[[ LINK REMOVED ]]

Instructions:
Scroll down, klick the "FREE" button, wait approx. 70 seconds and then appears the link for the video, right click save as^^

Enjoy :)

Regards Tommi

tijs08
nice vid man!! Awesome atmosphere is shown :p

But you where clearly in the wrong spot for the best overlook of the party.. my man Three O Three has some massive footage of the lasers and all! Wait till you see that!
Roger
zo te zien heb ik echt wat gemist:eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement